Marta Tomalczyk dołącza do zespołu wydawnictwa KUKBUK
Do zespołu wydawnictwa KUKBUK dołączyła Marta Tomalczyk, obejmując stanowisko Głównej Menadżerki do spraw Projektów Specjalnych oraz Rozwoju Biznesu. Będzie zajmowała się wsparciem sprzedaży (druk oraz on-line), jak również rozwojem nowych projektów spoza głównej linii działalności wydawnictwa KUKBUK.
Marta Tomalczyk jest ekspertem w takich dziedzinach, jak zarządzanie relacjami biznesowymi, komunikacja marketingowa oraz sprzedaż. Współorganizowała mi.in. jedną z największych konferencji branżowych – European Executive Forum z ramienia Executive Club. Była project managerem wielu crossmediowych, biznesowych kampanii tematycznych o charakterze content marketingowym. Jest specjalistką w zakresie relacji inwestorskich oraz działań B2C, B2B, B2E. Doświadczenie zdobywała we współpracy z firmami z sektora prywatnego i państwowego, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Pracowała m.in.: w Tomo Group, jako New Business Director, w Walter Herz, jako Client Relationship Director, w Executive Club, jako Business Development Director i w Mediaplanet Publishing House, jako project manager.
Reprezentowała spółki i brała czynny udział w najważniejszych konferencjach, kongresach i forach w Polsce, takich jak: Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei, IMPACT Kraków, czy Business Insider.
Prywatnie miłośniczka jogi, jazdy konnej, nurkowania i jazdy na nartach.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.