Komunikaty PR

Łódzka agencja Welcome Digital opracowała nową generację reklam video dla YouTub

2021-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania 3a_press ( 0.04 MB )

Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany przez Welcome Digital na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek. „Reklamy video 3A to kreatywność, która działa wybitnie na efekt” – podsumowuje Olgierd Cygan, partner zarządzający Welcome Digital.

 

Skuteczność takiego rozwiązania jednoznacznie potwierdziły badania, jakie zrealizowano wspólnie z firmą badawczą KANTAR. Przetestowano dwie kampanie reklamowe marek Rexona i Seat w formule Context Lab. Odsetek pełnych obejrzeń reklam wzrósł dwukrotnie, a także mocniej przyciągały uwagę i były zdecydowanie bardziej angażujące oraz wiarygodne.

 

„Cyfrowa transformacja wpływa na coraz większą liczbę biznesów i przenosi je do internetu. Online rozwija się tak szybko, że warto już dziś przygotować się na mocne w nim zaistnienie. Kampanie reklamowe dostosowane do YouTube to już niemal konieczność każdej marki, która chce zaistnieć w tej przestrzeni” – komentuje Michał Czyszkowski, Youtube Sales Manager.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HXPVXQGeQsQ

 

Optymalizacja kosztów przy równoczesnej oszczędność czasu i zwiększeniu efektywności to złoty Graal każdego marketingowca, od niedawna… na wyciągnięcie ręki. A wszystko to za sprawą Welcome Digital, przy wsparciu know-how YouTube oraz przetestowane przez Kantar.

 

„Nie musimy dzisiaj przekonywać marketerów, że obecność w digital jest konieczna. Wyzwaniem staje się pełne wykorzystanie potencjału kontaktu z odbiorcami, gdzie kontekst i platformy odgrywają ogromną rolę. Dlatego stworzyliśmy format Reklam Video 3A - dedykowany YouTube, który łączy elementy wizerunkowe z aktywacyjnymi, w unikalnej formule 3A efektywnie realizującej cele marketingowe.” – komentuje Michał Owczarek, partner i szef strategii w Welcome Digital.

 

Jak to możliwe? Reklamy video 3A bazują na najlepszych praktykach YouTube, mają konstrukcję modułową, a zbudowane są z wysokiej jakości materiałów video. Prace nad reklamami 3A przebiegają według autorskiego procesu, dzięki czemu czas od dostarczenia briefu do wyprodukowania kompletnego zestawu reklam zajmuje tylko 7 dni! Dodatkowo ich skuteczność weryfikowana jest pre-testami kreacji,

 

Uniwersalność Reklam Video 3A i możliwości mediowe YouTube pozwalają na realizację różnorodnych ambicji marketingowych: od podnoszenia skuteczności istniejącej komunikacji, przez działania nastawione na performance, po kosztowo efektywną produkcję reklam.

 

Dzięki opracowanej przez Welcome Digital nowej generacji reklam na platformie Youtube mają szansę zaistnieć nie tylko globalne marki, ale przede wszystkim klienci, którzy do tej pory nie mieli szansy na realizowanie kampanii reklamowych w takim wymiarze oraz przy tak wysokich zasięgach. To otwiera drzwi dla wielu nowych produktów, które dzięki takiemu formatowi reklam video 3A wejdą na rynek.

 

Do tej pory o efektywności reklam video 3A przekonały się takie marki, jak: Seat, Rexona, Hebe czy eSky. Wszystkie opracowane reklamy zostały przetestowane przez firmę badawczą i potwierdziły swoją wyższa skuteczność.

 

Więcej informacji na temat formatu 3A znaleźć można na stronie: http://3A.welcomedigital.pl

 

 

 

 

O Welcome Digital

Welcome Digital to miejsce narodzin kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych: strategicznych, kreatywnych i cyfrowych. To również miejsce ich efektywnej realizacji, łączącej innowacje technologiczne z unikalnym warsztatem projektowym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej, Welcome Digital dostarcza nowoczesnych narzędzi, które z sukcesem realizują cele marketingowe klientów. A należą do nich m.in. PepsiCo, Plus, Sandoz, TikTok i YouTube.

www.welcomedigital.pl

 

O firmie Kantar

Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez lata normy, a także innowacyjne analizy i technologie analityczne, pomagamy naszym klientom rozumieć ludzi i stymulować zrównoważony wzrost.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.