Komunikaty PR

Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce

2023-01-16  |  13:30
Biuro prasowe

Sieć Vision Express otwiera rok świętując posiadanie już 250 salonów w Polsce. Z tej okazji przygotowała kampanię, która opiera się na motywie poleceń. W nowym spocie reklamowym członkowie rodziny z różnych regionów Polski zachęcają się nawzajem do zakupu okularów w Vision Express, wiedząc, że każdy znajdzie salon niedaleko swojego miejsca zamieszkania.

Marketing rekomendacyjny w spocie Vision Express

Głównym elementem nowej kampanii jest spot reklamowy, którego twórcy postanowili zabawić się koligacjami rodzinnymi i nawiązać do najróżniejszych regionów kraju. Materiał rozpoczyna się od słów „Do zobaczenia w całej Polsce…”, czyli hasła wprowadzonego do konceptu strategii marki w czerwcu ubiegłego roku. Następnie w spocie prezentowani są mieszkańcy różnych krańców Polski, w różnym wieku – kuzyn z Wielkopolski, który pochwalił się okularami kuzynce z Małopolski czy babcia z Wrocławia, którą do zakupu zachęcił stryjeczny bratanek mamy teścia z Lublina. Wszyscy, niczym w idealnym modelu marketingu rekomendacyjnego, polecają sobie okulary z Vision Express.

Ogólnopolska kampania w przystępny i humorystyczny sposób pokazuje, że okulary z Vision Express można polecać całej rodzinie, niezależnie od tego, gdzie przebywają czy jakie mają konkretne potrzeby. Marka oferuje bowiem szeroki wachlarz asortymentu, począwszy od okularów korekcyjnych, przez progresywne, soczewki kontaktowe, aż po okulary przeciwsłoneczne.

W sposób humorystyczny pokazujemy, że niezależnie, czy mieszkasz na Mazurach, czy może w Małopolsce, znajdziesz tam salon Vision Express. Tym samym zwracamy uwagę odbiorców na wielkość dostępność naszej sieci dla każdego, a na koniec zachęcamy ich do skorzystania z usług, oferując atrakcyjną ofertę – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

Zniżka dla klientów

Vision Express w ramach kampanii przygotował również rabat „-250 złotych na okulary korekcyjne”. O promocji klienci dowiadują się nie tylko ze spotu, ale także ze strony internetowej, mediów społecznościowych oraz plakatów widocznych w salonach.

Marka, chcąc dotrzeć również do młodszej części odbiorców, na przełomie stycznia i lutego, będzie publikowała relacje w mediach społecznościowych, będące krótszymi wersjami przygotowanego spotu. Użytkownicy będą mieli także okazję do wzięcia udziału w konkursie, nawiązującym do motywu przewodniego kampanii – polecania oferty i usług Vision Express w całej Polsce.

Za koncepcję, realizację kampanii i działania social media odpowiada agencja Walk Creative. Produkcją spotu zajęło się SZUT SZUT Studio. Reżyserem był Tomasz Knittel, za zdjęcia odpowiadał Igor Połaniewicz, a za postprodukcję oraz udźwiękowienie Studio Lunapark. Kampania została wsparta działaniami public relations, które realizuje zespół Walk PR. Dom mediowy MediaHub odpowiadał za media plan oraz zakup mediów. Spot będzie emitowany od 16 stycznia w internecie, telewizji i radiu. Kampania potrwa do 26 lutego br.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.