Komunikaty PR

Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland

2020-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.

W  skład Grupy American Heart of Poland wchodzi sieć Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (PAKS) – ponad 20 oddziałów kardiologii interwencyjnej, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej na terenie Polski, Uzdrowisko Ustroń - największy kompleks uzdrowiskowy w Europie, Klinika Serca 24 – centrum monitorowania serca wykorzystujące usługi telemedyczne oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe.  W związku z przyjęciem przez zarząd nowej strategii rozwoju grupy,  podjęto decyzję, aby „American Heart of Poland” stało się marką parasolową, spójną wizualnie i komunikacyjnie dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy, przy zachowaniu niezależności wizerunkowej każdego z nich.

- Naszym głównym celem było zbudowanie spójnego, przejrzystego wizerunku firmy
i wchodzących w jej skład marek, który podkreśli efekt synergii grupy. Dzięki temu działaniu chcemy uwypuklić kompleksowość naszych usług
. Do tej pory znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się od pozostałych, co mogło wpłynąć na dezorientację odbiorców i brak skojarzenia tej sieci placówek z Grupą. Nie chcemy, aby ktokolwiek miał wątpliwości, że Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca, Uzdrowisko Ustroń, Klinika Serca 24 oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe są częścią American Heart of Poland – komentuje Bartosz Sadowski, Prezes Zarządu American Heart of Poland.

Za wprowadzenie strategii marketingowej i sprzedażowej Grupy odpowiada Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

- Działania rebrandingowe były niezbędnym elementem realizacji nowej strategii marketingowej i sprzedażowej. Dotychczasowe logotypy posiadały odmienne proporcje oraz krój pisma, co powodowało, że odbiorca nie kojarzył ich ze sobą. Dodatkowo, znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się zdecydowanie od pozostałych. Jednym z założeń zmian w obszarze logotypu było wyciągnięcie sygnetu poza obszar komunikatu tekstowego. Kolejnym założeniem było ujednolicenie znaków graficznych poprzez kolorystykę, aby użytkownikowi jeszcze łatwiej było dostrzec, że wszystkie marki są częścią Grupy American Heart of Poland. Chcemy, aby nasi pacjenci mieli świadomość kompleksowości opieki jaką możemy nad nimi sprawować, od prewencji w poradniach kardiologicznych, poprzez leczenie szpitalne, rehabilitację  oraz opiekę zdalną w postaci telemonitoringu serca. W ten sposób osiągniemy efekt synergii  – komentuje Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży American Heart of Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.