Komunikaty PR

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

2024-09-24  |  17:00
Biuro prasowe

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie

Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z przyjemnością ogłasza premierę najnowszego katalogu na Święta Bożego Narodzenia 2024. Tegoroczna oferta obejmuje ponad 250 starannie skomponowanych zestawów, stworzonych z myślą zarówno o okazjach biznesowych, jak i prywatnych.

Świąteczna oferta powstała, by celebrowanie świątecznych chwil, było jeszcze większą przyjemnością. Limitowane zestawy na Święta wyróżniają się nie tylko wyszukanymi specjałami, ale również pięknym designem ze świątecznym motywem w tle. 

Wśród nowości klienci znajdą linię koszy prezentowych Christmas Moments inspirowaną smakami kojarzącymi się ze świętami. Szata graficzna upominków łączy w sobie tradycyjne świąteczne motywy z nowoczesnym minimalizmem. Za jej projekt odpowiada utalentowana polska ilustratorka – Martyna Wójcik – Śmierska. Wśród nowości znajdziemy również kompozycje upominkowe z 13 nowymi partnerami, takimi jak: Heritage Gin, Breslauer Gin, Rezerwat Jabłek, Jakob Haberfeld, Mickiewicz Winnica Rodzinna, Mr. Hipster, Tesselis Distillery, Wiśniewski, Krosno, The Big Fellow, Miody Nidzica oraz Augustowska Miodosytnia. Dzięki temu świąteczne kompozycje zyskują na różnorodności, łącząc tradycję z nowoczesnością.

Dla klientów preferujących prezenty bez alkoholu, Nobilia przygotowała specjalną ofertę zestawów, w którym alkoholowych trunków nie znajdziemy – w zamian możemy liczyć na lokalne specjały m.in. od Rezerwatu Jabłek. Z kolei w zestawach zawierających alkohol, można znaleźć wyjątkowe pozycje, takie jak wino Amarone o tradycji sięgającej czasów Imperium Rzymskiego czy nagradzany na całym świecie gin Magnolia od marki Heritage Gin.

​​Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie kojarzą się z prezentami. Wierzymy w to, że wybór upominku jest sztuką, a dobrze dobrany prezent mówi więcej niż słowakomentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia. 

Bożonarodzeniowa oferta, to również szeroki wybór możliwości personalizacji, w tym pieczęcie lakowe, customizowane wstążki oraz brandowane czekoladki, które dodają każdemu prezentowi wyjątkowego charakteru. Wszystkie zestawy zostały skomponowane z najwyższej jakości produktów gourmet, pochodzących z limitowanych serii w Polsce i na świecie. 

 

fot. Nobilia, personalizacja 

Nobilia po raz kolejny udowadnia, że wybór odpowiedniego prezentu może być sztuką, a każda z jej kompozycji to wyraz staranności i dbałości o szczegóły, które uczynią Święta jeszcze bardziej wyjątkowymi.

Katalog Boże Narodzenie 2024 jest już dostępny online: https://www.nobilia.pl/pl/module/thpdfviewer/catalog

 


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.