Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce
Sieć Vision Express otwiera rok świętując posiadanie już 250 salonów w Polsce. Z tej okazji przygotowała kampanię, która opiera się na motywie poleceń. W nowym spocie reklamowym członkowie rodziny z różnych regionów Polski zachęcają się nawzajem do zakupu okularów w Vision Express, wiedząc, że każdy znajdzie salon niedaleko swojego miejsca zamieszkania.
Marketing rekomendacyjny w spocie Vision Express
Głównym elementem nowej kampanii jest spot reklamowy, którego twórcy postanowili zabawić się koligacjami rodzinnymi i nawiązać do najróżniejszych regionów kraju. Materiał rozpoczyna się od słów „Do zobaczenia w całej Polsce…”, czyli hasła wprowadzonego do konceptu strategii marki w czerwcu ubiegłego roku. Następnie w spocie prezentowani są mieszkańcy różnych krańców Polski, w różnym wieku – kuzyn z Wielkopolski, który pochwalił się okularami kuzynce z Małopolski czy babcia z Wrocławia, którą do zakupu zachęcił stryjeczny bratanek mamy teścia z Lublina. Wszyscy, niczym w idealnym modelu marketingu rekomendacyjnego, polecają sobie okulary z Vision Express.
Ogólnopolska kampania w przystępny i humorystyczny sposób pokazuje, że okulary z Vision Express można polecać całej rodzinie, niezależnie od tego, gdzie przebywają czy jakie mają konkretne potrzeby. Marka oferuje bowiem szeroki wachlarz asortymentu, począwszy od okularów korekcyjnych, przez progresywne, soczewki kontaktowe, aż po okulary przeciwsłoneczne.
– W sposób humorystyczny pokazujemy, że niezależnie, czy mieszkasz na Mazurach, czy może w Małopolsce, znajdziesz tam salon Vision Express. Tym samym zwracamy uwagę odbiorców na wielkość dostępność naszej sieci dla każdego, a na koniec zachęcamy ich do skorzystania z usług, oferując atrakcyjną ofertę – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.
Zniżka dla klientów
Vision Express w ramach kampanii przygotował również rabat „-250 złotych na okulary korekcyjne”. O promocji klienci dowiadują się nie tylko ze spotu, ale także ze strony internetowej, mediów społecznościowych oraz plakatów widocznych w salonach.
Marka, chcąc dotrzeć również do młodszej części odbiorców, na przełomie stycznia i lutego, będzie publikowała relacje w mediach społecznościowych, będące krótszymi wersjami przygotowanego spotu. Użytkownicy będą mieli także okazję do wzięcia udziału w konkursie, nawiązującym do motywu przewodniego kampanii – polecania oferty i usług Vision Express w całej Polsce.
Za koncepcję, realizację kampanii i działania social media odpowiada agencja Walk Creative. Produkcją spotu zajęło się SZUT SZUT Studio. Reżyserem był Tomasz Knittel, za zdjęcia odpowiadał Igor Połaniewicz, a za postprodukcję oraz udźwiękowienie Studio Lunapark. Kampania została wsparta działaniami public relations, które realizuje zespół Walk PR. Dom mediowy MediaHub odpowiadał za media plan oraz zakup mediów. Spot będzie emitowany od 16 stycznia w internecie, telewizji i radiu. Kampania potrwa do 26 lutego br.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.