Komunikaty PR

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

2024-09-24  |  17:00
Biuro prasowe

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie

Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z przyjemnością ogłasza premierę najnowszego katalogu na Święta Bożego Narodzenia 2024. Tegoroczna oferta obejmuje ponad 250 starannie skomponowanych zestawów, stworzonych z myślą zarówno o okazjach biznesowych, jak i prywatnych.

Świąteczna oferta powstała, by celebrowanie świątecznych chwil, było jeszcze większą przyjemnością. Limitowane zestawy na Święta wyróżniają się nie tylko wyszukanymi specjałami, ale również pięknym designem ze świątecznym motywem w tle. 

Wśród nowości klienci znajdą linię koszy prezentowych Christmas Moments inspirowaną smakami kojarzącymi się ze świętami. Szata graficzna upominków łączy w sobie tradycyjne świąteczne motywy z nowoczesnym minimalizmem. Za jej projekt odpowiada utalentowana polska ilustratorka – Martyna Wójcik – Śmierska. Wśród nowości znajdziemy również kompozycje upominkowe z 13 nowymi partnerami, takimi jak: Heritage Gin, Breslauer Gin, Rezerwat Jabłek, Jakob Haberfeld, Mickiewicz Winnica Rodzinna, Mr. Hipster, Tesselis Distillery, Wiśniewski, Krosno, The Big Fellow, Miody Nidzica oraz Augustowska Miodosytnia. Dzięki temu świąteczne kompozycje zyskują na różnorodności, łącząc tradycję z nowoczesnością.

Dla klientów preferujących prezenty bez alkoholu, Nobilia przygotowała specjalną ofertę zestawów, w którym alkoholowych trunków nie znajdziemy – w zamian możemy liczyć na lokalne specjały m.in. od Rezerwatu Jabłek. Z kolei w zestawach zawierających alkohol, można znaleźć wyjątkowe pozycje, takie jak wino Amarone o tradycji sięgającej czasów Imperium Rzymskiego czy nagradzany na całym świecie gin Magnolia od marki Heritage Gin.

​​Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie kojarzą się z prezentami. Wierzymy w to, że wybór upominku jest sztuką, a dobrze dobrany prezent mówi więcej niż słowakomentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia. 

Bożonarodzeniowa oferta, to również szeroki wybór możliwości personalizacji, w tym pieczęcie lakowe, customizowane wstążki oraz brandowane czekoladki, które dodają każdemu prezentowi wyjątkowego charakteru. Wszystkie zestawy zostały skomponowane z najwyższej jakości produktów gourmet, pochodzących z limitowanych serii w Polsce i na świecie. 

 

fot. Nobilia, personalizacja 

Nobilia po raz kolejny udowadnia, że wybór odpowiedniego prezentu może być sztuką, a każda z jej kompozycji to wyraz staranności i dbałości o szczegóły, które uczynią Święta jeszcze bardziej wyjątkowymi.

Katalog Boże Narodzenie 2024 jest już dostępny online: https://www.nobilia.pl/pl/module/thpdfviewer/catalog

 


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO Biuro prasowe
2024-10-16 | 18:09

Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to
Media i PR Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach
2024-10-14 | 13:00

Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach

Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu
Media i PR Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne
2024-10-11 | 13:23

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.