Lucky Luciano Pictures ze stałą współpracą z markami OLX i OTOMOTO

Lucky Luciano Pictures podpisało umowę o stałej współpracy na wyłączność przy produkcji kampanii video dla marek OLX i OTOMOTO, których operatorem jest Grupa OLX sp. z o.o.
Po kilku wspólnie zrealizowanych, bardzo udanych projektach, dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures nawiązał współpracę na wyłączność z markami OLX i OTOMOTO.
– Od zawsze stawialiśmy na długoterminowe relacje i współpracę. Ta umowa jest dowodem, że byliśmy i jesteśmy na dobrej drodze. Daje nam to możliwość angażowania się w projekty na dużo wcześniejszym etapie niż zwykle. Mamy przez to szansę osiągnąć najlepsze efekty i od samego początku optymalizować produkcję – mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.
Wśród dotychczasowych realizacji są m.in. nagradzana kampania promująca Przesyłki OLX, kampania „Internetowe porady Roberta Makłowicza” traktujące o bezpieczeństwie w sieci oraz pierwsza w historii marki kampania dla kategorii Motoryzacja „Kieruj się na OLX” realizowana razem z OTOMOTO.
– Powodem podjęcia takiej decyzji są profesjonalizm, doskonałe zrozumienie potrzeb klienta i zaufanie, jakie wzajemnie do siebie mamy – tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Na planie filmowym podobnie jak w życiu, poza doskonale wykonaną robotą, liczą się dla mnie wspaniali ludzie i świetna zabawa, a ekipa Lucky Luciano spełnia te wyśrubowane kryteria.
---
Lucky Luciano Pictures to wielokrotnie nagradzany dom produkcyjny, tworzący jakościowy kontent filmowy dla polskich i międzynarodowych klientów, wyróżniający się butikowym serwisem i autorskim programem wsparcia produkcyjnego dla klienta.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.