Marketing nieruchomości w praktyce
Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. To stawia przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości.
Na czym polega marketing nieruchomości?
Zadaniem marketingu w nieruchomościach jest odpowiednie zaprezentowanie inwestycji deweloperskich w celu stworzenia przyjaznego wizerunku firmy, umocnienia pozycji marki na rynku oraz pozyskania nowych klientów.
Marketing nieruchomości – dlaczego warto?
Marketing dla deweloperów ma kluczowe znaczenie. Firmy deweloperskie na swoją reputację pracują przez lata. Przy stale rozwijającej się konkurencyjności warto pracować nad ogólnym wizerunkiem i budować pozycję lidera na rynku. Sprawdzona marka to taka, która kojarzy się konsumentom z bezpieczeństwem zakupu i jest wiarygodna. Marketing deweloperów jest ważny również w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi, na które firmy deweloperskie są często narażone.
Jakie narzędzia są wykorzystywane w marketingu nieruchomości?
Narzędzia dobierane są na podstawie wielu czynników, m.in. od rodzaju inwestycji i grupy docelowej. W marketingu nieruchomości wykorzystujemy treści przygotowane na strony WWW i blogi firmowe, pozycjonowanie eksperckie zarządu, kreatywne materiały sprzedażowe oraz bieżący monitoring trendów rynkowych połączony z analizą działań konkurencji. Do promocji inwestycji używamy narzędzi z obszaru content marketingu, social mediów, organizacji eventów oraz media relations. Całość działań oparta jest na indywidualnie opracowanej strategii komunikacji.
Postaw na wsparcie profesjonalistów!
Nieruchomości to bardzo rozwinięty i mocno zróżnicowany segment rynku. Tauber Promotion zapewnia wsparcie pozycjonowania nieruchomości na każdym etapie – od planowania, przez jej realizację, aż do funkcjonowania budynku. Sposób prowadzenia marketingu inwestycji deweloperskich zależy od wielu czynników, m.in. od tego, do jakiego rodzaju inwestycji będzie się on odnosił. Nieruchomości mieszkaniowe, magazyny, biura, hotele czy condohotele wymagają innych form promocji. Jedno jest niezmienne. Wszystkie działania oparte są na odpowiednio opracowanej strategii uwzględniającej zamierzone cele biznesowe.
Izabela Radomska | Tauber Promotion

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.