Komunikaty PR

Motorola edge 30 neo w promocji z zegarem do końca roku

2022-11-30  |  10:00
Biuro prasowe

30 listopada 2022, Warszawa - Motorola przedłuża promocję, w której można odebrać inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2 w prezencie. Po zakupie smartfona motorola edge 30 neo wystarczy dokonać jego rejestracji, żeby otrzymać ten przydatny gadżet. Promocja trwająca do tej pory tylko w Play została rozszerzona o sieć Orange. W obu przypadkach promocja potrwa do końca bieżącego roku.

motorola edge 30 neo to pierwsze urządzenie w modnych barwach wybranych w ramach nowego, długoterminowego partnerstwa Motorola i Pantone.  Motorola edge 30 neo sprawia oszałamiające wrażenie zarówno z wyglądu, jak i w dotyku. Jest smukła, lekka, elegancka i wyróżnia się pod każdym względem. Moduł tylnego aparatu jest otoczony paskiem LED, który się rozświetla, informując o tym, co się dzieje, bez rozpraszania uwagi użytkownika. Urządzenie ma wyświetlacz pOLED o przekątnej 6,28” i częstotliwości odświeżania 120 Hz. Wrażenia miłośników rozrywki potęgują dwa duże głośniki stereo z technologią Dolby Atmos. Smartfon posiada możliwość ładowania bezprzewodowego.

Inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2 posiada 4-calowy, kolorowy ekran wyświetlający godzinę, pogodę, a także zdjęcia. Można nim sterować bez użycia rąk, za pomocą głosu i korzystać z Asystenta Google. Zegar ma również podstawkę ładującą do ładowania bezprzewodowego.

Regulamin oraz szczegóły promocji znajdują się na stronie: https://edge30neo.pl/

Zastrzeżenia prawne

Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. Android i Google Assistant są znakami towarowymi Google LLC.  Dolby, Dolby Atmos oraz symbol podwójnego D są znakami towarowymi firmy Dolby Laboratories Licensing Corporation. Wyprodukowano na licencji Dolby Laboratories. Qualcomm Snapdragon jest produktem Qualcomm Technologies, Inc. i/lub podmiotów zależnych. Qualcomm i Snapdragon są znakami towarowymi Qualcomm Incorporated, zarejestrowanymi w USA i innych krajach. THINKSHIELD jest znakiem towarowym firmy Lenovo. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2022 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.