MADOGZ wyróżnioną Agencją Reklamową Roku 2022
MADOGZ znalazł się w gronie wyróżnionych agencji w najnowszym rankingu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". Agencja została szczególnie doceniona za wychodzenie naprzeciw wyzwaniom marketingowym klientów i za wysoką etykę pracy.
MADOGZ debiutował w tym roku w zestawieniu najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych przygotowanym przez redakcję magazynu Media i Marketing Polska. Agnecja została wyróżniona jako "Świeża krew" na rynku reklamowym.
Klienci MADOGZ bardzo dobrze ocenili współpracę z agencją, zawracając szczególną uwagę na umiejętność rozwiązywania ich problemów marketingowych. Z kolei zdaniem redakcji Media i Marketing Polska MADOGZ wyróżnia się świeżym podejściem do komunikacji. Agencja została również doceniona za wzmocnienie kompetencji w zakresie produkcji kontentu video i prowadzenia kampanii 360 stopni.
Po kilkunastu latach pracy w branży reklamowej określenie "świeża krew" jest największym komplementem, jaki możemy usłyszeć. Tworząc MADOGZ, chcieliśmy, aby w parze z wysokiej jakości usługami, szła również wspomniana "świeżość". Jest ona efektem pomysłu na funkcjonowanie agencji, bez sztywnych struktur co pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej. W ciągu trzech lat stworzyliśmy miejsce, w którym my lubimy pracować, a klienci lubią pracować z nami. Znalazło to odzwierciedlenie w wynikach rankingu Media i Marketing Polska. Dziękujemy za docenienie naszej pracy i obiecujemy, że zrobimy wszystko, aby co najmniej utrzymać ten poziom - mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.
Nagrody i wyróżnienia są przyznawane na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez Kantar Polska, a także wyników biznesowe agencji i informacji nadesłanych w ankietach analizowanych przez redakcję magazynu "Media Marketing Polska". W tym roku do raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zakwalifikowało się 68 agencji reklamowych i 25 domów mediowych.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek takich jak: Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO i 321sprzedane.pl (Grupa OLX), Candy, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Kompania Piwowarska, OleOle.pl, Papaya.Rocks i Uber Eats. Agencja była nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej i PR (KTR, Kreatura, Golden Arrow i Złote Spinacze).

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.