Nowe osoby w zespole 19 Południka
Zespół agencji 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.
Paulina Najbar objęła stanowisko digital project managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach, m.in. Heads Advertising - obsługując Abra Meble, jak i po stronie klienta, pracując bezpośrednio dla marek takich jak Fine Wine czy Greenpoint. Odpowiadała przede wszystkim za kampanie digitalowe oraz budowanie stron i sklepów internetowych.
Stanowisko project managera objął także Piotr Kulig. Do tej pory związany był z software house Netizens, gdzie realizował projekty dla marek takich jak Amazon, Sxces, BPSC czy Samsung. Wcześniej pracował dla firmy Elliteq, a także PMS Labs, gdzie projektował i wdrażał systemy do zarządzania dokumentami oraz flow organizacji m.in. dla Maspex, PLL LOT, NKT Cables czy ORLEN.
Dział graficzny zasilił natomiast Amadeusz Długaj, obejmując stanowisko junior graphic designera. Jest studentem ostatniego roku projektowana graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w projektach realizowanych dla Fundacji Stajnia.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
*Na zdjęciu od lewej: Amadeusz Długaj, Paulina Najbar, Piotr Kulig.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.