Komunikaty PR

„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie

2022-11-09  |  10:00
Biuro prasowe

Warszawa, 9 listopada 2022 - Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi. Nieszablonowi, barwni artyści, którzy poruszają tłumy fanów swoją twórczością wymykają się standardowym definicjom, inspirują.

Historie nowych ambasadorów kampanii Motorola to przykłady jak jasno określone cele, determinacja i niezależność potrafią poprowadzić do sukcesu. Natalię Nykiel i Young Multi łączą milionowe liczby wyświetleń ich teledysków w serwisach video i równie liczne społeczności, które zbudowali wokół siebie. Ich wspólnym mianownikiem jest również brak sztampy, wymykanie się utartym normom i bezkompromisowość, która przemawia do młodego pokolenia poszukującego nowych idoli na miarę czasów i rzeczywistości.

„Kampanią Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy zachęcić do odejścia od schematów, definiowania innych poprzez pozory, które często są mylne i niebudowania swoich opinii na podstawie pierwszego wrażenia. Natalia Nykiel i Young Multi to głosy swojego pokolenia, kolorowi artyści, których nie da się zaszufladkować. Inspirują ludzi na różne sposoby, inną muzyką, innymi środkami wyrazu, ale w swojej różnorodności łączy ich wspólna cecha – umiejętność odkrywania się na nowo, pokazywania różnych barw swojej osobowości artystycznej i przyciąganie uwagi fanów”. - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

W kampanii udział biorą artyści:

Natalia Nykiel - królowa polskiego electro pop. Jej single Error i Bądź duży
z debiutanckiego albumu Lupus Electro w 2014 roku stały się niekwestionowanymi hitami, które sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii docierając do pierwszego miejsca zestawienia AirPlay! Od momentu debiutu Natalia wydała kolejne trzy albumy studyjne: Discordia (2017), Origo (2021), Regnum (2022), które ugruntowały jej artystyczny status gwiazdy.

„Ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie nas nie definiuje. Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Biznesman może lubić podróżować oldschoolowym kamperem i wyłączyć telefon na pół roku, tak samo jak wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie. Ja zawsze czułam się wielowymiarowa”.

Young Multi - raper, producent muzyczny, streamer, youtuber, głos młodego pokolenia. Kontrowersyjny, uwielbiany przez swoich fanów, których ponad 2,5 mln śledzi go na jego kanałach YT. Założyciel wytwórni YFL (Young Family Label). Kroczy swoimi ścieżkami do celu, definiując się na nowo, przeszedł drogę od hosta kanału na YouTube do nowej gwiazdy na polskiej scenie rapowej.  Jego pierwszy album studyjny Nowa Fala (2017) pokrył się platyną, a kolejne albumy Trapstar (2018), Trap After Death (2019) i Toxic (2021) mają status złotych płyt.

„Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie, dlatego jeśli spytacie mnie czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno - jestem sobą. Codziennie staram się poszerzać obszary swoich zainteresowań, budować markę oraz silnie zaznaczać swoją pozycję w otaczającym mnie świecie. W swojej działalności muzycznej staram się ciągle progresować, odkrywać nowe brzmienia i szukać inspiracji, aby zaskakiwać moich odbiorców”.

Natalia Nykiel i Young Multi w ramach kampanii Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor nagrali video, w których prezentują siebie, pokazują to co jest dla nich istotne, jakie są ich priorytety, co ich inspiruje i pobudza do działania.

„Ja się zawsze czułam wielowymiarowa. To, że jestem muzykiem nigdy nie definiowało mnie w 100%” - Natalia x #AquaFoam

„Nie pozwól, aby definicje nałożone przez innych, były jedynymi określeniami Ciebie. Twoja osobowość jest o wiele bardziej złożona”.

Link do video Natalii Nykiel: https://www.youtube.com/watch?v=FA2VmIoyTW0

„Moja siła bierze się z wytrwałości i niepoddawania się. Po prostu robić i się nie zastanawiać, że ktoś będzie to oceniać” - Young Multi x #BlackOnyx

„Opinie innych wcale nie zawsze są pomocne. Ważniejsze jest to, co Ty czujesz wobec siebie”.

Link do video Young Multi: https://www.youtube.com/watch?v=ewbGdIW-Clw

W pierwszej odsłonie kampanii Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor wystąpili Margaret i Tymek.

Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

zastrzeżenia prawne

Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO i THINKREALITY są znakami towarowymi firmy Lenovo. Snapdragon, Qualcomm Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są produktami Qualcomm Technologies, Inc. i spółek zależnych. Qualcomm, Snapdragon, Adreno, Snapdragon Elite Gaming, Snapdragon Spaces i Snapdragon Sound są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Qualcomm Incorporated w USA i innych krajach.  Wi-Fi jest znakiem towarowym Wi-Fi Alliance. USB Type-C® i USB-C® są zarejestrowanymi znakami towarowymi USB Implementers Forum. BLUETOOTH jest znakiem towarowym Bluetooth Special Interest Group (SIG). Dolby, Dolby Vision i Dolby Atmos należą do zarejestrowanych i niezarejestrowanych znaków towarowych Dolby Laboratories, Inc. w USA i innych krajach. Google i Android są znakami towarowymi Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. © 2021 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.