Komunikaty PR

Lucky Luciano Pictures ze stałą współpracą z markami OLX i OTOMOTO

2022-04-08  |  11:00
Biuro prasowe

Lucky Luciano Pictures podpisało umowę o stałej współpracy na wyłączność przy produkcji kampanii video dla marek OLX i OTOMOTO, których operatorem jest Grupa OLX sp. z o.o.

 

Po kilku wspólnie zrealizowanych, bardzo udanych projektach, dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures nawiązał współpracę na wyłączność z markami OLX i OTOMOTO.

 

 – Od zawsze stawialiśmy na długoterminowe relacje i współpracę. Ta umowa jest dowodem, że byliśmy i jesteśmy na dobrej drodze. Daje nam to możliwość angażowania się w projekty na dużo wcześniejszym etapie niż zwykle. Mamy przez to szansę osiągnąć najlepsze efekty i od samego początku optymalizować produkcję – mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.

 

Wśród dotychczasowych realizacji są m.in. nagradzana kampania promująca Przesyłki OLX, kampania „Internetowe porady Roberta Makłowicza” traktujące o bezpieczeństwie w sieci oraz pierwsza w historii marki kampania dla kategorii Motoryzacja „Kieruj się na OLX” realizowana razem z OTOMOTO.

 

Powodem podjęcia takiej decyzji są profesjonalizm, doskonałe zrozumienie potrzeb klienta i zaufanie, jakie wzajemnie do siebie mamy – tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Na planie filmowym podobnie jak w życiu, poza doskonale wykonaną robotą, liczą się dla mnie wspaniali ludzie i świetna zabawa, a ekipa Lucky Luciano spełnia te wyśrubowane kryteria.

---

Lucky Luciano Pictures to wielokrotnie nagradzany dom produkcyjny, tworzący jakościowy kontent filmowy dla polskich i międzynarodowych klientów, wyróżniający się butikowym serwisem i autorskim programem wsparcia produkcyjnego dla klienta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.