„Mamy Twój pomysł na wakacje” – portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z nową k
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich.
Travelist.pl, wchodzący w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, od 2013 r. oferuje pobyty hotelowe klientom, którzy podczas urlopu oczekują nie tylko noclegu, ale przede wszystkim komfortu i wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Dlatego też zespół ekspertów portalu wybiera wyselekcjonowane i sprawdzone obiekty, negocjując jednocześnie najważniejsze udogodnienia i najkorzystniejsze stawki, po to by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby turystów.
Ruszyła wakacyjna kampania marki Travelist.pl
W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”, obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden – spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.
– Wiemy, że każdy jest inny i ma odmienne wyobrażenia o wymarzonym urlopie. Dla jednych będą to wakacje spędzone na leżaku nad basenem w hotelu z dala od zgiełku miasta, dla innych najważniejszy będzie szeroki wybór atrakcji, jeszcze inni docenią natomiast wyjątkowy design i wysoki standard hotelu czy możliwość oddania dzieci pod opiekę animatorów. Z tego względu nasi eksperci dokonują selekcji obiektów hotelowych, wybierając tylko te o najwyższej jakości, a następnie negocjując z nimi najlepsze oferty i udogodnienia. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom pobyty dostosowane do ich indywidualnych oczekiwań. Dzięki temu kupujący mogą wybrać to, co ich najbardziej interesuje – a zarazem mieć pewność, że otrzymują wszystko, czego potrzebują do udanego wypoczynku. I to w korzystnej cenie. – mówi Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.
Wiele miesięcy badań i analiz
Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.
– Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich – zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. – komentuje Oliwia Kiermasz.
Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital – SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon. Reklamy telewizyjne już teraz można oglądać w największych polskich kanałach. A mając świadomość, że w sezonie wakacyjnym głównymi klientami są rodziny z dziećmi, portal postawił również na specjalną promocję „Dzieci jadą gratis”, w ramach której w setkach wybranych hoteli nawet dwójka dzieci w określonym wieku może tego lata wypoczywać bez dodatkowych opłat.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.