McCANN Worldgroup odpowiada za social media dla Mastercard
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Agencja McCANN przejęła prowadzenie kanałów social media dla Mastercard w Polsce. Pierwsze działania agencji w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100zł bez PIN” każdą kartą Mastercard.
W ramach współpracy, agencja McCANN jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych dla Mastercard, w tym strategię obecności marki na Facebooku i Instagramie, kreację oraz samą egzekucję treści. Przez ostatni rok McCANN współpracował z marką Mastercard w tym obszarze projektowo, odpowiadając m.in. za ideę kreatywną oraz kampanie muzyczne obejmujące takie wydarzenia jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, Open’er Festival i Pol’and’Rock. W ramach zadań agencji znalazły się również relacje z wyselekcjonowanymi influencerami, a także aktywacja „Noce Bezcennych Niespodzianek” przeprowadzona na FB i IG Mastercard.
- Jesteśmy dumni, że nasz wieloletni partner jakim jest Mastercard, zdecydował się rozszerzyć z nami zakres współpracy. To efekt doskonałej pracy zespołu, któremu z tego miejsca serdecznie dziękuję i wyraz zaufania, zwłaszcza w tych wyjątkowo wymagających czasach. To moment, by w obszarze social media wspólnie wprowadzać ciekawe innowacje, które – co do tego jestem przekonany – przyniosą nam wiele sukcesów i powodów do świętowania – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCANN Worldgroup.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.