McCANN wzmacnia zespół kreacji
Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
Mateusz Gaca dołączył do McCANN obejmując stanowisko Creative Group Head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura McCANN i koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych.
Mateusz wnosi do McCANN swoje ponad 11-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180 heartbeats + Jung v Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek, wśród których były: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, SEAT, Google, Huawei, Ben&Jerry's oraz McDonald’s. Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie, a jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.
Michał Sosiński, po ośmiu latach pracy w McCANN, w tym przez ostatnie cztery lata na stanowisku Senior Art Director dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest, awansuje na jej Creative Group Head. Michał pozostaje w strukturach zespołu obsługującego pioniera wśród restauracji szybkiej obsługi skupiając się nad dalszym rozwojem kreatywnym marki KFC.
Michał związany jest z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao S.A., Mastercard, oraz Nestle. Na swoim koncie ma kilka nagród EFFIE za efektywność kampanii, w tym dwie złote statuetki.
Bardzo się cieszę zarówno z dołączenia do naszego zespołu Mateusza Gacy, jak i z zasłużonego awansu Michała Sosińskiego. McCANN to miejsce, gdzie można rozwijać swoją kreatywność i mieć realny wpływ na rozwój marek na polskim i europejskim rynku reklamowym. Jestem pewien, że obaj Panowie doskonale odnajdą się w nowych rolach, a ich nowe funkcje będą miały widoczny wpływ na wzmocnienie naszego działu kreacji – powiedział Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Aleksander Kwaśniewski z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w UE"
THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.