Komunikaty PR

Lucky Luciano Pictures ze stałą współpracą z markami OLX i OTOMOTO

2022-04-08  |  11:00
Biuro prasowe

Lucky Luciano Pictures podpisało umowę o stałej współpracy na wyłączność przy produkcji kampanii video dla marek OLX i OTOMOTO, których operatorem jest Grupa OLX sp. z o.o.

 

Po kilku wspólnie zrealizowanych, bardzo udanych projektach, dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures nawiązał współpracę na wyłączność z markami OLX i OTOMOTO.

 

 – Od zawsze stawialiśmy na długoterminowe relacje i współpracę. Ta umowa jest dowodem, że byliśmy i jesteśmy na dobrej drodze. Daje nam to możliwość angażowania się w projekty na dużo wcześniejszym etapie niż zwykle. Mamy przez to szansę osiągnąć najlepsze efekty i od samego początku optymalizować produkcję – mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.

 

Wśród dotychczasowych realizacji są m.in. nagradzana kampania promująca Przesyłki OLX, kampania „Internetowe porady Roberta Makłowicza” traktujące o bezpieczeństwie w sieci oraz pierwsza w historii marki kampania dla kategorii Motoryzacja „Kieruj się na OLX” realizowana razem z OTOMOTO.

 

Powodem podjęcia takiej decyzji są profesjonalizm, doskonałe zrozumienie potrzeb klienta i zaufanie, jakie wzajemnie do siebie mamy – tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Na planie filmowym podobnie jak w życiu, poza doskonale wykonaną robotą, liczą się dla mnie wspaniali ludzie i świetna zabawa, a ekipa Lucky Luciano spełnia te wyśrubowane kryteria.

---

Lucky Luciano Pictures to wielokrotnie nagradzany dom produkcyjny, tworzący jakościowy kontent filmowy dla polskich i międzynarodowych klientów, wyróżniający się butikowym serwisem i autorskim programem wsparcia produkcyjnego dla klienta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.