Komunikaty PR

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her

2024-12-11  |  11:00

Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbędzie się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku. W rolach głównych wystąpią znana aktorka i tancerka Edyta Herbuś oraz jej partner, producent telewizyjny Piotr Bukowiecki.

„Na Komfortowej” to lekka i pełna humoru opowieść o parze, która postanawia zmierzyć się z wyzwaniem kompleksowej rearanżacji domu. Wspierani przez barwne postacie: architekta wnętrz, terapeutę, majstra budowy oraz przede wszystkim doradców i ekspertów sklepów Komfort, bohaterowie w zabawny i przystępny sposób pokazują codzienne zmagania związane z remontem. 

Subtelna obecność marki Komfort w fabule dodaje autentyczności produkcji. Scenografia, wykorzystująca produkty dostępne w ofercie sklepów – od podłóg i listew, po meble i dodatki – nie tylko nadaje realizmu, ale także inspiruje widzów do odkrywania nowych rozwiązań aranżacyjnych. Lokowanie produktów zostało wplecione w naturalny sposób, ukazując, jak asortyment marki może stać się częścią każdej domowej metamorfozy.

Serial „Na Komfortowej” to element innowacyjnej strategii marki, której celem jest wyjście poza tradycyjne ramy promocji produktów z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie. Dzięki lekkiej, komediowej formie Komfort zbliża się do swoich klientów, oferując im rozrywkę, ale także świeże pomysły do urządzenia ich własnych czterech kątów.

„Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje” – mówi Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.    

Produkcja oraz koncepcja serialu to efekt współpracy marki Komfort, pełniącej rolę partnera strategicznego, oraz StudioCity, które było odpowiedzialne za scenariusz i reżyserię. „Chcieliśmy stworzyć format, który nie tylko promuje markę, ale także angażuje i bawi widzów. Zainspirowaliśmy się ideą love brandu, wnosząc coś nowego i świeżego na rynek reklamy” – komentuje Piotr Bukowiecki, producent serii.

Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon. 

Pierwszy odcinek jest już dostępny na kanale YouTube marki od 9 grudnia, a kolejne będą publikowane co tydzień w poniedziałki.

Link do premiery pierwszego odcinka: https://komfort.pl/st/na-komfortowej

 

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.