Komunikaty PR

„Mamy Twój pomysł na wakacje” – portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z nową k

2022-06-13  |  10:00
Biuro prasowe

Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich. 

 

Travelist.pl, wchodzący w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, od 2013 r. oferuje pobyty hotelowe klientom, którzy podczas urlopu oczekują nie tylko noclegu, ale przede wszystkim komfortu i wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Dlatego też zespół ekspertów portalu wybiera wyselekcjonowane i sprawdzone obiekty, negocjując jednocześnie najważniejsze udogodnienia i najkorzystniejsze stawki, po to by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby turystów.

 

Ruszyła wakacyjna kampania marki Travelist.pl

W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem Mamy Twój pomysł na wakacje”, obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden – spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.

– Wiemy, że każdy jest inny i ma odmienne wyobrażenia o wymarzonym urlopie. Dla jednych będą to wakacje spędzone na leżaku nad basenem w hotelu z dala od zgiełku miasta, dla innych najważniejszy będzie szeroki wybór atrakcji, jeszcze inni docenią natomiast wyjątkowy design i wysoki standard hotelu czy możliwość oddania dzieci pod opiekę animatorów. Z tego względu nasi eksperci dokonują selekcji obiektów hotelowych, wybierając tylko te o najwyższej jakości, a następnie negocjując z nimi najlepsze oferty i udogodnienia. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom pobyty dostosowane do ich indywidualnych oczekiwań. Dzięki temu kupujący mogą wybrać to, co ich najbardziej interesuje – a zarazem mieć pewność, że otrzymują wszystko, czego potrzebują do udanego wypoczynku. I to w korzystnej cenie. – mówi Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.

 

Wiele miesięcy badań i analiz

Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.

– Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich – zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. – komentuje Oliwia Kiermasz.

Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital – SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon. Reklamy telewizyjne już teraz można oglądać w największych polskich kanałach. A mając świadomość, że w sezonie wakacyjnym głównymi klientami są rodziny z dziećmi, portal postawił również na specjalną promocję Dzieci jadą gratis”, w ramach której w setkach wybranych hoteli nawet dwójka dzieci w określonym wieku może tego lata wypoczywać bez dodatkowych opłat.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.