Komunikaty PR

Łódzka agencja Welcome Digital opracowała nową generację reklam video dla YouTub

2021-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania 3a_press ( 0.04 MB )

Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany przez Welcome Digital na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek. „Reklamy video 3A to kreatywność, która działa wybitnie na efekt” – podsumowuje Olgierd Cygan, partner zarządzający Welcome Digital.

 

Skuteczność takiego rozwiązania jednoznacznie potwierdziły badania, jakie zrealizowano wspólnie z firmą badawczą KANTAR. Przetestowano dwie kampanie reklamowe marek Rexona i Seat w formule Context Lab. Odsetek pełnych obejrzeń reklam wzrósł dwukrotnie, a także mocniej przyciągały uwagę i były zdecydowanie bardziej angażujące oraz wiarygodne.

 

„Cyfrowa transformacja wpływa na coraz większą liczbę biznesów i przenosi je do internetu. Online rozwija się tak szybko, że warto już dziś przygotować się na mocne w nim zaistnienie. Kampanie reklamowe dostosowane do YouTube to już niemal konieczność każdej marki, która chce zaistnieć w tej przestrzeni” – komentuje Michał Czyszkowski, Youtube Sales Manager.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HXPVXQGeQsQ

 

Optymalizacja kosztów przy równoczesnej oszczędność czasu i zwiększeniu efektywności to złoty Graal każdego marketingowca, od niedawna… na wyciągnięcie ręki. A wszystko to za sprawą Welcome Digital, przy wsparciu know-how YouTube oraz przetestowane przez Kantar.

 

„Nie musimy dzisiaj przekonywać marketerów, że obecność w digital jest konieczna. Wyzwaniem staje się pełne wykorzystanie potencjału kontaktu z odbiorcami, gdzie kontekst i platformy odgrywają ogromną rolę. Dlatego stworzyliśmy format Reklam Video 3A - dedykowany YouTube, który łączy elementy wizerunkowe z aktywacyjnymi, w unikalnej formule 3A efektywnie realizującej cele marketingowe.” – komentuje Michał Owczarek, partner i szef strategii w Welcome Digital.

 

Jak to możliwe? Reklamy video 3A bazują na najlepszych praktykach YouTube, mają konstrukcję modułową, a zbudowane są z wysokiej jakości materiałów video. Prace nad reklamami 3A przebiegają według autorskiego procesu, dzięki czemu czas od dostarczenia briefu do wyprodukowania kompletnego zestawu reklam zajmuje tylko 7 dni! Dodatkowo ich skuteczność weryfikowana jest pre-testami kreacji,

 

Uniwersalność Reklam Video 3A i możliwości mediowe YouTube pozwalają na realizację różnorodnych ambicji marketingowych: od podnoszenia skuteczności istniejącej komunikacji, przez działania nastawione na performance, po kosztowo efektywną produkcję reklam.

 

Dzięki opracowanej przez Welcome Digital nowej generacji reklam na platformie Youtube mają szansę zaistnieć nie tylko globalne marki, ale przede wszystkim klienci, którzy do tej pory nie mieli szansy na realizowanie kampanii reklamowych w takim wymiarze oraz przy tak wysokich zasięgach. To otwiera drzwi dla wielu nowych produktów, które dzięki takiemu formatowi reklam video 3A wejdą na rynek.

 

Do tej pory o efektywności reklam video 3A przekonały się takie marki, jak: Seat, Rexona, Hebe czy eSky. Wszystkie opracowane reklamy zostały przetestowane przez firmę badawczą i potwierdziły swoją wyższa skuteczność.

 

Więcej informacji na temat formatu 3A znaleźć można na stronie: http://3A.welcomedigital.pl

 

 

 

 

O Welcome Digital

Welcome Digital to miejsce narodzin kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych: strategicznych, kreatywnych i cyfrowych. To również miejsce ich efektywnej realizacji, łączącej innowacje technologiczne z unikalnym warsztatem projektowym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej, Welcome Digital dostarcza nowoczesnych narzędzi, które z sukcesem realizują cele marketingowe klientów. A należą do nich m.in. PepsiCo, Plus, Sandoz, TikTok i YouTube.

www.welcomedigital.pl

 

O firmie Kantar

Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez lata normy, a także innowacyjne analizy i technologie analityczne, pomagamy naszym klientom rozumieć ludzi i stymulować zrównoważony wzrost.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.