Komunikaty PR

LoveBrands Medical realizuje warsztaty w ramach współpracy z L’Oréal Polska

2022-10-12  |  12:30

LoveBrands Medical, specjalistyczna marka w LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje cykl warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia w formie online w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.

 

W 2022 roku zespół LB Medical zrealizował warsztaty „Atopy Academy – Akademia Zdrowej Skóry Dziecka”, „Dermoscopy Course 2022” oraz „Trichoscopy Course”. Wydarzenia miały formę on-line i skierowane były do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. W warsztatach udział wzięło łącznie ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy. Celem projektu jest edukacja lekarzy, podnoszenie ich kwalifikacji i wsparcie w rozwoju. LoveBrands Medical zrealizował także interaktywne stoisko. Prace nad projektem objęły przygotowanie elementów graficznych jak i materiałów multimedialnych wykorzystanych w interaktywnym quizie dla lekarzy. Po stronie agencji leżała również logistyka udziału w wydarzeniu oraz organizacja boardu z ekspertami w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej. L’Oréal dostarcza specjalistom najnowszą wiedzę z Polski i ze świata w tej dziedzinie, chcąc wspierać zarówno lekarzy, jak i pacjentów.

 

Wraz z rozwojem naszych marek specjalistycznych, dedykowanych dermokosmetyków, chcemy wspierać lekarzy i pacjentów. Optymalna opieka lekarza nad pacjentem, a także relacja, od której często zależy skuteczność leczenia jest bardzo istotna. Bardzo ważne by była ona holistyczna. Chcemy dbać o to, by jakość życia osób ze schorzeniami skóry była możliwie jak najwyższa. Dlatego postanowiliśmy zorganizować serię warsztatów, które pomogą lekarzom w realizacji tego celu, a także będą dla nich istotne w rozwoju zawodowym – mówi Michał Forowicz, Medical and Education Director Poland & Baltics, L'Oréal Polska.

 

Współpraca z takim partnerem jak L’Oréal daje nam ogromną satysfakcję. W LoveBrands Medical, udało się zebrać szerokie kompetencje zespołu i know how, które pozwalają na realizację różnorodnych projektów związanych ze zdrowiem. Każdy kolejny traktujemy jak wyzwanie, dzięki któremu również możemy wpływać na poprawę jakości zdrowia ludzi. Współpraca z ekspertami z Polski i zagranicy pozwala nam wciąż poszerzać perspektywę naszych działań, nawiązywać wartościowe relacje i patrzeć na zdrowie nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Pamiętajmy, że współpraca naukowców i specjalistów z całego świata przyczynia się do ważnych odkryć w obszarze zdrowia. Cieszymy się, że możemy realizować projekty dla marki, która wspiera rozwój naukowy tych, którzy bezpośrednio troszczą się o nasze zdrowie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.

 

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski – Communications Consultant oraz Karolina Ołdak – Communications Consultant.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.