Mission Swim Ewy Chodakowskiej i Ammalfi Fashion nawiązują współpracę
Ammalfi Fashion - międzynarodowy dystrybutor marek premium w kategoriach sleepwear, homewear, swimwear i lingerie, i marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej Mission Swim łączą siły.
Z początkiem kwietnia 2022 roku marka Mission Swim dołączyła do portfolio Ammalfi Fashion, czego planowanym efektem jest zwiększenie dystrybucji jej produktów zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Mission Swim to polska marka współtworzona przez jedną z najbardziej znanych promotorek zdrowego stylu życia, Ewę Chodakowską. Wysokiej jakości materiały i eleganckie, kobiece modele tworzone przez światowej klasy designerki z międzynarodowym doświadczeniem, szyte wyłącznie w Europie
z przyjaznych dla środowiska włoskich i hiszpańskich materiałów - takie są kostiumy Mission Swim.
- Naturalną konsekwencją rozwoju marki było nawiązanie współpracy z zewnętrznym dystrybutorem, dzięki któremu nasze stroje kąpielowe zwiększą swoją widoczność na arenie międzynarodowej.
Od początku działalności spotykamy się ze sporym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem naszych produktów wśród polskich i zagranicznych klientek. Chcieliśmy umożliwić kobietom lepszy dostęp do nich na rodzimych rynkach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z najlepszym na rynku dystrybutorem produktów z tej kategorii - Ammalfi Fashion. - mówi Anna Rollmann, CEO marki Mission Swim.
Ammalfi Fashion od ponad dekady wspiera rozwój zagranicznych marek modowych z segmentu premium i luxury w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem regionu CEE, w tym Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Eksperci firmy specjalizują się w dystrybucji i rozwoju sieci sprzedaży marek m.in. z kategorii swimwear, sleepwear, homewear i lingerie. Do portfolio marek dystrybuowanych przez firmę należą m.in. DKNY, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Kate Spade, The Kooples, Frankies Bikinis, Cosabella, LIVY, a także uwielbiana przez światowe gwiazdy marka mody plażowej Melissa Odabash - okrzyknięta przez brytyjską edycję Vogue „Ferrari w świecie bikini”, której stroje noszą takie gwiazdy jak Rihanna, Kate Moss, czy Kim Kardashian. Teraz Ammalfi będzie reprezentowało także markę Ewy Chodakowskiej.
- Od wielu lat mamy przyjemność reprezentować na polskim i na zagranicznych rynkach marki premium, które cieszą się zaufaniem na całym świecie. Mission Swim to polska marka, która spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Wyjątkowy design, dbałość o jakość materiałów i o każdy detal, a przede wszystkim - niezwykłe zrozumienie kobiecych potrzeb - to powody, dla których jesteśmy pewni, że Mission Swim podbije serca jeszcze wielu kobiet nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. – mówi Agata Olszewska, Co-Owner Ammalfi Fashion.
- Jest to pierwsza marka polska, którą Ammalfi będzie reprezentować nie tylko w kraju, ale także za granicą. Cieszymy się też, że nasze portfolio zasila marka, której nadrzędną misją jest odpowiedzialność społeczna - zarówno wsparcie potrzebujących kobiet jak i tworzenie zgodnie z praktykami mody etycznej. - dodaje Paulina Zawadzka, Co-Owner Ammalfi Fashion.
Dla Mission Swoim nawiązanie współpracy z zewnętrznym, doświadczonym dystrybutorem marek premium to sposób na zwiększenie sprzedaży i jeszcze szerszą prezentację produktów pośród kobiet
z całego świata. Przy wsparciu Ammalfi Fashion marka Ewy Chodakowskiej jeszcze tego lata pojawi się w sklepach partnerskich firmy w całej Polsce, a także szerzej dotrze, również stacjonarnie, do kobiet m.in. w Chorwacji, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.
- Mission Swim tworzone jest przez kobiety i dla kobiet, w odpowiedzi na ich potrzeby. Nazwa nawiązuje do realizowanej misji - dostarczenie kobietom najlepszych produktów, które nie tylko podkreślą ich piękno, ale będą także pomagały szerzyć dobro. Regularnie część z zysku przekazywana jest na wsparcie potrzebujących kobiet. Każdy kolejny krok rozwojowy dla marki to także większy zakres pomocy. Dlatego też nawiązanie współpracy z takim partnerem jak Ammalfi cieszy nas podwójnie. - dodaje Ewa Chodakowska, współtwórczyni marki.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.