Komunikaty PR

Kwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie KUKBUK.PL

2020-05-12  |  17:00
Biuro prasowe

Dokładnie rok temu wydawnictwo multimedialne KUKBUK uruchomiło nową wersję swojej platformy on-line. Portal KUKBUK.PL przeszedł wtedy gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Od początku 2020 roku wydawnictwo odnotowuje w statystykach znaczące wzrosty. Kwiecień był rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350.000 unikalnych użytkowników i prawie 2.000.000 odsłon. To 33% wzrost w stosunku do marca.

W marcu br., jubileuszowym miesiącu KUKBUK.PL, wyniki były wielokrotnie wyższe niż rok wcześniej. Prawie 400% odsłon i 200% unikalnych użytkowników więcej. Wzrosty pokazują również, że użytkownicy chętniej eksplorują stronę. Średnio w trakcie jednej sesji czytelnicy odwiedzają cztery strony.

„Od początku roku obserwujemy comiesięczny wzrost zarówno nowych, jak i powracających użytkowników, zachowując średnio 15% wzrost organicznego ruchu na stronie.” – podsumowuje Zuzanna Rożek, specjalistka ds. marketingu i komunikacji on-line.

„Nasza strategia wyjścia poza same kulinaria i zgłębianie nowych obszarów tematycznych przynosi oczekiwane efekty. Ogromną popularnością cieszą się na naszej stronie teksty kulturalne, psychologiczne, a także te dotyczące dizajnu i zdrowia. To właśnie artykuły z tych kategorii trafiły na listę najpopularniejszych w czasie kwarantanny, obok przepisów na domowy chleb czy kimchi.” – mówi Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni KUKBUK.PL.

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Od premiery nowej odsłony portalu jego redaktorką prowadzącą jest Anna Czajkowska, wspomagana przez redaktorów: Martę Cyzio i Macieja Kostrzewę. Marcin Lewandowski na początku tego roku objął stanowisko dyrektora artystycznego strony. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Tomek Zielke. KUKBUK.PL opiera się na idei sezonowości, co oddaje zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Na stronie znajdują się angażujące i eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.