Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród
W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców. Działania skupiają się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły. W czerwcu nie zabraknie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, akcji CSRowej oraz współpracy z popularnymi influencerami. Natomiast jesienią warto wziąć udział w edukacyjnej grze oraz loterii konsumenckiej. A wszystko to połączone z przekazywaniem cennej wiedzy na temat ekologii i ochrony naszego środowiska.
Dzieci dla dzieci
Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe. Każdy, kto wejdzie na stronę www.grajwlaciate.pl może włączyć się do CSRowej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka. SM Mlekpol przygotowała aż 500 prezentów, które przekaże do wybranych placówek. Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.
Back to school
Na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. „Graj w Łaciate” na stronie www.grajwlaciate.pl. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów. Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie. Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie.
Aspekt dbania o klimat i ochrony środowiska jest dla SM Mlekpol niezwykle ważny. Uważamy, że edukację ekologiczną należy rozpoczynać od najmłodszych lat. W przypadku tej kampanii chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Łączymy w niej troskę o naszą planetę z działaniami CSRowymi. Nasze aktywności mają również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w 4 wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Od zeszłorocznej jesieni ulubione smaki najmłodszych dostępne są w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. W dużej części składają się one z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznymi. Do kartonika dołączona jest papierowa słomka, która ułatwia wygodne spożycie. Ulepszona jest także receptura produktu – zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.