Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu sprzedaży e-commerce w retailu oraz po stronie producenta, strategii i rozwoju biznesu, czy transformacji cyfrowej. Z sukcesem kierował strategicznymi projektami zarówno w start-upach, jak i w środowisku korporacyjnym. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich znanych markach jak RYOBI, OBI, GO Sport i Medicover.
Do obowiązków nowego Dyrektora E-commerce będzie należało zarządzanie obszarem handlu internetowego w firmie oraz kreowanie nowych projektów w zakresie zwiększania sprzedaży omnichannel.
- Fantastyczne jest dołączenie do zespołu tak kultowej marki, jaką jest MediaMarkt. Moi poprzednicy transformując firmę, zbudowali świetne zespoły, które równolegle z nowym świetnym serwisem MediaMarkt.pl oraz aplikacją mobilną MediaMarkt stanowią solidny fundament do tego, aby osiągać więcej, niż dzisiaj myślimy, że jest możliwe. Rynek elektroniki użytkowej jest bardzo konkurencyjny, dlatego spodziewam się fantastycznych i nowych wyzwań – mówi Marek Dorsz.
Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, którą ukończył z tytułem inżyniera oraz Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie zdobył tytuł magistra w zakresie globalnej ekonomii.
Dołączając do struktur MediaMarkt, Marek Dorsz zastąpił na tym stanowisku Jorena Neefa, który zarządzał strategią e-commerce w Polsce w ostatnich miesiącach.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.