Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania jest oparta na serii angażujących filmów oraz innowacyjnej platformie internetowej, a jej celem jest zwiększenie świadomości związku symptomów mentalnych – nerwowości, stresu, czy zdenerwowania – z niedoborem magnezu w organizmie.
„Miej na to Magne B6 Forte” to efekt współpracy Sanofi i agencji reklamowej FCB Health Spark, afiliowanej agencji IPG Health, która za pomocą serii filmów emitowanych w wybranych kanałach social media i digital pokazuje polskim rodzinom jak niedobór magnezu może wpływać na ich zdrowie psychiczne. Kampania przedstawia codzienne wyzwania przez pryzmat rapującej rodziny Magnezińskich, którzy dzięki odpowiedniemu poziomowi magnezu radzą sobie z nerwowością, zmęczeniem i wahaniami nastrojów. W innowacyjny sposób łączy ona elementy rozrywki z edukacją zdrowotną.
W ramach kampanii powstała również platforma internetowa, na której znalazły się testy: MAGNE-Test i STRES-Skaner. Pierwszy z nich jest algorytmem, który pomaga w ocenie ryzyka niedoboru magnezu, natomiast drugi, wykorzystujący AI, skanuje twarz i określa poziom stresu. Po wykonaniu MAGNE Testu, użytkownik otrzymuje e-book edukacyjny.
Tworząc kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”, zależało nam przede wszystkim na zwiększeniu świadomości, że symptomy mentalne, takie jak nerwowość, stres i zdenerwowanie, mogą wynikać z niedoboru magnezu w organizmie. Chcieliśmy też zwrócić uwagę konsumentów, że problem ten może dotyczyć każdego z nas i pokazać, jak istotny wpływ ma właściwy poziom magnezu na zdrowie psychiczne. Agencja FCB Health Spark opracowując strategię trafnie uchwyciła sedno problemu, że rodzice pragną lepiej kontrolować swoje emocje, ale często nie radzą sobie z nimi. Są nieświadomi, że przyczyną tego może być właśnie niedobór magnezu. – powiedziała Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Sanofi Consumer Healthcare.
Agencja FCB Health Spark odpowiadała za opracowanie strategii, kreację oraz przygotowanie materiałów do adaptacji kampanii na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Za kampanię „Miej na to Magne B6 Forte” po stronie Klienta odpowiedzialni są: Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Consumer Healthcare oraz Anna Demko, Brand Manager - Magne B6, Consumer Healthcare Poland. Po stronie Agencji pracowali – zespół kreatywny w osobach: Adam Radziun (Creative Director), Dominik Przerwa (Senior Art Director), Marcin Nowakowski (Senior Copywriter), zespół client service: Anna Konopka (Account Director), Paulina Grochowska (Account Manager), strategia: Anna Midor (Senior Strategic Planner), produkcja: Piotr Zajlich (Creative Producer).
Strona Magne B6 – https://www.magneb6.com/pl-pl
Spot „Miej na to Magne B6” – https://www.youtube.com/@magneb6236/video

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.