MADOGZ z pięcioma nominacjami do Golden Arrow 2022!
Agencja MADOGZ otrzymała aż pięć nominacji w konkursie Golden Arrow 2022. O nagrody powalczą projekty zrealizowane przez agencję dla marek OTOMOTO i 321Sprzedane.pl.
W konkursie Golden Arrow co roku nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe, które wyróżniły się na rynku pod kątem ich efektywności i innowacyjności. Tym roku na liście nominowanych kampanii znalazły się dwa projekty realizowane przez MADOGZ.
Cztery nominacje otrzymała kampania „Prawdziwe historie”- Wartburg przygotowana dla marki OTOMOTO z Grupy OLX. Projekt będzie rywalizował o nagrody w kategoriach: Digital Marketing – social media, Digital Marketing - Wideo, Digital Marketing - kampania internetowa, Kampania zintegrowana – Business to consumer (B2C).
Z kolei kampania sprzedażowa "Bez cacania" zrealizowana przez MADOGZ z wykorzystaniem formatu modular video dla marki 321Sprzedane.pl, została nominowana w kategorii "Digital marketing - Innowacja internetowa".
W tym roku jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji przyzna nagrody i wyróżnienia w 23 kategoriach. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 23 czerwca.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.