Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie
Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z przyjemnością ogłasza premierę najnowszego katalogu na Święta Bożego Narodzenia 2024. Tegoroczna oferta obejmuje ponad 250 starannie skomponowanych zestawów, stworzonych z myślą zarówno o okazjach biznesowych, jak i prywatnych.
Świąteczna oferta powstała, by celebrowanie świątecznych chwil, było jeszcze większą przyjemnością. Limitowane zestawy na Święta wyróżniają się nie tylko wyszukanymi specjałami, ale również pięknym designem ze świątecznym motywem w tle.
Wśród nowości klienci znajdą linię koszy prezentowych Christmas Moments inspirowaną smakami kojarzącymi się ze świętami. Szata graficzna upominków łączy w sobie tradycyjne świąteczne motywy z nowoczesnym minimalizmem. Za jej projekt odpowiada utalentowana polska ilustratorka – Martyna Wójcik – Śmierska. Wśród nowości znajdziemy również kompozycje upominkowe z 13 nowymi partnerami, takimi jak: Heritage Gin, Breslauer Gin, Rezerwat Jabłek, Jakob Haberfeld, Mickiewicz Winnica Rodzinna, Mr. Hipster, Tesselis Distillery, Wiśniewski, Krosno, The Big Fellow, Miody Nidzica oraz Augustowska Miodosytnia. Dzięki temu świąteczne kompozycje zyskują na różnorodności, łącząc tradycję z nowoczesnością.
Dla klientów preferujących prezenty bez alkoholu, Nobilia przygotowała specjalną ofertę zestawów, w którym alkoholowych trunków nie znajdziemy – w zamian możemy liczyć na lokalne specjały m.in. od Rezerwatu Jabłek. Z kolei w zestawach zawierających alkohol, można znaleźć wyjątkowe pozycje, takie jak wino Amarone o tradycji sięgającej czasów Imperium Rzymskiego czy nagradzany na całym świecie gin Magnolia od marki Heritage Gin.
Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie kojarzą się z prezentami. Wierzymy w to, że wybór upominku jest sztuką, a dobrze dobrany prezent mówi więcej niż słowa – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia.
Bożonarodzeniowa oferta, to również szeroki wybór możliwości personalizacji, w tym pieczęcie lakowe, customizowane wstążki oraz brandowane czekoladki, które dodają każdemu prezentowi wyjątkowego charakteru. Wszystkie zestawy zostały skomponowane z najwyższej jakości produktów gourmet, pochodzących z limitowanych serii w Polsce i na świecie.
fot. Nobilia, personalizacja
Nobilia po raz kolejny udowadnia, że wybór odpowiedniego prezentu może być sztuką, a każda z jej kompozycji to wyraz staranności i dbałości o szczegóły, które uczynią Święta jeszcze bardziej wyjątkowymi.
Katalog Boże Narodzenie 2024 jest już dostępny online: https://www.nobilia.pl/pl/module/thpdfviewer/catalog

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.