Komunikaty PR

Kultowy serek „z krówką” marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022

2022-11-08  |  11:00
Biuro prasowe

Grupa PTWP S.A. (wydawca portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat, a jej najbardziej rozpoznawalny produkt to serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów serkiem „z krówką”. O wyjątkowości jego smaku decydują najwyższej jakości składniki oraz oryginalna technologia produkcji, zapewniająca bardzo krótki czas ich przetwarzania. Serek waniliowy Rolmlecz doceniany jest nie tylko za smak i konsystencję, ale także za wierność tradycji, czyli sprawdzonej, regionalnej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość. Produkt odznacza się krótką i czystą etykietą – bez zbędnych dodatków i sztucznych składników, co idealnie wpasowuje się w trendy żywieniowe. W wersji waniliowej świetnie pasuje do naleśników czy owoców, jednak sprawdzi się także jako samodzielna przekąska. Serek doczekał się pomnika w Radomiu, w którym produkowany jest od początku, tj. od 1974 roku.

Serek Rolmlecz to wyjątkowy produkt na polskim rynku. Kochają go bowiem zarówno dzieci, jak i dorośli. Mimo swej niemal 50-letniej historii, a także zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów – cieszy się on niesłabnącą popularnością. Kupujący z coraz większą uwagą czytają etykiety i zwracają uwagę na miejsce produkcji, bo wiedzą, że czynniki te w istotny sposób wpływają na smak oraz jakość wyrobów mleczarskich. Serek Rolmlecz świetnie wpasowuje się zatem w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe. Marka czerpie z tradycji, podkreśla polskie pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobu według regionalnych receptur. Pozytywna opinia przedstawicieli branży FMCG, której wyrazem jest przyznanie serkowi waniliowemu Rolmlecz Certyfikatu Dobry Produkt 2022 stanowi dodatkowy powód do radości i dumy, dowodząc także, że smak i jakość zawsze są w cenie – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Celem wyróżnienia przyznawanego przez PTWP S.A. jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Certyfikaty Dobry Produkt już po raz trzynasty przyznane zostały przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa, spośród ponad 130 zgłoszeń. Nagrodzone produkty wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Przyznany certyfikat to wskazówka dla konsumentów, ułatwiająca dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Nagrody wręczono 7 listopada podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.