Komunikaty PR

Moc kobiet – Moc możliwości. Poczuj to na Gali i Forum Woman Power

2022-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

30 września 2022 roku w warszawskim Hotelu Sheraton Grand odbędzie się Forum i Gala Woman Power – KOBIETY MOCY. Swoją obecność na wydarzeniu organizowanym przez redakcję międzynarodowego magazynu CEOWORLD, pod patronatem medialnym Forbes Polska, zapowiedziało wiele znakomitych gwiazd i osobistości świata biznesu, m.in.: Ewa Minge, Dorota Wellman, Małgorzata Rozenek-Majdan, Ewa Chodakowska i Beata Pawlikowska. Przyjedzie wielu gości z całego świata, w tym gość honorowy spotkania – Jyotika Jhalani, właścicielka firmy Janavi India 

Dzisiaj silne kobiety mówią, że źródłem ich mocy jest wewnętrzne przewodnictwo i wiara w swoje możliwości. Poczuły, że mogą osiągnąć wszystko, gdy odkryły, że ich moc to o wiele więcej niż intelekt czy funkcje, które pełnią. One nie czekają na CUD, są CUD-em same w sobie! 

Dlatego na naszym Forum będziemy dyskutować, spierać się, ale i wspierać w trzech panelach tematycznych: 

Ciało – Umysł – Dusza. 

To będzie wieczór pełen motywacji, inspiracji kobiecej i biznesowej. Liderki z różnych branż i – można rzec – różnych światów – podzielą się doświadczeniami, jakie zdobyły w życiu i biznesie: sukcesach, nagrodach, ale też upadkach i podnoszeniu się z kolan. Rozmowy będą również próbą odpowiedzi na pytania: Jakie cechy powinna mieć kobieta mocy? Jak promować kobiece, siostrzane wsparcie? Stworzymy społeczność silnych kobiet, poszukamy inspiracji, zrozumienia i autentyczności! Poczujemy tę wspierającą kobiecą energię! 

Galę poprowadzi znany prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer wraz z redaktor naczelną magazynu CEOWORLD, dr Mileną Gołdą. Gośćmi specjalnymi będą m.in. Henryka Krzywonos i Beata Drzazga, które wystąpią w panelach dyskusyjnych. Zaszczyci nas także obecnością Beata Pawlikowska – znana podróżniczka, pisarka i dziennikarka. Muzycznie uroczystość uświetnią: zespół Łzy, skrzypaczka Kamila Malik oraz wokalista Adrian Kowalski. 

Tradycyjnie premierę będzie miała książka, tym razem: „Woman Power – kobiety mocy”, nad którą pod opieką Weroniki Chajzer i Mileny Gołdy obecnie trwają prace wraz z uczestnikami wydarzenia. 

Z perspektywy około 10 000 wywiadów, jakie dr Milena Gołda – redaktor naczelna CEOWORLD, organizatorka Forum Biznesu Woman Power i VI Gali – przeprowadziła dla magazynów amerykańskich („Fortune”, „Forbes”) na przestrzeni 20 lat z liderami na 5 kontynentach, w ponad 30. krajach, można wyróżnić kilka cech prawdziwego lidera–przywódcy, za którym podążają tłumy. Główną cechą Liderki przed duże L jest charyzma, zaraźliwa energia i determinacja w spełnianiu swojej wizji. 

Oto przedsmak wyjątkowych dyskusji między wyjątkowymi kobietami – cytaty z najnowszej publikacji: 

Jyotika Jhalani z Indii: 

Obecnie kobiety mają równe możliwości oraz szanse niemalże w każdej dziedzinie życia, idąc ramię w ramię z mężczyznami. Budowanie korzystnej i atrakcyjnej przyszłości zaczyna się od tego, aby dostrzec możliwości, które kiedyś były dostępne wyłącznie dla mężczyzn. 

Ewa Minge: 

Czuję się spełniona od bardzo dawna, ale nadal głodna nowych kierunków, którymi mogę nakarmić moją wyobraźnię i – łącząc ją z potężnym już doświadczeniem – stworzyć kolejną przestrzeń. 

Ewelina Czaplińska: 

W swojej firmie osiągnęłam już wszystko, o czym marzyłam, więc zaczęłam kreować nowe plany i marzenia. Największą satysfakcję z pracy daje mi uznanie moich klientów, a także poczucie, że jestem ich przewodnikiem w kwestiach zarządzania finansami. To od zawsze było moim największym celem. 

Beata Pawlikowska: 

Najbardziej lubię podróżować sama. Człowiek słyszy wtedy wszystkie swoje emocje, lęki i ograniczenia, ma szansę poznać prawdziwego siebie i przewartościować to, w co wierzy. Z każdej podróży wracam trochę inna. Bogatsza wewnętrznie, silniejsza. 

Dr Milena Gołda, redaktor naczelna magazynu, podkreśla, że wraz z zespołem redakcji codziennie stara się promować balans w życiu jako harmonię w ciele, umyśle i duszy, kobiecą moc, siostrzane wsparcie, polską przedsiębiorczość i osoby mające aspiracje międzynarodowe. Dlatego podczas VI Gali Biznesu zostaną wręczone statuetki CEOWORLD w kategoriach: „Top Woman in Power”, „Top Polish Brands”, Top Global Brands”. 

Jak co roku redakcja CEOWORLD w ramach Gali Biznesu pomoże młodym spełnić marzenia – zorganizuje aukcje nie tylko dzieł sztuki, podarowanych przez partnerów wydarzenia i chętnie licytowanych tego wieczoru przez znamienitych gości. W ten sposób wszyscy o wielkich sercach wspomogą rozwój młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych oraz rehabilitację Leosia Freja. Już dzisiaj swoje prace zadeklarowali przekazać artyści z MAG Modern Art Gallery Warsaw i Joanna Sarapata, a Magdalena Górska przeznaczyła voucher MBA do Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu. 

Łączymy ludzi, biznesy i budujemy społeczność biznesową, tworzymy sieć wzajemnego wsparcia, co jest bardzo cenne w tych czasach. Dołącz do kobiet, które mają moc! Do zobaczenia 30 września! 

Więcej informacji o Gali i zapisy przez stronę: 

http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-30-wrzesnia-2022/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.