Masło uwielbiane przez Polaków ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność
Na tegorocznych targach POLAGRA w Poznaniu, 26 września 2022 r. odbyło się uroczyste i oficjalne wręczenie znaku Poznaj Dobrą Żywność dla masła ekstra Łaciate, którego producentem jest lider branży mleczarskiej SM Mlekpol. Program ten, którego efektem jest nadanie znaku wysokiej jakości produktom spożywczym, prowadzony jest z inicjatywy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ) przyznawany jest wyrobom, które spełniają kryteria, opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Oznaczenie produktu tym znakiem to gwarancja wysokiej i stabilnej jakości, a także pomoc dla konsumentów w wyborze odpowiedniego dla nich produktu.
Polska jest krajem, w którym istnieje silnie zakorzeniona tradycja spożycia masła. Obecnie świadomość konsumentów, poparta wiedzą i badaniami środowisk naukowych i ekspertów żywieniowych, powoduje, że klienci często sięgają po masło. Stawiają jednak na sprawdzone produkty i mają duże zaufanie do znanych, rodzimych marek. Dlatego tak chętnie wybierają masło Łaciate ekstra 200 g. Jest ono podstawowym produktem w zakupowym koszyku wielu Polaków i dobrze wpisuje się także w trend związany z poszukiwaniem wyrobów naturalnych jak najmniej przetworzonych i o jak najprostszym składzie. W maśle znajdziemy zdrowe tłuszcze, które są niezbędnymi składniki w zbilansowanej diecie. Często jest ono wykorzystywane do przygotowania kanapek, potraw na ciepło czy domowych wypieków. Dostarcza cennych składników odżywczych, witamin i energii, niezbędnych do codziennej aktywności. SM Mlekpol wytwarza masło Łaciate z polskiego mleka o najwyższej jakości, według wieloletnich sprawdzonych receptur.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.