Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem!
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieliło się swoją wiedzą na temat: SEO, content marketingu, reklamy w social media, Google Ads i E-commerce. Wybrane prelekcje są dostępne pod adresem: www.onlinemarketingday.pl/nagrania. Wydarzenie, pod honorowym patronatem IAB Polska, zostało zorganizowane przez SEMSTORM. Konferencja była bezpłatna i w całości zrealizowana online.
Cele Online Marketing Day 2020 zakładały wsparcie przedsiębiorców w pozyskiwaniu nowych klientów, a specjalistów od marketingu w rozwoju kompetencji. W ramach wydarzenia zostały poruszone tematy związane z pozycjonowaniem, SEO dla e-commerce, content marketingiem, Google Ads oraz Facebook Ads.
- Konferencja przeprowadzona w 100% online to dla nas zupełna nowość. Mimo tego prelegenci, prowadząca i nasz zespół stanęli na wysokości zadania. Chciałabym gorąco podziękować wszystkim występującym - to dzięki ich chęci dzielenia się wiedzą event mógł w ogóle powstać. Jestem także ogromnie dumna z ekipy SEMSTORM, która ciężko pracowała przez ostatnie miesiące na sukces wydarzenia. Uczestnicy stawili się tłumnie, wielu było z nami od rana do samego wieczora. Z pierwszych komentarzy wiemy, że słuchaczom taka forma bardzo się spodobała i dopytywali już o kolejną edycję – mówi Milena Majchrzak, Dyrektor Zarządzająca, SEMSTORM.
Konferencja składała się z pięciu bloków tematycznych. Największą popularnością cieszyły się prelekcje związane z SEO i Content Marketingiem.
W ramach bloku SEO wystąpili: Małgorzata Tarnawska (Delante), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Przemysław Michałek (Widoczni), Tomasz Stopka (SEMURAI), Paweł Bilczyński (Google Internetowe Rewolucje). Prelegenci opowiedzieli m.in. o tym jakie błędy są najczęściej popełniane przy procesie on-site SEO oraz jak je wyeliminować. Doradzali też, z jakich narzędzi skorzystać podczas analizy słów kluczowych i jak efektywnie ich używać, a także w jaki sposób współpracować z agencją SEO.
- Zacne wydarzenie. Bardzo dobra organizacja, zaangażowana, stale komentująca społeczność oraz wysoki poziom merytoryczny prelekcji. Zdecydowanie warto byłoby wziąć udział w tej konferencji. Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję i już teraz zgłaszam swój udział – Tomasz Stopka, Właściciel agencji SEO Semurai.
Podczas wykładów dotyczących content marketingu Milena Majchrzak (SEMSTORM), pokazała w jaki sposób tworzyć teksty, aby plasowały się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, a Paweł Gontarek (Fabryka Marketingu) jak opracować content marketingową strategię, by uzyskać ruch na stronie.
- Konferencję Online Marketing Day, zorganizowaną przez SEMSTORM, uważam za doskonałe miejsce poszerzenia wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Różnorodność prelegentów oraz zakres tematyki powodują, że każdy znajdzie dla siebie coś interesującego. Z punktu widzenia prelegenta miło było uczestniczyć i podzielić się wiedzą z bardzo szerokim gronem uczestników. Jestem przekonany, że tego typu eventy będą niezwykle pomocne w budowaniu działań marketingowych przez słuchaczki i słuchaczy – Paweł Gontarek, szef działu SEO, Fabryka Marketingu.
O skutecznej reklamie w mediach społecznościowych opowiedziały z kolei: Julia Gołębiewska (Mindshare Polska), Dorota Gryglak (WhitePress®) i Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas). Z prelekcji uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak prowadzić social media, aby wzmocnić markę i odpowiadać na potrzeby użytkowników oraz jak skutecznie targetować kampanie na Facebooku.
- Online Marketing Day to pierwsza konferencja zrealizowana w całości online, w której brałam udział jako prelegent. Dzięki relacjom live w mediach społecznościowych czuło się prawdziwe emocje i zaangażowanie uczestników. Nie mogę doczekać się kolejnej edycji – Julia Gołębiewska, SEM&Social Strategist, Mindshare Polska.
W ramach bloku tematycznego Google Ads Joanna Hałaszkiewicz (Verseo), Krzysztof Marzec (DevaGroup) poruszyli tematy związane przede wszystkim z efektywnym wykorzystaniem budżetu reklamowego. Eksperci mówili na co zwrócić uwagę, projektując kampanię Google Ads, a także jak nią zarządzać, by osiągać jak najlepsze wyniki, maksymalnie wykorzystując założone środki.
- Liczba pozytywnych opinii, która do mnie wróciła świadczy o wysokim poziomie wydarzenia. To bardzo ważne, że są firmy, które chcą dzielić się wiedzą i potrafią to zrobić bez nachalnej sprzedaży swoich usług. Jeszcze ważniejsze, że firmy takie jak SEMSTORM rozumieją, że mogą być elementem spajającym branżę i wykorzystują to do organizowania tak ciekawych przedsięwzięć. A co do dzielenia się wiedzą - zawsze powtarzam: im bardziej świadomy klient, wiedzący czego oczekuje, tym lepiej pracuje się wspólnie na sukces – Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
Z kolei Dagmara Rogowska (Shoper), Ewelina Podrez (Fox Strategy), Wojciech Szymański (Ideo Force) i Tomasz Chłodecki (Justtag Group) poruszyli tematy związane z e-commerce. Przedstawili najlepsze przykłady skutecznych kampanii Facebook Ads i Google Ads w sklepach internetowych. Pokazali jak przeprowadzić optymalizację rozwijającego się e-store’u pod kątem SEO, a także co poprawić we własnym sklepie, aby zwiększyć wolumen sprzedaży, jednocześnie nie zmniejszając cen. Słuchacze mogli również dowiedzieć się od czego zacząć transfer biznesu z offline do online.
- Online Marketing Day oceniam bardzo pozytywnie zarówno jako słuchacz, jak i prelegent. Uważam, że każda inicjatywa związana z rozpowszechnianiem wiedzy na temat e-commerce jest słuszna i wskazana. Z wielką przyjemnością wezmę udział w kolejnej edycji – Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, Ideo Force.
Konferencja Online Marketing Day 2020 odbyła się 26 czerwca. Wydarzenie zostało w całości zrealizowane online. Wybrane prelekcje są dostępne bezpłatnie pod adresem: www.onlinemarketingday.pl/nagrania.
Organizatorem wydarzenia była firma dostarczająca narzędzia SEO, PPC i content marketingowe - SEMSTORM. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Konferencja była akredytowana przez DIMAQ, międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Patronami medialnymi konferencji zostali: E-commerce w Praktyce, Marketer+ oraz NowyMarketing.pl.
Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Clusteric, Delante, Deva Group, Fabryka Marketingu, Fox Strategy, Google Internetowe Rewolucje, Grupa TENSE, home.pl, Ideo Force, Jobsora, Justtag Group, LiveCall, Mindshare Polska, More Bananas, PR Calling, Semurai, Shoper, Verseo, WhitePress® i Widoczni.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.