Motorola edge 30 neo w promocji z zegarem do końca roku
30 listopada 2022, Warszawa - Motorola przedłuża promocję, w której można odebrać inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2 w prezencie. Po zakupie smartfona motorola edge 30 neo wystarczy dokonać jego rejestracji, żeby otrzymać ten przydatny gadżet. Promocja trwająca do tej pory tylko w Play została rozszerzona o sieć Orange. W obu przypadkach promocja potrwa do końca bieżącego roku.
motorola edge 30 neo to pierwsze urządzenie w modnych barwach wybranych w ramach nowego, długoterminowego partnerstwa Motorola i Pantone. Motorola edge 30 neo sprawia oszałamiające wrażenie zarówno z wyglądu, jak i w dotyku. Jest smukła, lekka, elegancka i wyróżnia się pod każdym względem. Moduł tylnego aparatu jest otoczony paskiem LED, który się rozświetla, informując o tym, co się dzieje, bez rozpraszania uwagi użytkownika. Urządzenie ma wyświetlacz pOLED o przekątnej 6,28” i częstotliwości odświeżania 120 Hz. Wrażenia miłośników rozrywki potęgują dwa duże głośniki stereo z technologią Dolby Atmos. Smartfon posiada możliwość ładowania bezprzewodowego.
Inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2 posiada 4-calowy, kolorowy ekran wyświetlający godzinę, pogodę, a także zdjęcia. Można nim sterować bez użycia rąk, za pomocą głosu i korzystać z Asystenta Google. Zegar ma również podstawkę ładującą do ładowania bezprzewodowego.
Regulamin oraz szczegóły promocji znajdują się na stronie: https://edge30neo.pl/
Zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. Android i Google Assistant są znakami towarowymi Google LLC. Dolby, Dolby Atmos oraz symbol podwójnego D są znakami towarowymi firmy Dolby Laboratories Licensing Corporation. Wyprodukowano na licencji Dolby Laboratories. Qualcomm Snapdragon jest produktem Qualcomm Technologies, Inc. i/lub podmiotów zależnych. Qualcomm i Snapdragon są znakami towarowymi Qualcomm Incorporated, zarejestrowanymi w USA i innych krajach. THINKSHIELD jest znakiem towarowym firmy Lenovo. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2022 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.