Marta Tomalczyk dołącza do zespołu wydawnictwa KUKBUK
Do zespołu wydawnictwa KUKBUK dołączyła Marta Tomalczyk, obejmując stanowisko Głównej Menadżerki do spraw Projektów Specjalnych oraz Rozwoju Biznesu. Będzie zajmowała się wsparciem sprzedaży (druk oraz on-line), jak również rozwojem nowych projektów spoza głównej linii działalności wydawnictwa KUKBUK.
Marta Tomalczyk jest ekspertem w takich dziedzinach, jak zarządzanie relacjami biznesowymi, komunikacja marketingowa oraz sprzedaż. Współorganizowała mi.in. jedną z największych konferencji branżowych – European Executive Forum z ramienia Executive Club. Była project managerem wielu crossmediowych, biznesowych kampanii tematycznych o charakterze content marketingowym. Jest specjalistką w zakresie relacji inwestorskich oraz działań B2C, B2B, B2E. Doświadczenie zdobywała we współpracy z firmami z sektora prywatnego i państwowego, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Pracowała m.in.: w Tomo Group, jako New Business Director, w Walter Herz, jako Client Relationship Director, w Executive Club, jako Business Development Director i w Mediaplanet Publishing House, jako project manager.
Reprezentowała spółki i brała czynny udział w najważniejszych konferencjach, kongresach i forach w Polsce, takich jak: Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei, IMPACT Kraków, czy Business Insider.
Prywatnie miłośniczka jogi, jazdy konnej, nurkowania i jazdy na nartach.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.