Nowa kampania marki Łaciate ze śmietaną w roli głównej
Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska… Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na 100%! Jest prawdziwa, charakteryzuje ją dobry skład, więc jej wybór jest oczywisty i… prosty!
Coraz częściej sięgamy po zdrowe i pełnowartościowe produkty, zwracając szczególną uwagę na tzw. czystą etykietę. Lubimy także wracać do kulinarnych korzeni w nowoczesnym wydaniu. Dlatego pozycją, której nie może zabraknąć w lodówce jest śmietana – znana ze swojego wszechstronnego zastosowania i traktowana jako nieodłączny element przepisów kulinarnych.
Ta sygnowana marką Łaciata składa się tylko z dwóch naturalnych składników, bez substancji zagęszczających, stabilizatorów czy skrobi. Nie każdy produkt na rynku może pochwalić się tak dobrym składem. Dzięki temu Łaciata od lat zachwyca tradycyjnym smakiem i swoją gęstą, prawdziwą konsystencją śmietany – dlatego to produkt na 100%!
Całoroczna kampania marketingowa śmietan Łaciatych 12 % i 18 % ma na celu budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie tej kategorii produktów. Rozbudowane działania zostały zaplanowane zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Mocno stawiamy na współprace z influencerami, na najpopularniejszych obecnie kanałach takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych. W ramach działań powstała również specjalna zakładka na stronie www.laciate.pl/smietana – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
W trakcie trwania kampanii konsumenci poznają zalety produktu. Powstanie również Łaciata Akademia, która będzie ich inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania oraz zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Będą mogli wziąć także udział w konkursach konsumenckich z ciekawymi nagrodami.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.