Komunikaty PR

Marketing nieruchomości w praktyce

2022-01-05  |  12:00

Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. To stawia przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości.

Na czym polega marketing nieruchomości?

Zadaniem marketingu w nieruchomościach jest odpowiednie zaprezentowanie inwestycji deweloperskich w celu stworzenia przyjaznego wizerunku firmy, umocnienia pozycji marki na rynku oraz pozyskania nowych klientów.

Marketing nieruchomości – dlaczego warto?

Marketing dla deweloperów ma kluczowe znaczenie. Firmy deweloperskie na swoją reputację pracują przez lata. Przy stale rozwijającej się konkurencyjności warto pracować nad ogólnym wizerunkiem i budować pozycję lidera na rynku. Sprawdzona marka to taka, która kojarzy się konsumentom z bezpieczeństwem zakupu i jest wiarygodna. Marketing deweloperów jest ważny również w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi, na które firmy deweloperskie są często narażone.

Jakie narzędzia są wykorzystywane w marketingu nieruchomości?

Narzędzia dobierane są na podstawie wielu czynników, m.in. od rodzaju inwestycji i grupy docelowej. W marketingu nieruchomości wykorzystujemy treści przygotowane na strony WWW i blogi firmowe, pozycjonowanie eksperckie zarządu, kreatywne materiały sprzedażowe oraz bieżący monitoring trendów rynkowych połączony z analizą działań konkurencji. Do promocji inwestycji używamy narzędzi z obszaru content marketingu, social mediów, organizacji eventów oraz media relations. Całość działań oparta jest na indywidualnie opracowanej strategii komunikacji.

Postaw na wsparcie profesjonalistów!

Nieruchomości to bardzo rozwinięty i mocno zróżnicowany segment rynku. Tauber Promotion zapewnia wsparcie pozycjonowania nieruchomości na każdym etapie – od planowania, przez jej realizację, aż do funkcjonowania budynku. Sposób prowadzenia marketingu inwestycji deweloperskich zależy od wielu czynników, m.in. od tego, do jakiego rodzaju inwestycji będzie się on odnosił. Nieruchomości mieszkaniowe, magazyny, biura, hotele czy condohotele wymagają innych form promocji. Jedno jest niezmienne. Wszystkie działania oparte są na odpowiednio opracowanej strategii uwzględniającej zamierzone cele biznesowe.

Izabela Radomska | Tauber Promotion

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.