Komunikaty PR

Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce

2023-01-16  |  13:30
Biuro prasowe

Sieć Vision Express otwiera rok świętując posiadanie już 250 salonów w Polsce. Z tej okazji przygotowała kampanię, która opiera się na motywie poleceń. W nowym spocie reklamowym członkowie rodziny z różnych regionów Polski zachęcają się nawzajem do zakupu okularów w Vision Express, wiedząc, że każdy znajdzie salon niedaleko swojego miejsca zamieszkania.

Marketing rekomendacyjny w spocie Vision Express

Głównym elementem nowej kampanii jest spot reklamowy, którego twórcy postanowili zabawić się koligacjami rodzinnymi i nawiązać do najróżniejszych regionów kraju. Materiał rozpoczyna się od słów „Do zobaczenia w całej Polsce…”, czyli hasła wprowadzonego do konceptu strategii marki w czerwcu ubiegłego roku. Następnie w spocie prezentowani są mieszkańcy różnych krańców Polski, w różnym wieku – kuzyn z Wielkopolski, który pochwalił się okularami kuzynce z Małopolski czy babcia z Wrocławia, którą do zakupu zachęcił stryjeczny bratanek mamy teścia z Lublina. Wszyscy, niczym w idealnym modelu marketingu rekomendacyjnego, polecają sobie okulary z Vision Express.

Ogólnopolska kampania w przystępny i humorystyczny sposób pokazuje, że okulary z Vision Express można polecać całej rodzinie, niezależnie od tego, gdzie przebywają czy jakie mają konkretne potrzeby. Marka oferuje bowiem szeroki wachlarz asortymentu, począwszy od okularów korekcyjnych, przez progresywne, soczewki kontaktowe, aż po okulary przeciwsłoneczne.

W sposób humorystyczny pokazujemy, że niezależnie, czy mieszkasz na Mazurach, czy może w Małopolsce, znajdziesz tam salon Vision Express. Tym samym zwracamy uwagę odbiorców na wielkość dostępność naszej sieci dla każdego, a na koniec zachęcamy ich do skorzystania z usług, oferując atrakcyjną ofertę – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

Zniżka dla klientów

Vision Express w ramach kampanii przygotował również rabat „-250 złotych na okulary korekcyjne”. O promocji klienci dowiadują się nie tylko ze spotu, ale także ze strony internetowej, mediów społecznościowych oraz plakatów widocznych w salonach.

Marka, chcąc dotrzeć również do młodszej części odbiorców, na przełomie stycznia i lutego, będzie publikowała relacje w mediach społecznościowych, będące krótszymi wersjami przygotowanego spotu. Użytkownicy będą mieli także okazję do wzięcia udziału w konkursie, nawiązującym do motywu przewodniego kampanii – polecania oferty i usług Vision Express w całej Polsce.

Za koncepcję, realizację kampanii i działania social media odpowiada agencja Walk Creative. Produkcją spotu zajęło się SZUT SZUT Studio. Reżyserem był Tomasz Knittel, za zdjęcia odpowiadał Igor Połaniewicz, a za postprodukcję oraz udźwiękowienie Studio Lunapark. Kampania została wsparta działaniami public relations, które realizuje zespół Walk PR. Dom mediowy MediaHub odpowiadał za media plan oraz zakup mediów. Spot będzie emitowany od 16 stycznia w internecie, telewizji i radiu. Kampania potrwa do 26 lutego br.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.