Komunikaty PR

Nowa kampania marki Łaciate ze śmietaną w roli głównej

2022-04-06  |  10:00
Biuro prasowe

Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska… Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na 100%! Jest prawdziwa, charakteryzuje ją dobry skład, więc jej wybór jest oczywisty i… prosty!

Coraz częściej sięgamy po zdrowe i pełnowartościowe produkty, zwracając szczególną uwagę na tzw. czystą etykietę. Lubimy także wracać do kulinarnych korzeni w nowoczesnym wydaniu. Dlatego pozycją, której nie może zabraknąć w lodówce jest śmietana – znana ze swojego wszechstronnego zastosowania i traktowana jako nieodłączny element przepisów kulinarnych.

Ta sygnowana marką Łaciata składa się tylko z dwóch naturalnych składników, bez substancji zagęszczających, stabilizatorów czy skrobi. Nie każdy produkt na rynku może pochwalić się tak dobrym składem. Dzięki temu Łaciata od lat zachwyca tradycyjnym smakiem i swoją gęstą, prawdziwą konsystencją śmietany – dlatego to produkt na 100%!  

Całoroczna kampania marketingowa śmietan Łaciatych 12 % i 18 % ma na celu budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie tej kategorii produktów. Rozbudowane działania zostały zaplanowane zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Mocno stawiamy na współprace z influencerami, na najpopularniejszych obecnie kanałach takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych. W ramach działań powstała również specjalna zakładka na stronie www.laciate.pl/smietana – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

W trakcie trwania kampanii konsumenci poznają zalety produktu. Powstanie również Łaciata Akademia, która będzie ich inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania oraz zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Będą mogli wziąć także udział w konkursach konsumenckich z ciekawymi nagrodami.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.