Nowe osoby w zespole 19 Południka
Zespół agencji 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.
Paulina Najbar objęła stanowisko digital project managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach, m.in. Heads Advertising - obsługując Abra Meble, jak i po stronie klienta, pracując bezpośrednio dla marek takich jak Fine Wine czy Greenpoint. Odpowiadała przede wszystkim za kampanie digitalowe oraz budowanie stron i sklepów internetowych.
Stanowisko project managera objął także Piotr Kulig. Do tej pory związany był z software house Netizens, gdzie realizował projekty dla marek takich jak Amazon, Sxces, BPSC czy Samsung. Wcześniej pracował dla firmy Elliteq, a także PMS Labs, gdzie projektował i wdrażał systemy do zarządzania dokumentami oraz flow organizacji m.in. dla Maspex, PLL LOT, NKT Cables czy ORLEN.
Dział graficzny zasilił natomiast Amadeusz Długaj, obejmując stanowisko junior graphic designera. Jest studentem ostatniego roku projektowana graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w projektach realizowanych dla Fundacji Stajnia.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
*Na zdjęciu od lewej: Amadeusz Długaj, Paulina Najbar, Piotr Kulig.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.