Komunikaty PR

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

2024-09-25  |  10:00

 

McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report.

McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji kreatywnych, potwierdzając swoją wiodącą pozycję w regionie. W tegorocznym Cannes Lions Creativity Report agencja zajęła 13. miejsce. To dowód na to, że McCANN Poland konsekwentnie dostarcza kampanie o najwyższej jakości kreatywnej, które zdobywają uznanie na wiodącym, międzynarodowym festiwalu kreatywności i innowacji.

Znalezienie się drugi rok z rzędu w zestawieniu Cannes Lions Creativity Report, w top 20 najlepszych, regionalnych agencji kreatywnych to historyczne osiągnięcie dla McCANN Poland i naszego rodzimego rynku. Potwierdza ono, że kreacja z Polski może wyznaczać nowe standardy kreatywności na arenie międzynarodowej. Ten sukces nie byłby możliwy bez pasji, profesjonalizmu i zaangażowania naszego zespołu oraz odwagi, zaufania i wielkiego wkładu działów marketingu i danych Mastercard. Nasze wieloletnie partnerstwo i model współpracy, oparte na filozofii One Team, bazują na unikalnym procesie tworzenia kampanii oraz platform marketingowych, przynosząc wyjątkowe rezultaty. Sukces w Cannes Lions Creativity Report  motywuje nas do tworzenia kolejnych, innowacyjnych kampanii, które nie tylko zdobywają nagrody, ale przede wszystkim przynoszą realne korzyści dla społeczeństwa i biznesu naszych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Ponowne wyróżnienie w Cannes Lions Creativity Report to dla McCANN Poland historyczny moment, które nie tylko wpływa na reputację agencji, ale także wzmacnia znaczenie i postrzeganie polskiego rynku kreatywnego w regionie i na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.