McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji
McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report.
McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji kreatywnych, potwierdzając swoją wiodącą pozycję w regionie. W tegorocznym Cannes Lions Creativity Report agencja zajęła 13. miejsce. To dowód na to, że McCANN Poland konsekwentnie dostarcza kampanie o najwyższej jakości kreatywnej, które zdobywają uznanie na wiodącym, międzynarodowym festiwalu kreatywności i innowacji.
Znalezienie się drugi rok z rzędu w zestawieniu Cannes Lions Creativity Report, w top 20 najlepszych, regionalnych agencji kreatywnych to historyczne osiągnięcie dla McCANN Poland i naszego rodzimego rynku. Potwierdza ono, że kreacja z Polski może wyznaczać nowe standardy kreatywności na arenie międzynarodowej. Ten sukces nie byłby możliwy bez pasji, profesjonalizmu i zaangażowania naszego zespołu oraz odwagi, zaufania i wielkiego wkładu działów marketingu i danych Mastercard. Nasze wieloletnie partnerstwo i model współpracy, oparte na filozofii One Team, bazują na unikalnym procesie tworzenia kampanii oraz platform marketingowych, przynosząc wyjątkowe rezultaty. Sukces w Cannes Lions Creativity Report motywuje nas do tworzenia kolejnych, innowacyjnych kampanii, które nie tylko zdobywają nagrody, ale przede wszystkim przynoszą realne korzyści dla społeczeństwa i biznesu naszych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Ponowne wyróżnienie w Cannes Lions Creativity Report to dla McCANN Poland historyczny moment, które nie tylko wpływa na reputację agencji, ale także wzmacnia znaczenie i postrzeganie polskiego rynku kreatywnego w regionie i na świecie.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.