Komunikaty PR

Natychmiastowa Evo-lucja

2022-01-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

10 zintegrowanych trybów obiektywu x 10 opcji filtrów = 100 sposobów ekspresji. 

FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) zapowiada wprowadzenie na rynek nowego aparatu natychmiastowego instax mini Evo Hybrid (zwanego dalej: mini Evo), który dostępny będzie od 1 lutego 2022 r. Wyrafinowany, a przy tym klasyczny wygląd nowego aparatu to idealny przykład kultowego już podejścia firmy Fujifilm do kwestii wzornictwa aparatów fotograficznych. Z kolei unikalna hybrydowa konstrukcja mini Evo łączy w sobie radość i emocje płynące z korzystania z funkcji analogowych dostępnych w aparatach natychmiastowych oraz możliwości, jakie oferują cyfrowe technologie fotograficzne pozwalające na zachowywanie, udostępnianie i drukowanie zdjęć.

Prawdziwie unikalną cechą mini Evo jest dziesięć zintegrowanych trybów działania obiektywu oraz dziesięć opcji wyboru filtrów z efektem filmu, co przekłada się łącznie na 100 możliwych kombinacji zapewniających fotografom niespotykane możliwości wyrażania siebie i tworzenia jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych ujęć. W połączeniu zaś z filmem natychmiastowym instax mini, aparat mini Evo tworzy odbitki najwyższej jakości w historii linii instax, o rozdzielczości 600 dpi przy wydruku bezpośrednio z aparatu.

“Dzięki instax mini Evo rodzina produktów instax wzbogaciła się o wyjątkowy dodatek klasy high-end,” – powiedział Toshi Iida, Prezes FUJIFILM Europe. „Ta hybryda aparatu i drukarki została zaprojektowana z myślą zaoferowania fotografom wolności wyboru w kwestii, czy zdać się na doświadczenie w pełni analogowe, czy też skorzystać z możliwości technologii cyfrowych, pozwalających dowolnie decydować, które obrazy wybrać do natychmiastowego wydrukowania jako odbitki, które udostępnić, które zaś zachować, by mieć do nich dostęp później. Możliwość robienia zdjęć na 100 sposobów oraz najwyższa w historii jakość wydruku odbitek natychmiastowych, a do tego ponadczasowe klasyczne wzornictwo, czynią z aparatu mini Evo jedynego w swoim rodzaju towarzysza do kronikowania i błyskawicznego dzielenia się przełomowymi momentami życia”.

Nowa aplikacja na smartfony pod nazwą mini Evo Smartphone App*1 - dostępna wraz z aparatem mini Evo, wykorzystuje technologię Bluetooth*² i oferuje szereg zaawansowanych funkcji. Przede wszystkim, funkcja „Transferred Images” („przesłane zdjęcia”), umożliwiająca przesłanie do pamięci smartfona wszystkich zdjęć wykonanych aparatem mini Evo. mini Evo może być też wykorzystywany jako drukarka fotograficzna – dzięki funkcji „Direct Print” („bezpośredni wydruk”) istnieje możliwość wydrukowania dowolnego zdjęcia z galerii w smartfonie w postaci fizycznej odbitki. Ale to jeszcze nie wszystko – dla zapewnienia maksymalnej wszechstronności dodano też możliwość zdalnego sterowania aparatem za pomocą smartfona, a także opcję zapisywania i przechowywania zdjęć.

Podstawowe cechy mini Evo:

10 zintegrowanych trybów obiektywu x 10 opcji filtra = 100 sposobów ekspresji

mini Evo łączy klasyczną formę i nowoczesną funkcjonalność, oferując szeroki wachlarz możliwości oczekiwanych zwykle przez użytkowników aparatów instax, a także kilka dodatkowych niespodzianek. Aparat ten dysponuje dziesięcioma zintegrowanymi trybami obiektywu i dziesięcioma opcjami filtrów do wyboru, co oznacza aż 100 różnych kombinacji, dzięki którym fotografowie zyskują okazję do kreatywnego wyrażania swojej wrażliwości za pomocą jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych zdjęć.

Selfie, pamięć i jeszcze więcej

mini Evo wyposażony jest w 3-calowy panel LCD umieszczony na tylnej ściance, dzięki któremu użytkownicy mogą wybierać zdjęcia, dodawać ramki, edytować, dostosowywać ustawienia zdjęć i wydruku. Aparat zasila wbudowany akumulator litowo-jonowy, pozwalający na wykonanie do 100 ekspozycji. Gniazdo na kartę micro SD zapewnia wystarczającą ilość miejsca na przechowywanie zrobionych zdjęć, a lusterko przy obiektywie pomaga użytkownikom wykonać idealne selfie za każdym razem.

