Komunikaty PR

Mission Swim Ewy Chodakowskiej i Ammalfi Fashion nawiązują współpracę

2022-05-19  |  16:00

Ammalfi Fashion - międzynarodowy dystrybutor marek premium w kategoriach sleepwear, homewear, swimwear i lingerie, i marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej Mission Swim łączą siły.
Z początkiem kwietnia 2022 roku marka Mission Swim dołączyła do portfolio Ammalfi Fashion, czego planowanym efektem jest zwiększenie dystrybucji jej produktów zarówno w Polsce, jak i  za granicą.

Mission Swim to polska marka współtworzona przez jedną z najbardziej znanych promotorek zdrowego stylu życia, Ewę Chodakowską. Wysokiej jakości materiały i eleganckie, kobiece modele tworzone przez światowej klasy designerki z międzynarodowym doświadczeniem, szyte wyłącznie w Europie
z przyjaznych dla środowiska włoskich i hiszpańskich  materiałów - takie są kostiumy Mission Swim.

- Naturalną konsekwencją rozwoju marki było nawiązanie współpracy z zewnętrznym dystrybutorem, dzięki któremu nasze stroje kąpielowe zwiększą swoją widoczność na arenie międzynarodowej.
Od początku działalności spotykamy się ze sporym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem naszych produktów wśród polskich i zagranicznych klientek. Chcieliśmy umożliwić kobietom lepszy dostęp do nich na rodzimych rynkach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z najlepszym na rynku dystrybutorem produktów z tej kategorii - Ammalfi Fashion.
- mówi  Anna Rollmann, CEO marki Mission Swim. 

Ammalfi Fashion od ponad dekady wspiera rozwój zagranicznych marek modowych z segmentu premium i luxury w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem regionu CEE, w tym Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Eksperci firmy specjalizują się w dystrybucji i rozwoju sieci sprzedaży marek m.in. z kategorii swimwear, sleepwear, homewear i lingerie. Do portfolio marek dystrybuowanych przez firmę należą m.in. DKNY, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Kate Spade, The Kooples, Frankies Bikinis, Cosabella, LIVY,  a także uwielbiana przez światowe gwiazdy marka mody plażowej Melissa Odabash - okrzyknięta przez brytyjską edycję Vogue „Ferrari w świecie bikini”, której stroje noszą takie gwiazdy jak Rihanna, Kate Moss, czy Kim Kardashian. Teraz Ammalfi będzie reprezentowało także markę Ewy Chodakowskiej.                                               
 

- Od wielu lat mamy przyjemność reprezentować na polskim i na zagranicznych rynkach marki premium, które cieszą się zaufaniem na całym świecie. Mission Swim to polska marka, która spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Wyjątkowy design, dbałość o jakość materiałów i o każdy detal, a przede wszystkim - niezwykłe zrozumienie kobiecych potrzeb - to powody, dla których jesteśmy pewni, że Mission Swim podbije serca jeszcze wielu kobiet nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. – mówi Agata Olszewska, Co-Owner Ammalfi Fashion.

- Jest to pierwsza marka polska, którą Ammalfi będzie reprezentować nie tylko w kraju, ale także za granicą. Cieszymy się też, że nasze portfolio zasila marka, której nadrzędną misją jest odpowiedzialność społeczna - zarówno wsparcie potrzebujących kobiet jak i tworzenie zgodnie z praktykami mody etycznej. - dodaje Paulina Zawadzka, Co-Owner Ammalfi Fashion.

Dla Mission Swoim nawiązanie współpracy z zewnętrznym, doświadczonym dystrybutorem marek premium to sposób na zwiększenie sprzedaży i jeszcze szerszą prezentację produktów pośród kobiet
z całego świata. Przy wsparciu Ammalfi Fashion marka Ewy Chodakowskiej jeszcze tego lata pojawi się w sklepach partnerskich firmy w całej Polsce, a także szerzej dotrze, również stacjonarnie, do kobiet m.in. w Chorwacji, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.        

- Mission Swim tworzone jest przez kobiety i dla kobiet, w odpowiedzi na ich potrzeby. Nazwa nawiązuje do realizowanej misji - dostarczenie kobietom najlepszych produktów, które nie tylko podkreślą ich piękno, ale będą także pomagały szerzyć dobro. Regularnie część z zysku przekazywana jest na wsparcie potrzebujących kobiet. Każdy kolejny krok rozwojowy dla marki to także większy zakres pomocy. Dlatego też nawiązanie współpracy z takim partnerem jak Ammalfi cieszy nas podwójnie. - dodaje Ewa Chodakowska, współtwórczyni marki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Dobre prognozy dla rynku kredytów mieszkaniowych. Mimo braku rządowego programu wsparcia

Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów mieszkaniowych. – Zainteresowanie nadal będzie rosło i paradoksalnie przyczyni się do tego niedawna zapowiedź ministra rozwoju i technologii, że nie będzie Kredytu 0 proc. – ocenia dr Jacek Furga, prezes Centrum Procesów Bankowych i Informacji. Jak wskazuje, pomimo braku kolejnego programu wsparcia dla kredytów mieszkaniowych 2024 rok również zakończył się dobrym wynikiem, a jakość obsługi złotowych kredytów mieszkaniowych pozostaje na bardzo wysokim poziomie.

Prawo

W Polsce brakuje ośrodków interwencji kryzysowej. Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie i zwiększenie finansowania

W 2023 roku w Polsce funkcjonowało 170 ośrodków interwencji kryzysowej, ale w wielu powiatach tego typu wsparcie wciąż nie jest dostępne. NIK już w 2021 roku alarmował, że ponad połowa powiatów nie powołała takich ośrodków. Tylko część istniejących placówek świadczy całodobowo wsparcie dla osób doświadczających kryzysów, a zapotrzebowanie na takie usługi stale rośnie. Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie dotyczącym interwencji kryzysowej oraz finansowaniu tych usług.

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.