Najbardziej oczekiwana premiera roku 2023
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Walentynki w roku 2023 upłyną nie tylko pod znakiem wyznań miłości, romantycznych spacerów i kolacji przy świecach… Na ten dzień planowana jest również kolejna odsłona „idealnego dopasowania”. Wtedy zdradzimy też kiedy nastąpi długo oczekiwana premiera produktu.
Krakowski producent systemów rynnowych od lat odważnie i z sukcesami wyznacza trendy
w branży. Przed 10 laty wprowadził na rynek system Galeco BEZOKAPOWY, prekursorskie rozwiązanie idealne do stosowania w nowoczesnej architekturze, niejako antycypujące obecną popularność domów typu nowoczesna stodoła. Według zapewnień projektantów firmy Galeco, nowy produkt także znacząco wpłynie na estetykę nowoczesnych i nietuzinkowych projektów.
– Biorąc pod uwagę rewolucyjność rozwiązań, które zamierzamy zaprezentować, przygotowaliśmy niecodzienną kampanię reklamową – opowiada Magdalena Buryło, Koordynator ds. Marketingu
w firmie Galeco. – Motywem przewodnim jest komedia romantyczna, co łączy się z hasłem kampanii, czyli „Idealnie dopasowani”.
Przesłanie nowego spotu reklamowego, czy jak kto woli filmowego trailera, mówi, że w życiu nie istnieją perfekcyjne związki i mimo różnic możliwe jest stworzenie idealnie dopasowanej pary. Konkretne rozwiązania zostaną zaprezentowane podczas premiery 2023, której datę zdradzimy w najbliższe Walentynki. Wszystkie kolejne odsłony nowego produktu są zamieszczone na dedykowanej stronie www.idealniedopasowani.galeco.pl. Umieszczony został na niej spot reklamowy oraz licznik odmierzający czas pozostały do odsłonięcia kolejnych sekretów tego rewolucyjnego rozwiązania.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.