„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie
Warszawa, 9 listopada 2022 - Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi. Nieszablonowi, barwni artyści, którzy poruszają tłumy fanów swoją twórczością wymykają się standardowym definicjom, inspirują.
Historie nowych ambasadorów kampanii Motorola to przykłady jak jasno określone cele, determinacja i niezależność potrafią poprowadzić do sukcesu. Natalię Nykiel i Young Multi łączą milionowe liczby wyświetleń ich teledysków w serwisach video i równie liczne społeczności, które zbudowali wokół siebie. Ich wspólnym mianownikiem jest również brak sztampy, wymykanie się utartym normom i bezkompromisowość, która przemawia do młodego pokolenia poszukującego nowych idoli na miarę czasów i rzeczywistości.
„Kampanią Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy zachęcić do odejścia od schematów, definiowania innych poprzez pozory, które często są mylne i niebudowania swoich opinii na podstawie pierwszego wrażenia. Natalia Nykiel i Young Multi to głosy swojego pokolenia, kolorowi artyści, których nie da się zaszufladkować. Inspirują ludzi na różne sposoby, inną muzyką, innymi środkami wyrazu, ale w swojej różnorodności łączy ich wspólna cecha – umiejętność odkrywania się na nowo, pokazywania różnych barw swojej osobowości artystycznej i przyciąganie uwagi fanów”. - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.
W kampanii udział biorą artyści:
Natalia Nykiel - królowa polskiego electro pop. Jej single Error i Bądź duży
z debiutanckiego albumu Lupus Electro w 2014 roku stały się niekwestionowanymi hitami, które sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii docierając do pierwszego miejsca zestawienia AirPlay! Od momentu debiutu Natalia wydała kolejne trzy albumy studyjne: Discordia (2017), Origo (2021), Regnum (2022), które ugruntowały jej artystyczny status gwiazdy.
„Ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie nas nie definiuje. Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Biznesman może lubić podróżować oldschoolowym kamperem i wyłączyć telefon na pół roku, tak samo jak wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie. Ja zawsze czułam się wielowymiarowa”.
Young Multi - raper, producent muzyczny, streamer, youtuber, głos młodego pokolenia. Kontrowersyjny, uwielbiany przez swoich fanów, których ponad 2,5 mln śledzi go na jego kanałach YT. Założyciel wytwórni YFL (Young Family Label). Kroczy swoimi ścieżkami do celu, definiując się na nowo, przeszedł drogę od hosta kanału na YouTube do nowej gwiazdy na polskiej scenie rapowej. Jego pierwszy album studyjny Nowa Fala (2017) pokrył się platyną, a kolejne albumy Trapstar (2018), Trap After Death (2019) i Toxic (2021) mają status złotych płyt.
„Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie, dlatego jeśli spytacie mnie czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno - jestem sobą. Codziennie staram się poszerzać obszary swoich zainteresowań, budować markę oraz silnie zaznaczać swoją pozycję w otaczającym mnie świecie. W swojej działalności muzycznej staram się ciągle progresować, odkrywać nowe brzmienia i szukać inspiracji, aby zaskakiwać moich odbiorców”.
Natalia Nykiel i Young Multi w ramach kampanii Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor nagrali video, w których prezentują siebie, pokazują to co jest dla nich istotne, jakie są ich priorytety, co ich inspiruje i pobudza do działania.
„Ja się zawsze czułam wielowymiarowa. To, że jestem muzykiem nigdy nie definiowało mnie w 100%” - Natalia x #AquaFoam
„Nie pozwól, aby definicje nałożone przez innych, były jedynymi określeniami Ciebie. Twoja osobowość jest o wiele bardziej złożona”.
Link do video Natalii Nykiel: https://www.youtube.com/watch?v=FA2VmIoyTW0
„Moja siła bierze się z wytrwałości i niepoddawania się. Po prostu robić i się nie zastanawiać, że ktoś będzie to oceniać” - Young Multi x #BlackOnyx
„Opinie innych wcale nie zawsze są pomocne. Ważniejsze jest to, co Ty czujesz wobec siebie”.
Link do video Young Multi: https://www.youtube.com/watch?v=ewbGdIW-Clw
W pierwszej odsłonie kampanii Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor wystąpili Margaret i Tymek.
Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.
zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO i THINKREALITY są znakami towarowymi firmy Lenovo. Snapdragon, Qualcomm Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są produktami Qualcomm Technologies, Inc. i spółek zależnych. Qualcomm, Snapdragon, Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Qualcomm Incorporated w USA i innych krajach. Wi-Fi jest znakiem towarowym Wi-Fi Alliance. USB Type-C® i USB-C® są zarejestrowanymi znakami towarowymi USB Implementers Forum. BLUETOOTH jest znakiem towarowym Bluetooth Special Interest Group (SIG). Dolby, Dolby Vision i Dolby Atmos należą do zarejestrowanych i niezarejestrowanych znaków towarowych Dolby Laboratories, Inc. w USA i innych krajach. Google i Android są znakami towarowymi Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. © 2021 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.