Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem!
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieliło się swoją wiedzą na temat: SEO, content marketingu, reklamy w social media, Google Ads i E-commerce. Wybrane prelekcje są dostępne pod adresem: www.onlinemarketingday.pl/nagrania. Wydarzenie, pod honorowym patronatem IAB Polska, zostało zorganizowane przez SEMSTORM. Konferencja była bezpłatna i w całości zrealizowana online.
Cele Online Marketing Day 2020 zakładały wsparcie przedsiębiorców w pozyskiwaniu nowych klientów, a specjalistów od marketingu w rozwoju kompetencji. W ramach wydarzenia zostały poruszone tematy związane z pozycjonowaniem, SEO dla e-commerce, content marketingiem, Google Ads oraz Facebook Ads.
- Konferencja przeprowadzona w 100% online to dla nas zupełna nowość. Mimo tego prelegenci, prowadząca i nasz zespół stanęli na wysokości zadania. Chciałabym gorąco podziękować wszystkim występującym - to dzięki ich chęci dzielenia się wiedzą event mógł w ogóle powstać. Jestem także ogromnie dumna z ekipy SEMSTORM, która ciężko pracowała przez ostatnie miesiące na sukces wydarzenia. Uczestnicy stawili się tłumnie, wielu było z nami od rana do samego wieczora. Z pierwszych komentarzy wiemy, że słuchaczom taka forma bardzo się spodobała i dopytywali już o kolejną edycję – mówi Milena Majchrzak, Dyrektor Zarządzająca, SEMSTORM.
Konferencja składała się z pięciu bloków tematycznych. Największą popularnością cieszyły się prelekcje związane z SEO i Content Marketingiem.
W ramach bloku SEO wystąpili: Małgorzata Tarnawska (Delante), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Przemysław Michałek (Widoczni), Tomasz Stopka (SEMURAI), Paweł Bilczyński (Google Internetowe Rewolucje). Prelegenci opowiedzieli m.in. o tym jakie błędy są najczęściej popełniane przy procesie on-site SEO oraz jak je wyeliminować. Doradzali też, z jakich narzędzi skorzystać podczas analizy słów kluczowych i jak efektywnie ich używać, a także w jaki sposób współpracować z agencją SEO.
- Zacne wydarzenie. Bardzo dobra organizacja, zaangażowana, stale komentująca społeczność oraz wysoki poziom merytoryczny prelekcji. Zdecydowanie warto byłoby wziąć udział w tej konferencji. Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję i już teraz zgłaszam swój udział – Tomasz Stopka, Właściciel agencji SEO Semurai.
Podczas wykładów dotyczących content marketingu Milena Majchrzak (SEMSTORM), pokazała w jaki sposób tworzyć teksty, aby plasowały się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, a Paweł Gontarek (Fabryka Marketingu) jak opracować content marketingową strategię, by uzyskać ruch na stronie.
- Konferencję Online Marketing Day, zorganizowaną przez SEMSTORM, uważam za doskonałe miejsce poszerzenia wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Różnorodność prelegentów oraz zakres tematyki powodują, że każdy znajdzie dla siebie coś interesującego. Z punktu widzenia prelegenta miło było uczestniczyć i podzielić się wiedzą z bardzo szerokim gronem uczestników. Jestem przekonany, że tego typu eventy będą niezwykle pomocne w budowaniu działań marketingowych przez słuchaczki i słuchaczy – Paweł Gontarek, szef działu SEO, Fabryka Marketingu.
O skutecznej reklamie w mediach społecznościowych opowiedziały z kolei: Julia Gołębiewska (Mindshare Polska), Dorota Gryglak (WhitePress®) i Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas). Z prelekcji uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak prowadzić social media, aby wzmocnić markę i odpowiadać na potrzeby użytkowników oraz jak skutecznie targetować kampanie na Facebooku.
- Online Marketing Day to pierwsza konferencja zrealizowana w całości online, w której brałam udział jako prelegent. Dzięki relacjom live w mediach społecznościowych czuło się prawdziwe emocje i zaangażowanie uczestników. Nie mogę doczekać się kolejnej edycji – Julia Gołębiewska, SEM&Social Strategist, Mindshare Polska.
W ramach bloku tematycznego Google Ads Joanna Hałaszkiewicz (Verseo), Krzysztof Marzec (DevaGroup) poruszyli tematy związane przede wszystkim z efektywnym wykorzystaniem budżetu reklamowego. Eksperci mówili na co zwrócić uwagę, projektując kampanię Google Ads, a także jak nią zarządzać, by osiągać jak najlepsze wyniki, maksymalnie wykorzystując założone środki.
- Liczba pozytywnych opinii, która do mnie wróciła świadczy o wysokim poziomie wydarzenia. To bardzo ważne, że są firmy, które chcą dzielić się wiedzą i potrafią to zrobić bez nachalnej sprzedaży swoich usług. Jeszcze ważniejsze, że firmy takie jak SEMSTORM rozumieją, że mogą być elementem spajającym branżę i wykorzystują to do organizowania tak ciekawych przedsięwzięć. A co do dzielenia się wiedzą - zawsze powtarzam: im bardziej świadomy klient, wiedzący czego oczekuje, tym lepiej pracuje się wspólnie na sukces – Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
Z kolei Dagmara Rogowska (Shoper), Ewelina Podrez (Fox Strategy), Wojciech Szymański (Ideo Force) i Tomasz Chłodecki (Justtag Group) poruszyli tematy związane z e-commerce. Przedstawili najlepsze przykłady skutecznych kampanii Facebook Ads i Google Ads w sklepach internetowych. Pokazali jak przeprowadzić optymalizację rozwijającego się e-store’u pod kątem SEO, a także co poprawić we własnym sklepie, aby zwiększyć wolumen sprzedaży, jednocześnie nie zmniejszając cen. Słuchacze mogli również dowiedzieć się od czego zacząć transfer biznesu z offline do online.
- Online Marketing Day oceniam bardzo pozytywnie zarówno jako słuchacz, jak i prelegent. Uważam, że każda inicjatywa związana z rozpowszechnianiem wiedzy na temat e-commerce jest słuszna i wskazana. Z wielką przyjemnością wezmę udział w kolejnej edycji – Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, Ideo Force.
Konferencja Online Marketing Day 2020 odbyła się 26 czerwca. Wydarzenie zostało w całości zrealizowane online. Wybrane prelekcje są dostępne bezpłatnie pod adresem: www.onlinemarketingday.pl/nagrania.
Organizatorem wydarzenia była firma dostarczająca narzędzia SEO, PPC i content marketingowe - SEMSTORM. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Konferencja była akredytowana przez DIMAQ, międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Patronami medialnymi konferencji zostali: E-commerce w Praktyce, Marketer+ oraz NowyMarketing.pl.
Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Clusteric, Delante, Deva Group, Fabryka Marketingu, Fox Strategy, Google Internetowe Rewolucje, Grupa TENSE, home.pl, Ideo Force, Jobsora, Justtag Group, LiveCall, Mindshare Polska, More Bananas, PR Calling, Semurai, Shoper, Verseo, WhitePress® i Widoczni.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.