Komunikaty PR

Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland

2020-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.

W  skład Grupy American Heart of Poland wchodzi sieć Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (PAKS) – ponad 20 oddziałów kardiologii interwencyjnej, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej na terenie Polski, Uzdrowisko Ustroń - największy kompleks uzdrowiskowy w Europie, Klinika Serca 24 – centrum monitorowania serca wykorzystujące usługi telemedyczne oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe.  W związku z przyjęciem przez zarząd nowej strategii rozwoju grupy,  podjęto decyzję, aby „American Heart of Poland” stało się marką parasolową, spójną wizualnie i komunikacyjnie dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy, przy zachowaniu niezależności wizerunkowej każdego z nich.

- Naszym głównym celem było zbudowanie spójnego, przejrzystego wizerunku firmy
i wchodzących w jej skład marek, który podkreśli efekt synergii grupy. Dzięki temu działaniu chcemy uwypuklić kompleksowość naszych usług
. Do tej pory znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się od pozostałych, co mogło wpłynąć na dezorientację odbiorców i brak skojarzenia tej sieci placówek z Grupą. Nie chcemy, aby ktokolwiek miał wątpliwości, że Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca, Uzdrowisko Ustroń, Klinika Serca 24 oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe są częścią American Heart of Poland – komentuje Bartosz Sadowski, Prezes Zarządu American Heart of Poland.

Za wprowadzenie strategii marketingowej i sprzedażowej Grupy odpowiada Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

- Działania rebrandingowe były niezbędnym elementem realizacji nowej strategii marketingowej i sprzedażowej. Dotychczasowe logotypy posiadały odmienne proporcje oraz krój pisma, co powodowało, że odbiorca nie kojarzył ich ze sobą. Dodatkowo, znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się zdecydowanie od pozostałych. Jednym z założeń zmian w obszarze logotypu było wyciągnięcie sygnetu poza obszar komunikatu tekstowego. Kolejnym założeniem było ujednolicenie znaków graficznych poprzez kolorystykę, aby użytkownikowi jeszcze łatwiej było dostrzec, że wszystkie marki są częścią Grupy American Heart of Poland. Chcemy, aby nasi pacjenci mieli świadomość kompleksowości opieki jaką możemy nad nimi sprawować, od prewencji w poradniach kardiologicznych, poprzez leczenie szpitalne, rehabilitację  oraz opiekę zdalną w postaci telemonitoringu serca. W ten sposób osiągniemy efekt synergii  – komentuje Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży American Heart of Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.