McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji
McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report.
McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji kreatywnych, potwierdzając swoją wiodącą pozycję w regionie. W tegorocznym Cannes Lions Creativity Report agencja zajęła 13. miejsce. To dowód na to, że McCANN Poland konsekwentnie dostarcza kampanie o najwyższej jakości kreatywnej, które zdobywają uznanie na wiodącym, międzynarodowym festiwalu kreatywności i innowacji.
Znalezienie się drugi rok z rzędu w zestawieniu Cannes Lions Creativity Report, w top 20 najlepszych, regionalnych agencji kreatywnych to historyczne osiągnięcie dla McCANN Poland i naszego rodzimego rynku. Potwierdza ono, że kreacja z Polski może wyznaczać nowe standardy kreatywności na arenie międzynarodowej. Ten sukces nie byłby możliwy bez pasji, profesjonalizmu i zaangażowania naszego zespołu oraz odwagi, zaufania i wielkiego wkładu działów marketingu i danych Mastercard. Nasze wieloletnie partnerstwo i model współpracy, oparte na filozofii One Team, bazują na unikalnym procesie tworzenia kampanii oraz platform marketingowych, przynosząc wyjątkowe rezultaty. Sukces w Cannes Lions Creativity Report motywuje nas do tworzenia kolejnych, innowacyjnych kampanii, które nie tylko zdobywają nagrody, ale przede wszystkim przynoszą realne korzyści dla społeczeństwa i biznesu naszych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Ponowne wyróżnienie w Cannes Lions Creativity Report to dla McCANN Poland historyczny moment, które nie tylko wpływa na reputację agencji, ale także wzmacnia znaczenie i postrzeganie polskiego rynku kreatywnego w regionie i na świecie.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.