Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie
Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z przyjemnością ogłasza premierę najnowszego katalogu na Święta Bożego Narodzenia 2024. Tegoroczna oferta obejmuje ponad 250 starannie skomponowanych zestawów, stworzonych z myślą zarówno o okazjach biznesowych, jak i prywatnych.
Świąteczna oferta powstała, by celebrowanie świątecznych chwil, było jeszcze większą przyjemnością. Limitowane zestawy na Święta wyróżniają się nie tylko wyszukanymi specjałami, ale również pięknym designem ze świątecznym motywem w tle.
Wśród nowości klienci znajdą linię koszy prezentowych Christmas Moments inspirowaną smakami kojarzącymi się ze świętami. Szata graficzna upominków łączy w sobie tradycyjne świąteczne motywy z nowoczesnym minimalizmem. Za jej projekt odpowiada utalentowana polska ilustratorka – Martyna Wójcik – Śmierska. Wśród nowości znajdziemy również kompozycje upominkowe z 13 nowymi partnerami, takimi jak: Heritage Gin, Breslauer Gin, Rezerwat Jabłek, Jakob Haberfeld, Mickiewicz Winnica Rodzinna, Mr. Hipster, Tesselis Distillery, Wiśniewski, Krosno, The Big Fellow, Miody Nidzica oraz Augustowska Miodosytnia. Dzięki temu świąteczne kompozycje zyskują na różnorodności, łącząc tradycję z nowoczesnością.
Dla klientów preferujących prezenty bez alkoholu, Nobilia przygotowała specjalną ofertę zestawów, w którym alkoholowych trunków nie znajdziemy – w zamian możemy liczyć na lokalne specjały m.in. od Rezerwatu Jabłek. Z kolei w zestawach zawierających alkohol, można znaleźć wyjątkowe pozycje, takie jak wino Amarone o tradycji sięgającej czasów Imperium Rzymskiego czy nagradzany na całym świecie gin Magnolia od marki Heritage Gin.
Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie kojarzą się z prezentami. Wierzymy w to, że wybór upominku jest sztuką, a dobrze dobrany prezent mówi więcej niż słowa – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia.
Bożonarodzeniowa oferta, to również szeroki wybór możliwości personalizacji, w tym pieczęcie lakowe, customizowane wstążki oraz brandowane czekoladki, które dodają każdemu prezentowi wyjątkowego charakteru. Wszystkie zestawy zostały skomponowane z najwyższej jakości produktów gourmet, pochodzących z limitowanych serii w Polsce i na świecie.
fot. Nobilia, personalizacja
Nobilia po raz kolejny udowadnia, że wybór odpowiedniego prezentu może być sztuką, a każda z jej kompozycji to wyraz staranności i dbałości o szczegóły, które uczynią Święta jeszcze bardziej wyjątkowymi.
Katalog Boże Narodzenie 2024 jest już dostępny online: https://www.nobilia.pl/pl/module/thpdfviewer/catalog
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.