Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
RynekPierwotny.pl
ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz ogłoszeniu prac nad nową strategią rozwoju, firma wzmacnia swój zespół marketingowy. 3 grudnia br. dołączył do niego wykwalifikowany i doświadczony manager - Marcin Wysocki, który objął stanowisko Head of E-commerce.
Marcin Wysocki w swojej dotychczasowej karierze pracował w renomowanych agencjach i domach mediowych, takich jak Grupa K2 Media czy Publicis Warsaw, gdzie zdobył kluczowe kompetencje w opracowywaniu strategii marketingowych oraz mediowych. Ostatnio, jako Head of Digital Marketing w firmie Otovo, odpowiadał za prowadzenie działań marketingowych na rynku polskim, a także aktywnie uczestniczył w realizacji projektów europejskich, w tym na poziomie globalnym. Jego 16-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu obejmowało również wdrażanie zaawansowanych rozwiązań e-commerce, kampanie wizerunkowe oraz rozwijanie kompleksowych strategii komunikacyjno - marketingowych dla takich marek, jak: Citibank, Avon, Mitsubishi, Jaguar, Bosch czy Comarch.
„Aby utrzymać pozycję lidera musimy pozostawać blisko zmieniających się potrzeb klientów i proponować rozwiązania, które mają dla nich sens w danej sytuacji i czasie. Dołączenie Marcina do naszego zespołu jest strategicznym wzmocnieniem kompetencji, które pozwolą nam postawić satysfakcje klienta w centrum naszej strategii. Jego doświadczenie i nowatorskie podejście do marketingu, opartego na nowych technologiach, idealnie wpisują się w naszą wizję dalszego rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej.” – powiedział Piotr Wetmański, dyrektor generalny Property Group.
Zmiany w dziale marketingu są częścią szerzej zakrojonych działań firmy Property Group, które trwają od początku listopada i koncentrują się na wypracowaniu nowej strategii rozwoju oraz budowaniu silnego portfela kompetencji. Celem firmy jest dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie dostarczania rozwiązań technologicznych branży nieruchomości a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych, komplementarnych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, od listopada br. jest odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko dyrektora generalnego oraz członka zarządu Property Group. Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski - autor wielu innowacyjnych projektów, wdrażanych w spółkach całej grupy kapitałowej, który z firmą związany jest od 2016 roku. W listopadzie do firmy na stanowisko Dyrektora Finansowego dołączyła także Emilia Augustyniak - manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce.
Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.
***
Property Group to wiodąca polska spółka technologiczna, która od 15 lat działa w branży e-commerce dostarczając innowacyjnych produktów i usług dla podmiotów działających w branży nieruchomości - firm deweloperskich, pośredników nieruchomości i klientów indywidualnych. W jej portfolio znajdują się m.in największy ogólnopolski portal nowych nieruchomości - RynekPierwotny.pl, serwis z ofertami z rynku wtórnego - GetHome.pl oraz pierwsza ogólnopolska platforma do analizy rynku mieszkaniowego BIG DATA RynekPierwotny.pl. W skład spółki kapitałowej Property Group wchodzą Platforma Mieszkaniowa S.A. - największa w Polsce sieć pośredników i firm deweloperskich oraz Esti CRM - jedno z najpopularniejszych rozwiązań CRM dla pośredników nieruchomości. Pod koniec 2024 roku spółka zatrudniała 200 osób i obsługiwała ponad 1000 firm deweloperskich oraz 1100 agencji nieruchomości.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.