Dostępny nowy rodzaj filmu

Wraz z premierą aparatu mini Evo na rynku pojawi się również nowy film natychmiastowy instax mini Stone Gray, stanowiący odejście od tradycyjnego wyglądu odbitek z białymi ramkami. Stylowe szare obramowanie zapewnia efektowny, przyciągający wzrok kontrast dla żywych kolorów wydrukowanych odbitek. Film natychmiastowy instax mini Stone Gray dostępny będzie w postaci pojedynczych pakietów zawierających 10 ekspozycji.

Ceny i dostępność

Aparat mini Evo oferowany będzie w klasycznym czarno-srebrnym wykończeniu i trafi do sprzedaży 1 lutego 2022 r. w sugerowanej cenie detalicznej 199,99 euro. Nowy film natychmiastowy instax mini Stone Gray będzie również dostępny od 1 lutego 2022 r. w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 euro za pakiet.

*1: Bezpłatna aplikacja na smartfony z systemem Android i iPhone. Można ją będzie pobrać ze sklepu Google Play w przypadku telefonów z systemem Android oraz ze sklepu App Store w przypadku iPhone’ów. Android i Google Play są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Google Inc. iPhone i App Store są znakami towarowymi Apple Inc.

*2: Ikona aktywności i logotyp Bluetooth® są zarejestrowanymi znakami towarowymi Bluetooth SIG, Inc. i używane są na podstawie licencji.

O instax

W ciągu ostatnich 20 lat FUJIFILM Corporation tworzy pod marką instax aparaty do fotografii natychmiastowej, pozwalające uzyskać błyskawiczne odbitki w formatach mini, SQUARE i WIDE. Od czasu swojego debiutu w 1998 r. instax odmienił sposób, w jaki ludzie na całym świecie zatrzymują chwile w kadrze fotograficznym, co sprawiło, że marka stała się światowym liderem w dziedzinie fotografii natychmiastowej. Wśród flagowych produktów marki instax znajdują się między innymi mini 11, mini 40, drukarka mini Link, mini LiPlay, SQUARE SQ1, SQ20, WIDE 300 i drukarka Link WIDE. www.instax.com

O FUJIFILM Europe GmbH

Fujifilm posiada ponad 50 spółek zależnych i oddziałów w Europie, które zatrudniają około 4.500 pracowników w obszarach badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży i usług. Spółka FUJIFILM Europe GmbH z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech, funkcjonuje jako strategiczna siedziba firmy w Europie. Działalność spółek grupy kapitałowej Fujifilm na kontynencie europejskim obejmuje wiele branż gospodarki, w tym medycynę i ochronę zdrowia, biofarmaceutykę, materiały elektroniczne, produkty przemysłowe, przemysł chemiczny, systemy graficzne, urządzenia optyczne, przechowywanie danych i wszystkie aspekty fotografii. W ciągu ostatnich dwóch dekad firma zintensyfikowała działania w obszarze ochrony zdrowia, od diagnostyki po prewencję i rozwiązania terapeutyczne. Obecnie Fujifilm w Europie zapewnia pełne spektrum opieki nad pacjentem, a ponadto prowadzi badania, rozwój i produkcję w zakresie zaawansowanych terapii, terapii genowych i szczepień, jak również dostarcza nośniki do hodowli komórkowych i rozwiązania z zakresu medycyny regeneracyjnych.

Więcej informacji na stronie: fujifilm.com

O FUJIFILM Holdings Corporation

FUJIFILM Holdings Corporation, z siedzibą w Tokio w Japonii, oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych rozwiązań dla wielu gałęzi gospodarki na całym świecie. Wykorzystuje przy tym swoją rozległą wiedzę oraz kluczowe technologie opracowane dzięki nieustannemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Autorskie technologie FUJIFILM wpływają na rozwój szeregu dziedzin, takich jak opieka zdrowotna, systemy graficzne, materiały wysokofunkcjonalne, urządzenia optyczne, obrazowanie cyfrowe i produkty związane z obiegiem dokumentów. Te produkty i usługi wspierane są bogatym dorobkiem firmy w zakresie technologii chemicznych, mechanicznych, optycznych, elektronicznych i związanych z obrazowaniem. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2021 r. firma w skali globalnej osiągnęła przychody w wysokości 16,7 mld euro, przy kursie wymiany euro na poziomie 131,6 jenów. Fujifilm angażuje się w zrównoważone gospodarowanie środowiskiem naturalnym i prowadzi działalność w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Więcej informacji na stronie: holdings.fujifilm.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.