Komunikaty PR

Kultowy serek „z krówką” marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022

2022-11-08  |  11:00
Biuro prasowe

Grupa PTWP S.A. (wydawca portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat, a jej najbardziej rozpoznawalny produkt to serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów serkiem „z krówką”. O wyjątkowości jego smaku decydują najwyższej jakości składniki oraz oryginalna technologia produkcji, zapewniająca bardzo krótki czas ich przetwarzania. Serek waniliowy Rolmlecz doceniany jest nie tylko za smak i konsystencję, ale także za wierność tradycji, czyli sprawdzonej, regionalnej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość. Produkt odznacza się krótką i czystą etykietą – bez zbędnych dodatków i sztucznych składników, co idealnie wpasowuje się w trendy żywieniowe. W wersji waniliowej świetnie pasuje do naleśników czy owoców, jednak sprawdzi się także jako samodzielna przekąska. Serek doczekał się pomnika w Radomiu, w którym produkowany jest od początku, tj. od 1974 roku.

Serek Rolmlecz to wyjątkowy produkt na polskim rynku. Kochają go bowiem zarówno dzieci, jak i dorośli. Mimo swej niemal 50-letniej historii, a także zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów – cieszy się on niesłabnącą popularnością. Kupujący z coraz większą uwagą czytają etykiety i zwracają uwagę na miejsce produkcji, bo wiedzą, że czynniki te w istotny sposób wpływają na smak oraz jakość wyrobów mleczarskich. Serek Rolmlecz świetnie wpasowuje się zatem w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe. Marka czerpie z tradycji, podkreśla polskie pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobu według regionalnych receptur. Pozytywna opinia przedstawicieli branży FMCG, której wyrazem jest przyznanie serkowi waniliowemu Rolmlecz Certyfikatu Dobry Produkt 2022 stanowi dodatkowy powód do radości i dumy, dowodząc także, że smak i jakość zawsze są w cenie – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Celem wyróżnienia przyznawanego przez PTWP S.A. jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Certyfikaty Dobry Produkt już po raz trzynasty przyznane zostały przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa, spośród ponad 130 zgłoszeń. Nagrodzone produkty wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Przyznany certyfikat to wskazówka dla konsumentów, ułatwiająca dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Nagrody wręczono 7 listopada podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.