Mission Swim Ewy Chodakowskiej i Ammalfi Fashion nawiązują współpracę
Ammalfi Fashion - międzynarodowy dystrybutor marek premium w kategoriach sleepwear, homewear, swimwear i lingerie, i marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej Mission Swim łączą siły.
Z początkiem kwietnia 2022 roku marka Mission Swim dołączyła do portfolio Ammalfi Fashion, czego planowanym efektem jest zwiększenie dystrybucji jej produktów zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Mission Swim to polska marka współtworzona przez jedną z najbardziej znanych promotorek zdrowego stylu życia, Ewę Chodakowską. Wysokiej jakości materiały i eleganckie, kobiece modele tworzone przez światowej klasy designerki z międzynarodowym doświadczeniem, szyte wyłącznie w Europie
z przyjaznych dla środowiska włoskich i hiszpańskich materiałów - takie są kostiumy Mission Swim.
- Naturalną konsekwencją rozwoju marki było nawiązanie współpracy z zewnętrznym dystrybutorem, dzięki któremu nasze stroje kąpielowe zwiększą swoją widoczność na arenie międzynarodowej.
Od początku działalności spotykamy się ze sporym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem naszych produktów wśród polskich i zagranicznych klientek. Chcieliśmy umożliwić kobietom lepszy dostęp do nich na rodzimych rynkach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z najlepszym na rynku dystrybutorem produktów z tej kategorii - Ammalfi Fashion. - mówi Anna Rollmann, CEO marki Mission Swim.
Ammalfi Fashion od ponad dekady wspiera rozwój zagranicznych marek modowych z segmentu premium i luxury w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem regionu CEE, w tym Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Eksperci firmy specjalizują się w dystrybucji i rozwoju sieci sprzedaży marek m.in. z kategorii swimwear, sleepwear, homewear i lingerie. Do portfolio marek dystrybuowanych przez firmę należą m.in. DKNY, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Kate Spade, The Kooples, Frankies Bikinis, Cosabella, LIVY, a także uwielbiana przez światowe gwiazdy marka mody plażowej Melissa Odabash - okrzyknięta przez brytyjską edycję Vogue „Ferrari w świecie bikini”, której stroje noszą takie gwiazdy jak Rihanna, Kate Moss, czy Kim Kardashian. Teraz Ammalfi będzie reprezentowało także markę Ewy Chodakowskiej.
- Od wielu lat mamy przyjemność reprezentować na polskim i na zagranicznych rynkach marki premium, które cieszą się zaufaniem na całym świecie. Mission Swim to polska marka, która spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Wyjątkowy design, dbałość o jakość materiałów i o każdy detal, a przede wszystkim - niezwykłe zrozumienie kobiecych potrzeb - to powody, dla których jesteśmy pewni, że Mission Swim podbije serca jeszcze wielu kobiet nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. – mówi Agata Olszewska, Co-Owner Ammalfi Fashion.
- Jest to pierwsza marka polska, którą Ammalfi będzie reprezentować nie tylko w kraju, ale także za granicą. Cieszymy się też, że nasze portfolio zasila marka, której nadrzędną misją jest odpowiedzialność społeczna - zarówno wsparcie potrzebujących kobiet jak i tworzenie zgodnie z praktykami mody etycznej. - dodaje Paulina Zawadzka, Co-Owner Ammalfi Fashion.
Dla Mission Swoim nawiązanie współpracy z zewnętrznym, doświadczonym dystrybutorem marek premium to sposób na zwiększenie sprzedaży i jeszcze szerszą prezentację produktów pośród kobiet
z całego świata. Przy wsparciu Ammalfi Fashion marka Ewy Chodakowskiej jeszcze tego lata pojawi się w sklepach partnerskich firmy w całej Polsce, a także szerzej dotrze, również stacjonarnie, do kobiet m.in. w Chorwacji, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.
- Mission Swim tworzone jest przez kobiety i dla kobiet, w odpowiedzi na ich potrzeby. Nazwa nawiązuje do realizowanej misji - dostarczenie kobietom najlepszych produktów, które nie tylko podkreślą ich piękno, ale będą także pomagały szerzyć dobro. Regularnie część z zysku przekazywana jest na wsparcie potrzebujących kobiet. Każdy kolejny krok rozwojowy dla marki to także większy zakres pomocy. Dlatego też nawiązanie współpracy z takim partnerem jak Ammalfi cieszy nas podwójnie. - dodaje Ewa Chodakowska, współtwórczyni marki.
Dziennik Gazeta Prawna w pierwszej piątce rankingu Top Marka
Słodycze jako idealne prezenty firmowe na Święta – na co stawiają klienci biznes
Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Europejscy rolnicy przeciw umowie UE i Mercosur. Obawiają się zalewu taniej żywności z Ameryki Południowej
Europejscy rolnicy sprzeciwiają się umowie między UE a krajami Mercosur w obecnie wynegocjowanym kształcie. Obawiają się, że unijny rynek zostanie zalany przez tanią żywność z Ameryki Południowej, ponieważ tamtejsi rolnicy w przypadku większości produktów nie muszą przestrzegać zasad zrównoważonego rozwoju, które z kolei podnoszą koszty produkcji we wspólnocie. Zdaniem prof. Łukasza Ambroziaka z IERiGŻ – PIB, choć umowa handlowa jako całość w wielu aspektach jest korzystna dla UE, to akurat produkcja rolno-spożywcza może na niej ucierpieć.
Infrastruktura
Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
Bardzo powolny, ale stabilny wzrost na rynku samochodów elektrycznych – tak sytuację swojej branży oceniają firmy, które w niej działają. Zauważają także delikatną zadyszkę spowodowaną dość niską dynamiką rozwoju infrastruktury ładowania względem oczekiwań, co przekłada się na popyt aut. Elektromobilny biznes liczy na działania, które mogłyby pobudzić rynek.
Transport
Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
Sektor przemysłowy jest jednym z głównych emitentów CO2, a jego dekarbonizacja ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia unijnych celów neutralności klimatycznej. Dla przedsiębiorstw, zwłaszcza z branż energochłonnych, oznacza to jednak konieczność modernizacji zakładów i przeprojektowania procesów produkcyjnych. Kluczowe są m.in. ich automatyzacja, cyfryzacja i maksymalne skracanie łańcuchów dostaw, również wewnątrzzakładowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.