Komunikaty PR

Marketing nieruchomości w praktyce

2022-01-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. To stawia przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości.

Na czym polega marketing nieruchomości?

Zadaniem marketingu w nieruchomościach jest odpowiednie zaprezentowanie inwestycji deweloperskich w celu stworzenia przyjaznego wizerunku firmy, umocnienia pozycji marki na rynku oraz pozyskania nowych klientów.

Marketing nieruchomości – dlaczego warto?

Marketing dla deweloperów ma kluczowe znaczenie. Firmy deweloperskie na swoją reputację pracują przez lata. Przy stale rozwijającej się konkurencyjności warto pracować nad ogólnym wizerunkiem i budować pozycję lidera na rynku. Sprawdzona marka to taka, która kojarzy się konsumentom z bezpieczeństwem zakupu i jest wiarygodna. Marketing deweloperów jest ważny również w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi, na które firmy deweloperskie są często narażone.

Jakie narzędzia są wykorzystywane w marketingu nieruchomości?

Narzędzia dobierane są na podstawie wielu czynników, m.in. od rodzaju inwestycji i grupy docelowej. W marketingu nieruchomości wykorzystujemy treści przygotowane na strony WWW i blogi firmowe, pozycjonowanie eksperckie zarządu, kreatywne materiały sprzedażowe oraz bieżący monitoring trendów rynkowych połączony z analizą działań konkurencji. Do promocji inwestycji używamy narzędzi z obszaru content marketingu, social mediów, organizacji eventów oraz media relations. Całość działań oparta jest na indywidualnie opracowanej strategii komunikacji.

Postaw na wsparcie profesjonalistów!

Nieruchomości to bardzo rozwinięty i mocno zróżnicowany segment rynku. Tauber Promotion zapewnia wsparcie pozycjonowania nieruchomości na każdym etapie – od planowania, przez jej realizację, aż do funkcjonowania budynku. Sposób prowadzenia marketingu inwestycji deweloperskich zależy od wielu czynników, m.in. od tego, do jakiego rodzaju inwestycji będzie się on odnosił. Nieruchomości mieszkaniowe, magazyny, biura, hotele czy condohotele wymagają innych form promocji. Jedno jest niezmienne. Wszystkie działania oparte są na odpowiednio opracowanej strategii uwzględniającej zamierzone cele biznesowe.

Izabela Radomska | Tauber Promotion

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Motorola edge 30 neo w promocji z zegarem do końca roku Biuro prasowe
2022-11-30 | 10:00

Motorola edge 30 neo w promocji z zegarem do końca roku

30 listopada 2022, Warszawa - Motorola przedłuża promocję, w której można odebrać inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2 w prezencie. Po zakupie smartfona motorola edge 30 neo
Media i PR Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football
2022-11-29 | 14:50

Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football

Jak połączyć świat muzyki z emocjami, które daje piłka nożna? Marka Panasonic znalazła na to oryginalny pomysł, tworząc limitowaną edycję piłek do gry z designerskim wzorem fal
Media i PR Centra Gemini Park triumfują na gali PRCH Retail Awards
2022-11-29 | 13:00

Centra Gemini Park triumfują na gali PRCH Retail Awards

XIII edycja nagród PRCH Retail Awards okazała się szczęśliwa nie tylko dla organizatorów, którzy odnotowali rekordową liczbę zgłoszeń - aż 118, ale także dla Gemini

Więcej ważnych informacji

Gala Złote Spinacze

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Edukacja

Przedsiębiorcy stawiają na rozwój kompetencji. Mimo niepewnej sytuacji rynkowej inwestycje w pracowników są wśród ich priorytetów

– W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości kompetencje i szeroko pojęta wiedza są dla firm aktywem równie ważnym jak posiadane przez nie środki finansowe – mówi Sławomir Biedermann z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jak wskazują badania PARP, firmy nie rezygnują z inwestycji w kapitał ludzki nawet mimo trudnej sytuacji rynkowej. Chętnie jednak korzystają z bezpłatnych kursów i szkoleń, najlepiej w formie online. Akademia PARP oferuje na swojej platformie e-learningowej 60 takich kursów, które cieszą się rosnącą popularnością. Co tydzień przybywa około tysiąca nowych kursantów.

Bankowość

Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych prawdopodobnie przestanie być jawny. TSUE ma zastrzeżenia do unijnego wymogu

Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych, który działa od trzech lat, umożliwia powszechny dostęp do danych dotyczących m.in. właścicieli firm i powiązań pomiędzy różnymi podmiotami. Wystarczy w tym celu NIP i numer PESEL. Możliwe jednak, że niedługo będzie się to musiało zmienić. – Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał bowiem, że pełna jawność tego rejestru zbytnio ingeruje w prywatność i ochronę danych osobowych. Z czasem możemy spodziewać się zmian w dostępie do CRBR – mówi Łukasz Świątek z Kancelarii act BSWW legal & tax.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.