Kwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie KUKBUK.PL
Dokładnie rok temu wydawnictwo multimedialne KUKBUK uruchomiło nową wersję swojej platformy on-line. Portal KUKBUK.PL przeszedł wtedy gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Od początku 2020 roku wydawnictwo odnotowuje w statystykach znaczące wzrosty. Kwiecień był rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350.000 unikalnych użytkowników i prawie 2.000.000 odsłon. To 33% wzrost w stosunku do marca.
W marcu br., jubileuszowym miesiącu KUKBUK.PL, wyniki były wielokrotnie wyższe niż rok wcześniej. Prawie 400% odsłon i 200% unikalnych użytkowników więcej. Wzrosty pokazują również, że użytkownicy chętniej eksplorują stronę. Średnio w trakcie jednej sesji czytelnicy odwiedzają cztery strony.
„Od początku roku obserwujemy comiesięczny wzrost zarówno nowych, jak i powracających użytkowników, zachowując średnio 15% wzrost organicznego ruchu na stronie.” – podsumowuje Zuzanna Rożek, specjalistka ds. marketingu i komunikacji on-line.
„Nasza strategia wyjścia poza same kulinaria i zgłębianie nowych obszarów tematycznych przynosi oczekiwane efekty. Ogromną popularnością cieszą się na naszej stronie teksty kulturalne, psychologiczne, a także te dotyczące dizajnu i zdrowia. To właśnie artykuły z tych kategorii trafiły na listę najpopularniejszych w czasie kwarantanny, obok przepisów na domowy chleb czy kimchi.” – mówi Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni KUKBUK.PL.
KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Od premiery nowej odsłony portalu jego redaktorką prowadzącą jest Anna Czajkowska, wspomagana przez redaktorów: Martę Cyzio i Macieja Kostrzewę. Marcin Lewandowski na początku tego roku objął stanowisko dyrektora artystycznego strony. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Tomek Zielke. KUKBUK.PL opiera się na idei sezonowości, co oddaje zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Na stronie znajdują się angażujące i eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.