Komunikaty PR

Mission Swim Ewy Chodakowskiej i Ammalfi Fashion nawiązują współpracę

2022-05-19  |  16:00

Ammalfi Fashion - międzynarodowy dystrybutor marek premium w kategoriach sleepwear, homewear, swimwear i lingerie, i marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej Mission Swim łączą siły.
Z początkiem kwietnia 2022 roku marka Mission Swim dołączyła do portfolio Ammalfi Fashion, czego planowanym efektem jest zwiększenie dystrybucji jej produktów zarówno w Polsce, jak i  za granicą.

Mission Swim to polska marka współtworzona przez jedną z najbardziej znanych promotorek zdrowego stylu życia, Ewę Chodakowską. Wysokiej jakości materiały i eleganckie, kobiece modele tworzone przez światowej klasy designerki z międzynarodowym doświadczeniem, szyte wyłącznie w Europie
z przyjaznych dla środowiska włoskich i hiszpańskich  materiałów - takie są kostiumy Mission Swim.

- Naturalną konsekwencją rozwoju marki było nawiązanie współpracy z zewnętrznym dystrybutorem, dzięki któremu nasze stroje kąpielowe zwiększą swoją widoczność na arenie międzynarodowej.
Od początku działalności spotykamy się ze sporym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem naszych produktów wśród polskich i zagranicznych klientek. Chcieliśmy umożliwić kobietom lepszy dostęp do nich na rodzimych rynkach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z najlepszym na rynku dystrybutorem produktów z tej kategorii - Ammalfi Fashion.
- mówi  Anna Rollmann, CEO marki Mission Swim. 

Ammalfi Fashion od ponad dekady wspiera rozwój zagranicznych marek modowych z segmentu premium i luxury w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem regionu CEE, w tym Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Eksperci firmy specjalizują się w dystrybucji i rozwoju sieci sprzedaży marek m.in. z kategorii swimwear, sleepwear, homewear i lingerie. Do portfolio marek dystrybuowanych przez firmę należą m.in. DKNY, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Kate Spade, The Kooples, Frankies Bikinis, Cosabella, LIVY,  a także uwielbiana przez światowe gwiazdy marka mody plażowej Melissa Odabash - okrzyknięta przez brytyjską edycję Vogue „Ferrari w świecie bikini”, której stroje noszą takie gwiazdy jak Rihanna, Kate Moss, czy Kim Kardashian. Teraz Ammalfi będzie reprezentowało także markę Ewy Chodakowskiej.                                               
 

- Od wielu lat mamy przyjemność reprezentować na polskim i na zagranicznych rynkach marki premium, które cieszą się zaufaniem na całym świecie. Mission Swim to polska marka, która spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Wyjątkowy design, dbałość o jakość materiałów i o każdy detal, a przede wszystkim - niezwykłe zrozumienie kobiecych potrzeb - to powody, dla których jesteśmy pewni, że Mission Swim podbije serca jeszcze wielu kobiet nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. – mówi Agata Olszewska, Co-Owner Ammalfi Fashion.

- Jest to pierwsza marka polska, którą Ammalfi będzie reprezentować nie tylko w kraju, ale także za granicą. Cieszymy się też, że nasze portfolio zasila marka, której nadrzędną misją jest odpowiedzialność społeczna - zarówno wsparcie potrzebujących kobiet jak i tworzenie zgodnie z praktykami mody etycznej. - dodaje Paulina Zawadzka, Co-Owner Ammalfi Fashion.

Dla Mission Swoim nawiązanie współpracy z zewnętrznym, doświadczonym dystrybutorem marek premium to sposób na zwiększenie sprzedaży i jeszcze szerszą prezentację produktów pośród kobiet
z całego świata. Przy wsparciu Ammalfi Fashion marka Ewy Chodakowskiej jeszcze tego lata pojawi się w sklepach partnerskich firmy w całej Polsce, a także szerzej dotrze, również stacjonarnie, do kobiet m.in. w Chorwacji, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.        

- Mission Swim tworzone jest przez kobiety i dla kobiet, w odpowiedzi na ich potrzeby. Nazwa nawiązuje do realizowanej misji - dostarczenie kobietom najlepszych produktów, które nie tylko podkreślą ich piękno, ale będą także pomagały szerzyć dobro. Regularnie część z zysku przekazywana jest na wsparcie potrzebujących kobiet. Każdy kolejny krok rozwojowy dla marki to także większy zakres pomocy. Dlatego też nawiązanie współpracy z takim partnerem jak Ammalfi cieszy nas podwójnie. - dodaje Ewa Chodakowska, współtwórczyni marki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4. Biuro prasowe
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),
Media i PR Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media i PR 4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
2024-06-25 | 12:00

4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych

Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.