McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji
McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report.
McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji kreatywnych, potwierdzając swoją wiodącą pozycję w regionie. W tegorocznym Cannes Lions Creativity Report agencja zajęła 13. miejsce. To dowód na to, że McCANN Poland konsekwentnie dostarcza kampanie o najwyższej jakości kreatywnej, które zdobywają uznanie na wiodącym, międzynarodowym festiwalu kreatywności i innowacji.
Znalezienie się drugi rok z rzędu w zestawieniu Cannes Lions Creativity Report, w top 20 najlepszych, regionalnych agencji kreatywnych to historyczne osiągnięcie dla McCANN Poland i naszego rodzimego rynku. Potwierdza ono, że kreacja z Polski może wyznaczać nowe standardy kreatywności na arenie międzynarodowej. Ten sukces nie byłby możliwy bez pasji, profesjonalizmu i zaangażowania naszego zespołu oraz odwagi, zaufania i wielkiego wkładu działów marketingu i danych Mastercard. Nasze wieloletnie partnerstwo i model współpracy, oparte na filozofii One Team, bazują na unikalnym procesie tworzenia kampanii oraz platform marketingowych, przynosząc wyjątkowe rezultaty. Sukces w Cannes Lions Creativity Report motywuje nas do tworzenia kolejnych, innowacyjnych kampanii, które nie tylko zdobywają nagrody, ale przede wszystkim przynoszą realne korzyści dla społeczeństwa i biznesu naszych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Ponowne wyróżnienie w Cannes Lions Creativity Report to dla McCANN Poland historyczny moment, które nie tylko wpływa na reputację agencji, ale także wzmacnia znaczenie i postrzeganie polskiego rynku kreatywnego w regionie i na świecie.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.