Konsumenci jako Pomocnicy św. Mikołaja! Słodycze Wawel trafiły do domów dziecka.
W ramach tegorocznej edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, realizowanej przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” do wybranych domów dziecka w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu trafiło kilka tysięcy sztuk słodyczy! Partnerem akcji już po raz czwarty był sklep internetowy Frisco.pl.
„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 14 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki programowi pracownicy Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 135 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.
W ramach IV. edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, dzięki zaangażowaniu klientów sklepu internetowego Frisco.pl, do podopiecznych domów dziecka przekazano prawie 300 kg słodyczy.
Mechanizm akcji polegał na zakupie przez konsumentów na stronie sklepu internetowego Frisco.pl minimum dwóch produktów marki Wawel, oznaczonych symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, aby do jednej z sześciu placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Gdańska, Warszawy, Katowic, Krakowa, Poznania i Wrocławia trafiły słodkie upominki.
– Jesteśmy dumni, że wspólnie z konsumentami mogliśmy znów wcielić się w rolę Pomocników św. Mikołaja i obdarować wybrane domy dziecka kilkoma tysiącami sztuk słodkościami marki Wawel. Kolejna edycja znów okazała się sukcesem! Dziękujemy konsumentom za dołączenie do akcji – powiedziała Sylwia Warnecka, wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną”.
Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę i zdolności dzieci tak, aby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.