Masło uwielbiane przez Polaków ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność
Na tegorocznych targach POLAGRA w Poznaniu, 26 września 2022 r. odbyło się uroczyste i oficjalne wręczenie znaku Poznaj Dobrą Żywność dla masła ekstra Łaciate, którego producentem jest lider branży mleczarskiej SM Mlekpol. Program ten, którego efektem jest nadanie znaku wysokiej jakości produktom spożywczym, prowadzony jest z inicjatywy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ) przyznawany jest wyrobom, które spełniają kryteria, opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Oznaczenie produktu tym znakiem to gwarancja wysokiej i stabilnej jakości, a także pomoc dla konsumentów w wyborze odpowiedniego dla nich produktu.
Polska jest krajem, w którym istnieje silnie zakorzeniona tradycja spożycia masła. Obecnie świadomość konsumentów, poparta wiedzą i badaniami środowisk naukowych i ekspertów żywieniowych, powoduje, że klienci często sięgają po masło. Stawiają jednak na sprawdzone produkty i mają duże zaufanie do znanych, rodzimych marek. Dlatego tak chętnie wybierają masło Łaciate ekstra 200 g. Jest ono podstawowym produktem w zakupowym koszyku wielu Polaków i dobrze wpisuje się także w trend związany z poszukiwaniem wyrobów naturalnych jak najmniej przetworzonych i o jak najprostszym składzie. W maśle znajdziemy zdrowe tłuszcze, które są niezbędnymi składniki w zbilansowanej diecie. Często jest ono wykorzystywane do przygotowania kanapek, potraw na ciepło czy domowych wypieków. Dostarcza cennych składników odżywczych, witamin i energii, niezbędnych do codziennej aktywności. SM Mlekpol wytwarza masło Łaciate z polskiego mleka o najwyższej jakości, według wieloletnich sprawdzonych receptur.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.