Komunikaty PR

Moc kobiet – Moc możliwości. Poczuj to na Gali i Forum Woman Power

2022-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

30 września 2022 roku w warszawskim Hotelu Sheraton Grand odbędzie się Forum i Gala Woman Power – KOBIETY MOCY. Swoją obecność na wydarzeniu organizowanym przez redakcję międzynarodowego magazynu CEOWORLD, pod patronatem medialnym Forbes Polska, zapowiedziało wiele znakomitych gwiazd i osobistości świata biznesu, m.in.: Ewa Minge, Dorota Wellman, Małgorzata Rozenek-Majdan, Ewa Chodakowska i Beata Pawlikowska. Przyjedzie wielu gości z całego świata, w tym gość honorowy spotkania – Jyotika Jhalani, właścicielka firmy Janavi India 

Dzisiaj silne kobiety mówią, że źródłem ich mocy jest wewnętrzne przewodnictwo i wiara w swoje możliwości. Poczuły, że mogą osiągnąć wszystko, gdy odkryły, że ich moc to o wiele więcej niż intelekt czy funkcje, które pełnią. One nie czekają na CUD, są CUD-em same w sobie! 

Dlatego na naszym Forum będziemy dyskutować, spierać się, ale i wspierać w trzech panelach tematycznych: 

Ciało – Umysł – Dusza. 

To będzie wieczór pełen motywacji, inspiracji kobiecej i biznesowej. Liderki z różnych branż i – można rzec – różnych światów – podzielą się doświadczeniami, jakie zdobyły w życiu i biznesie: sukcesach, nagrodach, ale też upadkach i podnoszeniu się z kolan. Rozmowy będą również próbą odpowiedzi na pytania: Jakie cechy powinna mieć kobieta mocy? Jak promować kobiece, siostrzane wsparcie? Stworzymy społeczność silnych kobiet, poszukamy inspiracji, zrozumienia i autentyczności! Poczujemy tę wspierającą kobiecą energię! 

Galę poprowadzi znany prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer wraz z redaktor naczelną magazynu CEOWORLD, dr Mileną Gołdą. Gośćmi specjalnymi będą m.in. Henryka Krzywonos i Beata Drzazga, które wystąpią w panelach dyskusyjnych. Zaszczyci nas także obecnością Beata Pawlikowska – znana podróżniczka, pisarka i dziennikarka. Muzycznie uroczystość uświetnią: zespół Łzy, skrzypaczka Kamila Malik oraz wokalista Adrian Kowalski. 

Tradycyjnie premierę będzie miała książka, tym razem: „Woman Power – kobiety mocy”, nad którą pod opieką Weroniki Chajzer i Mileny Gołdy obecnie trwają prace wraz z uczestnikami wydarzenia. 

Z perspektywy około 10 000 wywiadów, jakie dr Milena Gołda – redaktor naczelna CEOWORLD, organizatorka Forum Biznesu Woman Power i VI Gali – przeprowadziła dla magazynów amerykańskich („Fortune”, „Forbes”) na przestrzeni 20 lat z liderami na 5 kontynentach, w ponad 30. krajach, można wyróżnić kilka cech prawdziwego lidera–przywódcy, za którym podążają tłumy. Główną cechą Liderki przed duże L jest charyzma, zaraźliwa energia i determinacja w spełnianiu swojej wizji. 

Oto przedsmak wyjątkowych dyskusji między wyjątkowymi kobietami – cytaty z najnowszej publikacji: 

Jyotika Jhalani z Indii: 

Obecnie kobiety mają równe możliwości oraz szanse niemalże w każdej dziedzinie życia, idąc ramię w ramię z mężczyznami. Budowanie korzystnej i atrakcyjnej przyszłości zaczyna się od tego, aby dostrzec możliwości, które kiedyś były dostępne wyłącznie dla mężczyzn. 

Ewa Minge: 

Czuję się spełniona od bardzo dawna, ale nadal głodna nowych kierunków, którymi mogę nakarmić moją wyobraźnię i – łącząc ją z potężnym już doświadczeniem – stworzyć kolejną przestrzeń. 

Ewelina Czaplińska: 

W swojej firmie osiągnęłam już wszystko, o czym marzyłam, więc zaczęłam kreować nowe plany i marzenia. Największą satysfakcję z pracy daje mi uznanie moich klientów, a także poczucie, że jestem ich przewodnikiem w kwestiach zarządzania finansami. To od zawsze było moim największym celem. 

Beata Pawlikowska: 

Najbardziej lubię podróżować sama. Człowiek słyszy wtedy wszystkie swoje emocje, lęki i ograniczenia, ma szansę poznać prawdziwego siebie i przewartościować to, w co wierzy. Z każdej podróży wracam trochę inna. Bogatsza wewnętrznie, silniejsza. 

Dr Milena Gołda, redaktor naczelna magazynu, podkreśla, że wraz z zespołem redakcji codziennie stara się promować balans w życiu jako harmonię w ciele, umyśle i duszy, kobiecą moc, siostrzane wsparcie, polską przedsiębiorczość i osoby mające aspiracje międzynarodowe. Dlatego podczas VI Gali Biznesu zostaną wręczone statuetki CEOWORLD w kategoriach: „Top Woman in Power”, „Top Polish Brands”, Top Global Brands”. 

Jak co roku redakcja CEOWORLD w ramach Gali Biznesu pomoże młodym spełnić marzenia – zorganizuje aukcje nie tylko dzieł sztuki, podarowanych przez partnerów wydarzenia i chętnie licytowanych tego wieczoru przez znamienitych gości. W ten sposób wszyscy o wielkich sercach wspomogą rozwój młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych oraz rehabilitację Leosia Freja. Już dzisiaj swoje prace zadeklarowali przekazać artyści z MAG Modern Art Gallery Warsaw i Joanna Sarapata, a Magdalena Górska przeznaczyła voucher MBA do Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu. 

Łączymy ludzi, biznesy i budujemy społeczność biznesową, tworzymy sieć wzajemnego wsparcia, co jest bardzo cenne w tych czasach. Dołącz do kobiet, które mają moc! Do zobaczenia 30 września! 

Więcej informacji o Gali i zapisy przez stronę: 

http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-30-wrzesnia-2022/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.