Komunikaty PR

MADOGZ wyróżnioną Agencją Reklamową Roku 2022

2022-06-10  |  10:30
Biuro prasowe

MADOGZ znalazł się w gronie wyróżnionych agencji w najnowszym rankingu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". Agencja została szczególnie doceniona za wychodzenie naprzeciw wyzwaniom marketingowym klientów i za wysoką etykę pracy.

MADOGZ debiutował w tym roku w zestawieniu najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych przygotowanym przez redakcję magazynu Media i Marketing Polska. Agnecja została wyróżniona jako "Świeża krew" na rynku reklamowym.

Klienci MADOGZ bardzo dobrze ocenili współpracę z agencją, zawracając szczególną uwagę na umiejętność rozwiązywania ich problemów marketingowych. Z kolei zdaniem redakcji Media i Marketing Polska MADOGZ wyróżnia się świeżym podejściem do komunikacji. Agencja została również doceniona za wzmocnienie kompetencji w zakresie produkcji kontentu video i prowadzenia kampanii 360 stopni.

Po kilkunastu latach pracy w branży reklamowej określenie "świeża krew" jest największym komplementem, jaki możemy usłyszeć. Tworząc MADOGZ, chcieliśmy, aby w parze z wysokiej jakości usługami, szła również wspomniana "świeżość". Jest ona efektem pomysłu na funkcjonowanie agencji, bez sztywnych struktur co pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej. W ciągu trzech lat stworzyliśmy miejsce, w którym my lubimy pracować, a klienci lubią pracować z nami. Znalazło to odzwierciedlenie w wynikach rankingu Media i Marketing Polska. Dziękujemy za docenienie naszej pracy i obiecujemy, że zrobimy wszystko, aby co najmniej utrzymać ten poziom - mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.

Nagrody i wyróżnienia są przyznawane na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez Kantar Polska, a także wyników biznesowe agencji i informacji nadesłanych w ankietach analizowanych przez redakcję magazynu "Media Marketing Polska". W tym roku do raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zakwalifikowało się 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych.

MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), Candy, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats. Agencja była nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej i PR (KTR, Kreatura, Golden Arrow i Złote Spinacze).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.