Komunikaty PR

Masło uwielbiane przez Polaków ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

2022-09-29  |  15:00
Biuro prasowe

Na tegorocznych targach POLAGRA w Poznaniu, 26 września 2022 r. odbyło się uroczyste i oficjalne wręczenie znaku Poznaj Dobrą Żywność dla masła ekstra Łaciate, którego producentem jest lider branży mleczarskiej SM Mlekpol. Program ten, którego efektem jest nadanie znaku wysokiej jakości produktom spożywczym, prowadzony jest z inicjatywy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ) przyznawany jest wyrobom, które spełniają kryteria, opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Oznaczenie produktu tym znakiem to gwarancja wysokiej i stabilnej jakości, a także pomoc dla konsumentów w wyborze odpowiedniego dla nich produktu.

Polska jest krajem, w którym istnieje silnie zakorzeniona tradycja spożycia masła. Obecnie świadomość konsumentów, poparta wiedzą i badaniami środowisk naukowych i ekspertów żywieniowych, powoduje, że klienci często sięgają po masło. Stawiają jednak na sprawdzone produkty i mają duże zaufanie do znanych, rodzimych marek. Dlatego tak chętnie wybierają masło Łaciate ekstra 200 g. Jest ono podstawowym produktem w zakupowym koszyku wielu Polaków i dobrze wpisuje się także w trend związany z poszukiwaniem wyrobów naturalnych jak najmniej przetworzonych i o jak najprostszym składzie. W maśle znajdziemy zdrowe tłuszcze, które są niezbędnymi składniki w zbilansowanej diecie. Często jest ono wykorzystywane do przygotowania kanapek, potraw na ciepło czy domowych wypieków. Dostarcza cennych składników odżywczych, witamin i energii, niezbędnych do codziennej aktywności. SM Mlekpol wytwarza masło Łaciate z polskiego mleka o najwyższej jakości, według wieloletnich sprawdzonych receptur.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona Biuro prasowe
2024-04-17 | 12:00

Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca.  Jej celem było
Media i PR McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media i PR NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu Broadcast Control
2024-04-16 | 13:00

NRK wybiera platformę Nevion VideoIPath typu "Broadcast Control"

Norweski nadawca publiczny NRK podjął decyzję o modernizacji systemów produkcyjnych i zainwestował w platformę orkiestrującą systemy produkcji telewizyjnej VideoIPath,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.