McCANN Worldgroup odpowiada za social media dla Mastercard
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Agencja McCANN przejęła prowadzenie kanałów social media dla Mastercard w Polsce. Pierwsze działania agencji w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100zł bez PIN” każdą kartą Mastercard.
W ramach współpracy, agencja McCANN jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych dla Mastercard, w tym strategię obecności marki na Facebooku i Instagramie, kreację oraz samą egzekucję treści. Przez ostatni rok McCANN współpracował z marką Mastercard w tym obszarze projektowo, odpowiadając m.in. za ideę kreatywną oraz kampanie muzyczne obejmujące takie wydarzenia jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, Open’er Festival i Pol’and’Rock. W ramach zadań agencji znalazły się również relacje z wyselekcjonowanymi influencerami, a także aktywacja „Noce Bezcennych Niespodzianek” przeprowadzona na FB i IG Mastercard.
- Jesteśmy dumni, że nasz wieloletni partner jakim jest Mastercard, zdecydował się rozszerzyć z nami zakres współpracy. To efekt doskonałej pracy zespołu, któremu z tego miejsca serdecznie dziękuję i wyraz zaufania, zwłaszcza w tych wyjątkowo wymagających czasach. To moment, by w obszarze social media wspólnie wprowadzać ciekawe innowacje, które – co do tego jestem przekonany – przyniosą nam wiele sukcesów i powodów do świętowania – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCANN Worldgroup.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.