Komunikaty PR

MADOGZ wyróżnioną Agencją Reklamową Roku 2022

2022-06-10  |  10:30
Biuro prasowe

MADOGZ znalazł się w gronie wyróżnionych agencji w najnowszym rankingu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". Agencja została szczególnie doceniona za wychodzenie naprzeciw wyzwaniom marketingowym klientów i za wysoką etykę pracy.

MADOGZ debiutował w tym roku w zestawieniu najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych przygotowanym przez redakcję magazynu Media i Marketing Polska. Agnecja została wyróżniona jako "Świeża krew" na rynku reklamowym.

Klienci MADOGZ bardzo dobrze ocenili współpracę z agencją, zawracając szczególną uwagę na umiejętność rozwiązywania ich problemów marketingowych. Z kolei zdaniem redakcji Media i Marketing Polska MADOGZ wyróżnia się świeżym podejściem do komunikacji. Agencja została również doceniona za wzmocnienie kompetencji w zakresie produkcji kontentu video i prowadzenia kampanii 360 stopni.

Po kilkunastu latach pracy w branży reklamowej określenie "świeża krew" jest największym komplementem, jaki możemy usłyszeć. Tworząc MADOGZ, chcieliśmy, aby w parze z wysokiej jakości usługami, szła również wspomniana "świeżość". Jest ona efektem pomysłu na funkcjonowanie agencji, bez sztywnych struktur co pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej. W ciągu trzech lat stworzyliśmy miejsce, w którym my lubimy pracować, a klienci lubią pracować z nami. Znalazło to odzwierciedlenie w wynikach rankingu Media i Marketing Polska. Dziękujemy za docenienie naszej pracy i obiecujemy, że zrobimy wszystko, aby co najmniej utrzymać ten poziom - mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.

Nagrody i wyróżnienia są przyznawane na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez Kantar Polska, a także wyników biznesowe agencji i informacji nadesłanych w ankietach analizowanych przez redakcję magazynu "Media Marketing Polska". W tym roku do raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zakwalifikowało się 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych.

MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), Candy, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats. Agencja była nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej i PR (KTR, Kreatura, Golden Arrow i Złote Spinacze).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.