Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania jest oparta na serii angażujących filmów oraz innowacyjnej platformie internetowej, a jej celem jest zwiększenie świadomości związku symptomów mentalnych – nerwowości, stresu, czy zdenerwowania – z niedoborem magnezu w organizmie.
„Miej na to Magne B6 Forte” to efekt współpracy Sanofi i agencji reklamowej FCB Health Spark, afiliowanej agencji IPG Health, która za pomocą serii filmów emitowanych w wybranych kanałach social media i digital pokazuje polskim rodzinom jak niedobór magnezu może wpływać na ich zdrowie psychiczne. Kampania przedstawia codzienne wyzwania przez pryzmat rapującej rodziny Magnezińskich, którzy dzięki odpowiedniemu poziomowi magnezu radzą sobie z nerwowością, zmęczeniem i wahaniami nastrojów. W innowacyjny sposób łączy ona elementy rozrywki z edukacją zdrowotną.
W ramach kampanii powstała również platforma internetowa, na której znalazły się testy: MAGNE-Test i STRES-Skaner. Pierwszy z nich jest algorytmem, który pomaga w ocenie ryzyka niedoboru magnezu, natomiast drugi, wykorzystujący AI, skanuje twarz i określa poziom stresu. Po wykonaniu MAGNE Testu, użytkownik otrzymuje e-book edukacyjny.
Tworząc kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”, zależało nam przede wszystkim na zwiększeniu świadomości, że symptomy mentalne, takie jak nerwowość, stres i zdenerwowanie, mogą wynikać z niedoboru magnezu w organizmie. Chcieliśmy też zwrócić uwagę konsumentów, że problem ten może dotyczyć każdego z nas i pokazać, jak istotny wpływ ma właściwy poziom magnezu na zdrowie psychiczne. Agencja FCB Health Spark opracowując strategię trafnie uchwyciła sedno problemu, że rodzice pragną lepiej kontrolować swoje emocje, ale często nie radzą sobie z nimi. Są nieświadomi, że przyczyną tego może być właśnie niedobór magnezu. – powiedziała Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Sanofi Consumer Healthcare.
Agencja FCB Health Spark odpowiadała za opracowanie strategii, kreację oraz przygotowanie materiałów do adaptacji kampanii na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Za kampanię „Miej na to Magne B6 Forte” po stronie Klienta odpowiedzialni są: Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Consumer Healthcare oraz Anna Demko, Brand Manager - Magne B6, Consumer Healthcare Poland. Po stronie Agencji pracowali – zespół kreatywny w osobach: Adam Radziun (Creative Director), Dominik Przerwa (Senior Art Director), Marcin Nowakowski (Senior Copywriter), zespół client service: Anna Konopka (Account Director), Paulina Grochowska (Account Manager), strategia: Anna Midor (Senior Strategic Planner), produkcja: Piotr Zajlich (Creative Producer).
Strona Magne B6 – https://www.magneb6.com/pl-pl
Spot „Miej na to Magne B6” – https://www.youtube.com/@magneb6236/video

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.