Komunikaty PR

Najbardziej oczekiwana premiera roku 2023

2022-12-28  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Walentynki w roku 2023 upłyną nie tylko pod znakiem wyznań miłości, romantycznych spacerów i kolacji przy świecach… Na ten dzień planowana jest również kolejna odsłona „idealnego dopasowania”. Wtedy zdradzimy też kiedy nastąpi długo oczekiwana premiera produktu.

 

Krakowski producent systemów rynnowych od lat odważnie i z sukcesami wyznacza trendy
 w branży. Przed 10 laty wprowadził na rynek system Galeco BEZOKAPOWY, prekursorskie rozwiązanie idealne do stosowania w nowoczesnej architekturze, niejako antycypujące obecną popularność domów typu nowoczesna stodoła. Według zapewnień projektantów firmy Galeco, nowy produkt także znacząco wpłynie na estetykę nowoczesnych i nietuzinkowych projektów.

– Biorąc pod uwagę rewolucyjność rozwiązań, które zamierzamy zaprezentować, przygotowaliśmy niecodzienną kampanię reklamową – opowiada Magdalena Buryło, Koordynator ds. Marketingu
w firmie Galeco. – Motywem przewodnim jest komedia romantyczna, co łączy się z hasłem kampanii, czyli „Idealnie dopasowani”.

Przesłanie nowego spotu reklamowego, czy jak kto woli filmowego trailera, mówi, że w życiu nie istnieją perfekcyjne związki i mimo różnic możliwe jest stworzenie idealnie dopasowanej pary. Konkretne rozwiązania zostaną zaprezentowane podczas premiery 2023, której datę zdradzimy w najbliższe Walentynki. Wszystkie kolejne odsłony nowego produktu są zamieszczone na dedykowanej stronie www.idealniedopasowani.galeco.pl. Umieszczony został na niej spot reklamowy oraz licznik odmierzający czas pozostały do odsłonięcia kolejnych sekretów tego rewolucyjnego rozwiązania.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.