MADOGZ wyróżnioną Agencją Reklamową Roku 2022
MADOGZ znalazł się w gronie wyróżnionych agencji w najnowszym rankingu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". Agencja została szczególnie doceniona za wychodzenie naprzeciw wyzwaniom marketingowym klientów i za wysoką etykę pracy.
MADOGZ debiutował w tym roku w zestawieniu najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych przygotowanym przez redakcję magazynu Media i Marketing Polska. Agnecja została wyróżniona jako "Świeża krew" na rynku reklamowym.
Klienci MADOGZ bardzo dobrze ocenili współpracę z agencją, zawracając szczególną uwagę na umiejętność rozwiązywania ich problemów marketingowych. Z kolei zdaniem redakcji Media i Marketing Polska MADOGZ wyróżnia się świeżym podejściem do komunikacji. Agencja została również doceniona za wzmocnienie kompetencji w zakresie produkcji kontentu video i prowadzenia kampanii 360 stopni.
Po kilkunastu latach pracy w branży reklamowej określenie "świeża krew" jest największym komplementem, jaki możemy usłyszeć. Tworząc MADOGZ, chcieliśmy, aby w parze z wysokiej jakości usługami, szła również wspomniana "świeżość". Jest ona efektem pomysłu na funkcjonowanie agencji, bez sztywnych struktur co pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej. W ciągu trzech lat stworzyliśmy miejsce, w którym my lubimy pracować, a klienci lubią pracować z nami. Znalazło to odzwierciedlenie w wynikach rankingu Media i Marketing Polska. Dziękujemy za docenienie naszej pracy i obiecujemy, że zrobimy wszystko, aby co najmniej utrzymać ten poziom - mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.
Nagrody i wyróżnienia są przyznawane na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez Kantar Polska, a także wyników biznesowe agencji i informacji nadesłanych w ankietach analizowanych przez redakcję magazynu "Media Marketing Polska". W tym roku do raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zakwalifikowało się 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), Candy, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats. Agencja była nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej i PR (KTR, Kreatura, Golden Arrow i Złote Spinacze).

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.