Nowa Dyrektor Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard
Z początkiem października stanowisko Dyrektor Marketingu Wyborowa Pernod Ricard objęła Karine Madelrieu, zastępując Craiga van Niekerk’a, który został awansowany na stanowisko Global Vice President of Marketing, Malibu & Kahlúa, w The Absolut Company (TAC).
Karine Madelrieu ma 18-letnie doświadczenie w marketingu w środowisku międzynarodowym. Przed dołączeniem do Wyborowa Pernod Ricard pełniła funkcję Dyrektor Marketingu w Pernod Ricard Eastern Europe. Pracowała też w różnych krajach Europy Wschodniej pełniąc funkcje dyrektorskie w obszarach brandingu, marketingu i sprzedaży.
Oprócz stanowiska Dyrektor Marketingu, Karine Madelrieu pełnić też będzie funkcję Członka Zarządu Central Europe Management Entity.
„Po spędzeniu wielu niezapomnianych lat na rynkach Europy Wschodniej, jestem szczęśliwa, że mogłam dołączyć do zespołu Wyborowa Pernod Ricard i całego Pernod Ricard Central Europe, aby wnieść swój wkład w rozwijający się biznes i kontynuować budowę kreatywnych i odnoszących sukcesy marek. Cieszę się też, że będę mogła odkrywać historię polskich wódek i skarby polskiej kultury”, mówi Karine Madelrieu.
Karine posiada tytuł magistra marketingu i biznesu międzynarodowego uzyskany w Management Schools we Francji. Prywatnie jest pasjonatką podróży, lubi poznawać nowe kultury, znajdować inspirację w sztuce, teatrze i książkach.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.