Komunikaty PR

Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem - Maślanka Mrągowska

2020-06-30  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.93 MB )

Spożywanie potraw w większym gronie to ważny czynnik, który spaja i daje poczucie szczęścia, dlatego warto zatroszczyć się o to, by jeść razem. Wspólny posiłek wpisany w schemat każdego dnia pozwala zaspokoić nasze podstawowe potrzeby, w tym szczególnie związane z relacjami międzyludzkimi. Mrągowska, dzięki swojej różnorodności zastosowań oraz naturalnym składnikom, jest pełnowartościowym elementem dań i towarzyszem rodzinnych spotkań.

W pierwszym etapie kampanii podkreślimy jak ważna jest bliskość w relacjach, która tworzy się w trakcie wspólnych posiłków. W kolejnej odsłonie będziemy aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania z Maślanką Mrągowską w gronie rodzinnym, dbając o świadome odżywianie i zbilansowaną dietę” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpolu.

Przekazy z hasłem: „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” pojawią się między innymi w komunikacji w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi. SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków, którzy wyjaśnią wagę i zalety wspólnych posiłków. W działaniach wezmą udział również influencerzy. Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny. Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42 Biuro prasowe
2020-08-11 | 14:12

AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42

Z początkiem sierpnia za wszelkie działania marketingowe i PR-owe jednego z największych  producentów okapów i płyt kuchennych odpowiada agencja kreatywna N42. Sukces marki
Media i PR Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse
2020-08-11 | 12:00

Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse

Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego
Media i PR To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?
2020-08-10 | 10:00

To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?

Według czerwcowego raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego Monitoring gospodarki cyfrowej, w czasie wiosennego zamrożenia gospodarki liczba aktywnych sklepów internetowych na jednej z

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Infrastruktura

Branża morskiej energetyki wiatrowej czeka na nowe przepisy. Mogą one doprowadzić do stworzenia 34 tys. etatów przy budowie farm na Bałtyku

W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, a prąd z pierwszych farm wiatrowych ma popłynąć ok. 2025 roku. Rozwój morskiej energetyki wiatrowej ma pobudzić gospodarkę i zapewnić ponad 30 tys. nowych miejsc pracy, ale inwestorzy do tej pory wyczekiwali stabilnych regulacji, które ma im zapewnić tzw. ustawa offshorowa. Resort klimatu przekazał ją już do ponownych, krótkich uzgodnień, a wejście w życie nowych regulacji jest spodziewane jeszcze w tym roku. Obok systemu wsparcia dla inwestorów i przyspieszenia jego wejścia w życie ustawa zagwarantuje też, że w budowie farm na Bałtyku mają w dużej części partycypować krajowe przedsiębiorstwa.

Problemy społeczne

Pandemia nasiliła już wcześniej istniejące kryzysy humanitarne. Do końca roku z głodu umrze więcej osób niż z powodu koronawirusa

Koronawirus i związane z nim ograniczenia i skutki przyczyniają się do nasilenia takich kryzysów humanitarnych. WHO wskazuje, że problem głodu może dotknąć dodatkowe 130 mln ludzi. Według raportu Oxfam do końca roku średnio 12 tys. osób dziennie umrze z powodu głodu, podczas gdy w szczytowym momencie pandemii w kwietniu br. każdego dnia umierało z tego powodu 10 tys. osób. Skutki kryzysu najmocniej odczują najsłabsze społeczności, np. w krajach ogarniętych wojną, które nie radzą sobie bez pomocy z zewnątrz. – Na szczęście koronawirus przyczynił się do wzmocnienia solidarności międzynarodowej – mówią przedstawiciele Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Przedsiębiorcom nad Wisłą wciąż nie jest łatwo. Polska na 14. miejscu wśród europejskich państw z najbardziej skomplikowanymi przepisami dla biznesu

Polska znalazła się na 34. miejscu na świecie i 14. w Europie wśród państw posiadających najbardziej złożone przepisy regulujące prowadzenie biznesu – wynika z najnowszej edycji rankingu „Global Business Complexity Index 2020”. Względem ubiegłego roku oznacza to awans odpowiednio o 13 i 4 pozycje, ale eksperci TMF Group podkreślają, że wynika to tylko ze zmian w innych krajach i metodologii badania. W Polsce nie zaszły w tym czasie istotne zmiany, które poprawiłyby warunki dla biznesu. Przedsiębiorcy wciąż skarżą się na te same bolączki, jak niestabilność systemu prawnego, przewlekłość postępowań sądowych i administracyjnych czy niespójne przepisy.

Finanse

Koronawirus może zwiększyć świadomość finansową Polaków. Większość nie jest przygotowana na kolejny kryzys

Z powodu pandemii koronawirusa prawie co 10. Polak stracił pracę, a blisko połowa wciąż obawia się jej utraty. Co istotne, ponad połowa nie ma planu awaryjnego na taką okoliczność – wynika z badania InterviewMe.pl „Życie bez pensji”. Kryzys związany z COVID-19 może jednak zmienić sposób zarządzania finansami. – To może być pewnego rodzaju otrzeźwienie. Ludzie będą bardziej przyszłościowo planować, co może się stać, jeżeli stracą pracę – ocenia Piotr Sosnowski, współzałożyciel InterviewMe.pl.