LoveBrands Medical realizuje warsztaty w ramach współpracy z L’Oréal Polska
LoveBrands Medical, specjalistyczna marka w LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje cykl warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia w formie online w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.
W 2022 roku zespół LB Medical zrealizował warsztaty „Atopy Academy – Akademia Zdrowej Skóry Dziecka”, „Dermoscopy Course 2022” oraz „Trichoscopy Course”. Wydarzenia miały formę on-line i skierowane były do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. W warsztatach udział wzięło łącznie ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy. Celem projektu jest edukacja lekarzy, podnoszenie ich kwalifikacji i wsparcie w rozwoju. LoveBrands Medical zrealizował także interaktywne stoisko. Prace nad projektem objęły przygotowanie elementów graficznych jak i materiałów multimedialnych wykorzystanych w interaktywnym quizie dla lekarzy. Po stronie agencji leżała również logistyka udziału w wydarzeniu oraz organizacja boardu z ekspertami w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej. L’Oréal dostarcza specjalistom najnowszą wiedzę z Polski i ze świata w tej dziedzinie, chcąc wspierać zarówno lekarzy, jak i pacjentów.
Wraz z rozwojem naszych marek specjalistycznych, dedykowanych dermokosmetyków, chcemy wspierać lekarzy i pacjentów. Optymalna opieka lekarza nad pacjentem, a także relacja, od której często zależy skuteczność leczenia jest bardzo istotna. Bardzo ważne by była ona holistyczna. Chcemy dbać o to, by jakość życia osób ze schorzeniami skóry była możliwie jak najwyższa. Dlatego postanowiliśmy zorganizować serię warsztatów, które pomogą lekarzom w realizacji tego celu, a także będą dla nich istotne w rozwoju zawodowym – mówi Michał Forowicz, Medical and Education Director Poland & Baltics, L'Oréal Polska.
Współpraca z takim partnerem jak L’Oréal daje nam ogromną satysfakcję. W LoveBrands Medical, udało się zebrać szerokie kompetencje zespołu i know how, które pozwalają na realizację różnorodnych projektów związanych ze zdrowiem. Każdy kolejny traktujemy jak wyzwanie, dzięki któremu również możemy wpływać na poprawę jakości zdrowia ludzi. Współpraca z ekspertami z Polski i zagranicy pozwala nam wciąż poszerzać perspektywę naszych działań, nawiązywać wartościowe relacje i patrzeć na zdrowie nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Pamiętajmy, że współpraca naukowców i specjalistów z całego świata przyczynia się do ważnych odkryć w obszarze zdrowia. Cieszymy się, że możemy realizować projekty dla marki, która wspiera rozwój naukowy tych, którzy bezpośrednio troszczą się o nasze zdrowie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski – Communications Consultant oraz Karolina Ołdak – Communications Consultant.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.