Komunikaty PR

MADOGZ wyróżnioną Agencją Reklamową Roku 2022

2022-06-10  |  10:30
Biuro prasowe

MADOGZ znalazł się w gronie wyróżnionych agencji w najnowszym rankingu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". Agencja została szczególnie doceniona za wychodzenie naprzeciw wyzwaniom marketingowym klientów i za wysoką etykę pracy.

MADOGZ debiutował w tym roku w zestawieniu najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych przygotowanym przez redakcję magazynu Media i Marketing Polska. Agnecja została wyróżniona jako "Świeża krew" na rynku reklamowym.

Klienci MADOGZ bardzo dobrze ocenili współpracę z agencją, zawracając szczególną uwagę na umiejętność rozwiązywania ich problemów marketingowych. Z kolei zdaniem redakcji Media i Marketing Polska MADOGZ wyróżnia się świeżym podejściem do komunikacji. Agencja została również doceniona za wzmocnienie kompetencji w zakresie produkcji kontentu video i prowadzenia kampanii 360 stopni.

Po kilkunastu latach pracy w branży reklamowej określenie "świeża krew" jest największym komplementem, jaki możemy usłyszeć. Tworząc MADOGZ, chcieliśmy, aby w parze z wysokiej jakości usługami, szła również wspomniana "świeżość". Jest ona efektem pomysłu na funkcjonowanie agencji, bez sztywnych struktur co pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej. W ciągu trzech lat stworzyliśmy miejsce, w którym my lubimy pracować, a klienci lubią pracować z nami. Znalazło to odzwierciedlenie w wynikach rankingu Media i Marketing Polska. Dziękujemy za docenienie naszej pracy i obiecujemy, że zrobimy wszystko, aby co najmniej utrzymać ten poziom - mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.

Nagrody i wyróżnienia są przyznawane na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez Kantar Polska, a także wyników biznesowe agencji i informacji nadesłanych w ankietach analizowanych przez redakcję magazynu "Media Marketing Polska". W tym roku do raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zakwalifikowało się 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych.

MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), Candy, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats. Agencja była nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej i PR (KTR, Kreatura, Golden Arrow i Złote Spinacze).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.