Komunikaty PR

„Mamy Twój pomysł na wakacje” – portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z nową k

2022-06-13  |  10:00
Biuro prasowe

Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich. 

 

Travelist.pl, wchodzący w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, od 2013 r. oferuje pobyty hotelowe klientom, którzy podczas urlopu oczekują nie tylko noclegu, ale przede wszystkim komfortu i wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Dlatego też zespół ekspertów portalu wybiera wyselekcjonowane i sprawdzone obiekty, negocjując jednocześnie najważniejsze udogodnienia i najkorzystniejsze stawki, po to by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby turystów.

 

Ruszyła wakacyjna kampania marki Travelist.pl

W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem Mamy Twój pomysł na wakacje”, obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden – spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.

– Wiemy, że każdy jest inny i ma odmienne wyobrażenia o wymarzonym urlopie. Dla jednych będą to wakacje spędzone na leżaku nad basenem w hotelu z dala od zgiełku miasta, dla innych najważniejszy będzie szeroki wybór atrakcji, jeszcze inni docenią natomiast wyjątkowy design i wysoki standard hotelu czy możliwość oddania dzieci pod opiekę animatorów. Z tego względu nasi eksperci dokonują selekcji obiektów hotelowych, wybierając tylko te o najwyższej jakości, a następnie negocjując z nimi najlepsze oferty i udogodnienia. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom pobyty dostosowane do ich indywidualnych oczekiwań. Dzięki temu kupujący mogą wybrać to, co ich najbardziej interesuje – a zarazem mieć pewność, że otrzymują wszystko, czego potrzebują do udanego wypoczynku. I to w korzystnej cenie. – mówi Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.

 

Wiele miesięcy badań i analiz

Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.

– Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich – zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. – komentuje Oliwia Kiermasz.

Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital – SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon. Reklamy telewizyjne już teraz można oglądać w największych polskich kanałach. A mając świadomość, że w sezonie wakacyjnym głównymi klientami są rodziny z dziećmi, portal postawił również na specjalną promocję Dzieci jadą gratis”, w ramach której w setkach wybranych hoteli nawet dwójka dzieci w określonym wieku może tego lata wypoczywać bez dodatkowych opłat.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.