Komunikaty PR

Kwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie KUKBUK.PL

2020-05-12  |  17:00
Biuro prasowe

Dokładnie rok temu wydawnictwo multimedialne KUKBUK uruchomiło nową wersję swojej platformy on-line. Portal KUKBUK.PL przeszedł wtedy gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Od początku 2020 roku wydawnictwo odnotowuje w statystykach znaczące wzrosty. Kwiecień był rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350.000 unikalnych użytkowników i prawie 2.000.000 odsłon. To 33% wzrost w stosunku do marca.

W marcu br., jubileuszowym miesiącu KUKBUK.PL, wyniki były wielokrotnie wyższe niż rok wcześniej. Prawie 400% odsłon i 200% unikalnych użytkowników więcej. Wzrosty pokazują również, że użytkownicy chętniej eksplorują stronę. Średnio w trakcie jednej sesji czytelnicy odwiedzają cztery strony.

„Od początku roku obserwujemy comiesięczny wzrost zarówno nowych, jak i powracających użytkowników, zachowując średnio 15% wzrost organicznego ruchu na stronie.” – podsumowuje Zuzanna Rożek, specjalistka ds. marketingu i komunikacji on-line.

„Nasza strategia wyjścia poza same kulinaria i zgłębianie nowych obszarów tematycznych przynosi oczekiwane efekty. Ogromną popularnością cieszą się na naszej stronie teksty kulturalne, psychologiczne, a także te dotyczące dizajnu i zdrowia. To właśnie artykuły z tych kategorii trafiły na listę najpopularniejszych w czasie kwarantanny, obok przepisów na domowy chleb czy kimchi.” – mówi Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni KUKBUK.PL.

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Od premiery nowej odsłony portalu jego redaktorką prowadzącą jest Anna Czajkowska, wspomagana przez redaktorów: Martę Cyzio i Macieja Kostrzewę. Marcin Lewandowski na początku tego roku objął stanowisko dyrektora artystycznego strony. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Tomek Zielke. KUKBUK.PL opiera się na idei sezonowości, co oddaje zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Na stronie znajdują się angażujące i eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.