Kultowy serek „z krówką” marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022
Grupa PTWP S.A. (wydawca portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.
Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat, a jej najbardziej rozpoznawalny produkt to serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów serkiem „z krówką”. O wyjątkowości jego smaku decydują najwyższej jakości składniki oraz oryginalna technologia produkcji, zapewniająca bardzo krótki czas ich przetwarzania. Serek waniliowy Rolmlecz doceniany jest nie tylko za smak i konsystencję, ale także za wierność tradycji, czyli sprawdzonej, regionalnej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość. Produkt odznacza się krótką i czystą etykietą – bez zbędnych dodatków i sztucznych składników, co idealnie wpasowuje się w trendy żywieniowe. W wersji waniliowej świetnie pasuje do naleśników czy owoców, jednak sprawdzi się także jako samodzielna przekąska. Serek doczekał się pomnika w Radomiu, w którym produkowany jest od początku, tj. od 1974 roku.
Serek Rolmlecz to wyjątkowy produkt na polskim rynku. Kochają go bowiem zarówno dzieci, jak i dorośli. Mimo swej niemal 50-letniej historii, a także zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów – cieszy się on niesłabnącą popularnością. Kupujący z coraz większą uwagą czytają etykiety i zwracają uwagę na miejsce produkcji, bo wiedzą, że czynniki te w istotny sposób wpływają na smak oraz jakość wyrobów mleczarskich. Serek Rolmlecz świetnie wpasowuje się zatem w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe. Marka czerpie z tradycji, podkreśla polskie pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobu według regionalnych receptur. Pozytywna opinia przedstawicieli branży FMCG, której wyrazem jest przyznanie serkowi waniliowemu Rolmlecz Certyfikatu Dobry Produkt 2022 stanowi dodatkowy powód do radości i dumy, dowodząc także, że smak i jakość zawsze są w cenie – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Celem wyróżnienia przyznawanego przez PTWP S.A. jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Certyfikaty Dobry Produkt już po raz trzynasty przyznane zostały przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa, spośród ponad 130 zgłoszeń. Nagrodzone produkty wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Przyznany certyfikat to wskazówka dla konsumentów, ułatwiająca dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Nagrody wręczono 7 listopada podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.