„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie
Warszawa, 9 listopada 2022 - Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi. Nieszablonowi, barwni artyści, którzy poruszają tłumy fanów swoją twórczością wymykają się standardowym definicjom, inspirują.
Historie nowych ambasadorów kampanii Motorola to przykłady jak jasno określone cele, determinacja i niezależność potrafią poprowadzić do sukcesu. Natalię Nykiel i Young Multi łączą milionowe liczby wyświetleń ich teledysków w serwisach video i równie liczne społeczności, które zbudowali wokół siebie. Ich wspólnym mianownikiem jest również brak sztampy, wymykanie się utartym normom i bezkompromisowość, która przemawia do młodego pokolenia poszukującego nowych idoli na miarę czasów i rzeczywistości.
„Kampanią Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy zachęcić do odejścia od schematów, definiowania innych poprzez pozory, które często są mylne i niebudowania swoich opinii na podstawie pierwszego wrażenia. Natalia Nykiel i Young Multi to głosy swojego pokolenia, kolorowi artyści, których nie da się zaszufladkować. Inspirują ludzi na różne sposoby, inną muzyką, innymi środkami wyrazu, ale w swojej różnorodności łączy ich wspólna cecha – umiejętność odkrywania się na nowo, pokazywania różnych barw swojej osobowości artystycznej i przyciąganie uwagi fanów”. - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.
W kampanii udział biorą artyści:
Natalia Nykiel - królowa polskiego electro pop. Jej single Error i Bądź duży
z debiutanckiego albumu Lupus Electro w 2014 roku stały się niekwestionowanymi hitami, które sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii docierając do pierwszego miejsca zestawienia AirPlay! Od momentu debiutu Natalia wydała kolejne trzy albumy studyjne: Discordia (2017), Origo (2021), Regnum (2022), które ugruntowały jej artystyczny status gwiazdy.
„Ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie nas nie definiuje. Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Biznesman może lubić podróżować oldschoolowym kamperem i wyłączyć telefon na pół roku, tak samo jak wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie. Ja zawsze czułam się wielowymiarowa”.
Young Multi - raper, producent muzyczny, streamer, youtuber, głos młodego pokolenia. Kontrowersyjny, uwielbiany przez swoich fanów, których ponad 2,5 mln śledzi go na jego kanałach YT. Założyciel wytwórni YFL (Young Family Label). Kroczy swoimi ścieżkami do celu, definiując się na nowo, przeszedł drogę od hosta kanału na YouTube do nowej gwiazdy na polskiej scenie rapowej. Jego pierwszy album studyjny Nowa Fala (2017) pokrył się platyną, a kolejne albumy Trapstar (2018), Trap After Death (2019) i Toxic (2021) mają status złotych płyt.
„Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie, dlatego jeśli spytacie mnie czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno - jestem sobą. Codziennie staram się poszerzać obszary swoich zainteresowań, budować markę oraz silnie zaznaczać swoją pozycję w otaczającym mnie świecie. W swojej działalności muzycznej staram się ciągle progresować, odkrywać nowe brzmienia i szukać inspiracji, aby zaskakiwać moich odbiorców”.
Natalia Nykiel i Young Multi w ramach kampanii Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor nagrali video, w których prezentują siebie, pokazują to co jest dla nich istotne, jakie są ich priorytety, co ich inspiruje i pobudza do działania.
„Ja się zawsze czułam wielowymiarowa. To, że jestem muzykiem nigdy nie definiowało mnie w 100%” - Natalia x #AquaFoam
„Nie pozwól, aby definicje nałożone przez innych, były jedynymi określeniami Ciebie. Twoja osobowość jest o wiele bardziej złożona”.
Link do video Natalii Nykiel: https://www.youtube.com/watch?v=FA2VmIoyTW0
„Moja siła bierze się z wytrwałości i niepoddawania się. Po prostu robić i się nie zastanawiać, że ktoś będzie to oceniać” - Young Multi x #BlackOnyx
„Opinie innych wcale nie zawsze są pomocne. Ważniejsze jest to, co Ty czujesz wobec siebie”.
Link do video Young Multi: https://www.youtube.com/watch?v=ewbGdIW-Clw
W pierwszej odsłonie kampanii Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor wystąpili Margaret i Tymek.
Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.
zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO i THINKREALITY są znakami towarowymi firmy Lenovo. Snapdragon, Qualcomm Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są produktami Qualcomm Technologies, Inc. i spółek zależnych. Qualcomm, Snapdragon, Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Qualcomm Incorporated w USA i innych krajach. Wi-Fi jest znakiem towarowym Wi-Fi Alliance. USB Type-C® i USB-C® są zarejestrowanymi znakami towarowymi USB Implementers Forum. BLUETOOTH jest znakiem towarowym Bluetooth Special Interest Group (SIG). Dolby, Dolby Vision i Dolby Atmos należą do zarejestrowanych i niezarejestrowanych znaków towarowych Dolby Laboratories, Inc. w USA i innych krajach. Google i Android są znakami towarowymi Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. © 2021 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.