McCANN Poland kolejny rok z rzędu triumfuje na Golden Drum
Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year, co jeszcze mocniej podkreśla wiodącą pozycję agencji w regionie CEE.
Golden Drum to jedno z najważniejszych festiwali kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej, które co roku gromadzi czołowe agencje i twórców reklamowych z naszego regionu, rywalizujących o uznanie za swoje najbardziej innowacyjne kampanie. Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa pod względem liczby zgłoszeń oraz wysokiego poziomu nowatorskości w prezentowanych projektach.
Wśród zdobytych przez McCANN Poland nagród znalazły się najważniejsze wyróżnienia, które przełożyły się na dominującą liczbę trofeów, potwierdzających wiodącą pozycję agencji na tegorocznej scenie Golden Drum:
- 2x Grand Prix w kategoriach: Omni-Channel, Creative use of Data oraz One-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT
- 3x Golden Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Sustainable Business Solutions; Creative Business Excellence, B2B Brand Strategy & Experience oraz All Juries, Profit Social Good
- 5x Silver Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Brand Building, Brand Strategy and Experience; Creative Business Excellence, Activation, Website & Mobile Activation; Business Excellence, Innovation, Product or Service Innovation; All Juries, Genius Loci/Local Spirit oraz One-Channel, Social Networking Solutions & Community Sites
- 5x Bronze Drum w kategoriach: Omni-Channel, Direct Engagement; Omni-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; Craft, Digital Craft, Use of Creative Data & AI; Creative Media Excellence, Creative Use of Media, Digital & Mobile Platforms oraz Omni-Channel, Integrated, Profit.
Dzięki tak dużej liczbie otrzymanych statuetek, McCANN Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując drugie miejsce wśród agencji nagrodzonych na festiwalu Golden Drum. Potwierdza to mocną i stabilną pozycję McCANN Poland w regionie, nieustanny rozwój agencji i jej istotny wpływ na branżę reklamową.
Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został uhonorowany tytułem Golden Drum Creative Director of the Year.
Utrzymanie czołowej pozycji McCANN Poland przez kolejny rok, dzięki platformie „Room for Everyone” stworzonej dla Mastercard, to wyjątkowe osiągnięcie dla naszych zespołów, naszych klientów i naszej branży. Jesteśmy zdeterminowani, aby wykorzystać tę dynamikę i kontynuować naszą wizję, aby McCANN Poland nadal zajmował topowe miejsce wśród wiodących agencji w regionie. Wierzymy, że polska kreatywność ma potencjał na międzynarodowe uznanie i będziemy dążyć do tego, by nasze pomysły wciąż wyznaczały nowe standardy – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland, odbierając nagrody w słoweńskim Portorož.
Kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne, bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale także zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów, przynosząc korzyści zarówno im samym, jak i lokalnym społecznościom.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.