Najbardziej oczekiwana premiera roku 2023

Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Walentynki w roku 2023 upłyną nie tylko pod znakiem wyznań miłości, romantycznych spacerów i kolacji przy świecach… Na ten dzień planowana jest również kolejna odsłona „idealnego dopasowania”. Wtedy zdradzimy też kiedy nastąpi długo oczekiwana premiera produktu.
Krakowski producent systemów rynnowych od lat odważnie i z sukcesami wyznacza trendy
w branży. Przed 10 laty wprowadził na rynek system Galeco BEZOKAPOWY, prekursorskie rozwiązanie idealne do stosowania w nowoczesnej architekturze, niejako antycypujące obecną popularność domów typu nowoczesna stodoła. Według zapewnień projektantów firmy Galeco, nowy produkt także znacząco wpłynie na estetykę nowoczesnych i nietuzinkowych projektów.
– Biorąc pod uwagę rewolucyjność rozwiązań, które zamierzamy zaprezentować, przygotowaliśmy niecodzienną kampanię reklamową – opowiada Magdalena Buryło, Koordynator ds. Marketingu
w firmie Galeco. – Motywem przewodnim jest komedia romantyczna, co łączy się z hasłem kampanii, czyli „Idealnie dopasowani”.
Przesłanie nowego spotu reklamowego, czy jak kto woli filmowego trailera, mówi, że w życiu nie istnieją perfekcyjne związki i mimo różnic możliwe jest stworzenie idealnie dopasowanej pary. Konkretne rozwiązania zostaną zaprezentowane podczas premiery 2023, której datę zdradzimy w najbliższe Walentynki. Wszystkie kolejne odsłony nowego produktu są zamieszczone na dedykowanej stronie www.idealniedopasowani.galeco.pl. Umieszczony został na niej spot reklamowy oraz licznik odmierzający czas pozostały do odsłonięcia kolejnych sekretów tego rewolucyjnego rozwiązania.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.