McCANN wzmacnia zespół kreacji
Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
Mateusz Gaca dołączył do McCANN obejmując stanowisko Creative Group Head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura McCANN i koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych.
Mateusz wnosi do McCANN swoje ponad 11-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180 heartbeats + Jung v Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek, wśród których były: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, SEAT, Google, Huawei, Ben&Jerry's oraz McDonald’s. Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie, a jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.
Michał Sosiński, po ośmiu latach pracy w McCANN, w tym przez ostatnie cztery lata na stanowisku Senior Art Director dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest, awansuje na jej Creative Group Head. Michał pozostaje w strukturach zespołu obsługującego pioniera wśród restauracji szybkiej obsługi skupiając się nad dalszym rozwojem kreatywnym marki KFC.
Michał związany jest z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao S.A., Mastercard, oraz Nestle. Na swoim koncie ma kilka nagród EFFIE za efektywność kampanii, w tym dwie złote statuetki.
Bardzo się cieszę zarówno z dołączenia do naszego zespołu Mateusza Gacy, jak i z zasłużonego awansu Michała Sosińskiego. McCANN to miejsce, gdzie można rozwijać swoją kreatywność i mieć realny wpływ na rozwój marek na polskim i europejskim rynku reklamowym. Jestem pewien, że obaj Panowie doskonale odnajdą się w nowych rolach, a ich nowe funkcje będą miały widoczny wpływ na wzmocnienie naszego działu kreacji – powiedział Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.