Komunikaty PR

Moc kobiet – Moc możliwości. Poczuj to na Gali i Forum Woman Power

2022-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

30 września 2022 roku w warszawskim Hotelu Sheraton Grand odbędzie się Forum i Gala Woman Power – KOBIETY MOCY. Swoją obecność na wydarzeniu organizowanym przez redakcję międzynarodowego magazynu CEOWORLD, pod patronatem medialnym Forbes Polska, zapowiedziało wiele znakomitych gwiazd i osobistości świata biznesu, m.in.: Ewa Minge, Dorota Wellman, Małgorzata Rozenek-Majdan, Ewa Chodakowska i Beata Pawlikowska. Przyjedzie wielu gości z całego świata, w tym gość honorowy spotkania – Jyotika Jhalani, właścicielka firmy Janavi India 

Dzisiaj silne kobiety mówią, że źródłem ich mocy jest wewnętrzne przewodnictwo i wiara w swoje możliwości. Poczuły, że mogą osiągnąć wszystko, gdy odkryły, że ich moc to o wiele więcej niż intelekt czy funkcje, które pełnią. One nie czekają na CUD, są CUD-em same w sobie! 

Dlatego na naszym Forum będziemy dyskutować, spierać się, ale i wspierać w trzech panelach tematycznych: 

Ciało – Umysł – Dusza. 

To będzie wieczór pełen motywacji, inspiracji kobiecej i biznesowej. Liderki z różnych branż i – można rzec – różnych światów – podzielą się doświadczeniami, jakie zdobyły w życiu i biznesie: sukcesach, nagrodach, ale też upadkach i podnoszeniu się z kolan. Rozmowy będą również próbą odpowiedzi na pytania: Jakie cechy powinna mieć kobieta mocy? Jak promować kobiece, siostrzane wsparcie? Stworzymy społeczność silnych kobiet, poszukamy inspiracji, zrozumienia i autentyczności! Poczujemy tę wspierającą kobiecą energię! 

Galę poprowadzi znany prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer wraz z redaktor naczelną magazynu CEOWORLD, dr Mileną Gołdą. Gośćmi specjalnymi będą m.in. Henryka Krzywonos i Beata Drzazga, które wystąpią w panelach dyskusyjnych. Zaszczyci nas także obecnością Beata Pawlikowska – znana podróżniczka, pisarka i dziennikarka. Muzycznie uroczystość uświetnią: zespół Łzy, skrzypaczka Kamila Malik oraz wokalista Adrian Kowalski. 

Tradycyjnie premierę będzie miała książka, tym razem: „Woman Power – kobiety mocy”, nad którą pod opieką Weroniki Chajzer i Mileny Gołdy obecnie trwają prace wraz z uczestnikami wydarzenia. 

Z perspektywy około 10 000 wywiadów, jakie dr Milena Gołda – redaktor naczelna CEOWORLD, organizatorka Forum Biznesu Woman Power i VI Gali – przeprowadziła dla magazynów amerykańskich („Fortune”, „Forbes”) na przestrzeni 20 lat z liderami na 5 kontynentach, w ponad 30. krajach, można wyróżnić kilka cech prawdziwego lidera–przywódcy, za którym podążają tłumy. Główną cechą Liderki przed duże L jest charyzma, zaraźliwa energia i determinacja w spełnianiu swojej wizji. 

Oto przedsmak wyjątkowych dyskusji między wyjątkowymi kobietami – cytaty z najnowszej publikacji: 

Jyotika Jhalani z Indii: 

Obecnie kobiety mają równe możliwości oraz szanse niemalże w każdej dziedzinie życia, idąc ramię w ramię z mężczyznami. Budowanie korzystnej i atrakcyjnej przyszłości zaczyna się od tego, aby dostrzec możliwości, które kiedyś były dostępne wyłącznie dla mężczyzn. 

Ewa Minge: 

Czuję się spełniona od bardzo dawna, ale nadal głodna nowych kierunków, którymi mogę nakarmić moją wyobraźnię i – łącząc ją z potężnym już doświadczeniem – stworzyć kolejną przestrzeń. 

Ewelina Czaplińska: 

W swojej firmie osiągnęłam już wszystko, o czym marzyłam, więc zaczęłam kreować nowe plany i marzenia. Największą satysfakcję z pracy daje mi uznanie moich klientów, a także poczucie, że jestem ich przewodnikiem w kwestiach zarządzania finansami. To od zawsze było moim największym celem. 

Beata Pawlikowska: 

Najbardziej lubię podróżować sama. Człowiek słyszy wtedy wszystkie swoje emocje, lęki i ograniczenia, ma szansę poznać prawdziwego siebie i przewartościować to, w co wierzy. Z każdej podróży wracam trochę inna. Bogatsza wewnętrznie, silniejsza. 

Dr Milena Gołda, redaktor naczelna magazynu, podkreśla, że wraz z zespołem redakcji codziennie stara się promować balans w życiu jako harmonię w ciele, umyśle i duszy, kobiecą moc, siostrzane wsparcie, polską przedsiębiorczość i osoby mające aspiracje międzynarodowe. Dlatego podczas VI Gali Biznesu zostaną wręczone statuetki CEOWORLD w kategoriach: „Top Woman in Power”, „Top Polish Brands”, Top Global Brands”. 

Jak co roku redakcja CEOWORLD w ramach Gali Biznesu pomoże młodym spełnić marzenia – zorganizuje aukcje nie tylko dzieł sztuki, podarowanych przez partnerów wydarzenia i chętnie licytowanych tego wieczoru przez znamienitych gości. W ten sposób wszyscy o wielkich sercach wspomogą rozwój młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych oraz rehabilitację Leosia Freja. Już dzisiaj swoje prace zadeklarowali przekazać artyści z MAG Modern Art Gallery Warsaw i Joanna Sarapata, a Magdalena Górska przeznaczyła voucher MBA do Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu. 

Łączymy ludzi, biznesy i budujemy społeczność biznesową, tworzymy sieć wzajemnego wsparcia, co jest bardzo cenne w tych czasach. Dołącz do kobiet, które mają moc! Do zobaczenia 30 września! 

Więcej informacji o Gali i zapisy przez stronę: 

http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-30-wrzesnia-2022/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.