Komunikaty PR

Łódzka agencja Welcome Digital opracowała nową generację reklam video dla YouTub

2021-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania 3a_press ( 0.04 MB )

Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany przez Welcome Digital na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek. „Reklamy video 3A to kreatywność, która działa wybitnie na efekt” – podsumowuje Olgierd Cygan, partner zarządzający Welcome Digital.

 

Skuteczność takiego rozwiązania jednoznacznie potwierdziły badania, jakie zrealizowano wspólnie z firmą badawczą KANTAR. Przetestowano dwie kampanie reklamowe marek Rexona i Seat w formule Context Lab. Odsetek pełnych obejrzeń reklam wzrósł dwukrotnie, a także mocniej przyciągały uwagę i były zdecydowanie bardziej angażujące oraz wiarygodne.

 

„Cyfrowa transformacja wpływa na coraz większą liczbę biznesów i przenosi je do internetu. Online rozwija się tak szybko, że warto już dziś przygotować się na mocne w nim zaistnienie. Kampanie reklamowe dostosowane do YouTube to już niemal konieczność każdej marki, która chce zaistnieć w tej przestrzeni” – komentuje Michał Czyszkowski, Youtube Sales Manager.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HXPVXQGeQsQ

 

Optymalizacja kosztów przy równoczesnej oszczędność czasu i zwiększeniu efektywności to złoty Graal każdego marketingowca, od niedawna… na wyciągnięcie ręki. A wszystko to za sprawą Welcome Digital, przy wsparciu know-how YouTube oraz przetestowane przez Kantar.

 

„Nie musimy dzisiaj przekonywać marketerów, że obecność w digital jest konieczna. Wyzwaniem staje się pełne wykorzystanie potencjału kontaktu z odbiorcami, gdzie kontekst i platformy odgrywają ogromną rolę. Dlatego stworzyliśmy format Reklam Video 3A - dedykowany YouTube, który łączy elementy wizerunkowe z aktywacyjnymi, w unikalnej formule 3A efektywnie realizującej cele marketingowe.” – komentuje Michał Owczarek, partner i szef strategii w Welcome Digital.

 

Jak to możliwe? Reklamy video 3A bazują na najlepszych praktykach YouTube, mają konstrukcję modułową, a zbudowane są z wysokiej jakości materiałów video. Prace nad reklamami 3A przebiegają według autorskiego procesu, dzięki czemu czas od dostarczenia briefu do wyprodukowania kompletnego zestawu reklam zajmuje tylko 7 dni! Dodatkowo ich skuteczność weryfikowana jest pre-testami kreacji,

 

Uniwersalność Reklam Video 3A i możliwości mediowe YouTube pozwalają na realizację różnorodnych ambicji marketingowych: od podnoszenia skuteczności istniejącej komunikacji, przez działania nastawione na performance, po kosztowo efektywną produkcję reklam.

 

Dzięki opracowanej przez Welcome Digital nowej generacji reklam na platformie Youtube mają szansę zaistnieć nie tylko globalne marki, ale przede wszystkim klienci, którzy do tej pory nie mieli szansy na realizowanie kampanii reklamowych w takim wymiarze oraz przy tak wysokich zasięgach. To otwiera drzwi dla wielu nowych produktów, które dzięki takiemu formatowi reklam video 3A wejdą na rynek.

 

Do tej pory o efektywności reklam video 3A przekonały się takie marki, jak: Seat, Rexona, Hebe czy eSky. Wszystkie opracowane reklamy zostały przetestowane przez firmę badawczą i potwierdziły swoją wyższa skuteczność.

 

Więcej informacji na temat formatu 3A znaleźć można na stronie: http://3A.welcomedigital.pl

 

 

 

 

O Welcome Digital

Welcome Digital to miejsce narodzin kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych: strategicznych, kreatywnych i cyfrowych. To również miejsce ich efektywnej realizacji, łączącej innowacje technologiczne z unikalnym warsztatem projektowym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej, Welcome Digital dostarcza nowoczesnych narzędzi, które z sukcesem realizują cele marketingowe klientów. A należą do nich m.in. PepsiCo, Plus, Sandoz, TikTok i YouTube.

www.welcomedigital.pl

 

O firmie Kantar

Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez lata normy, a także innowacyjne analizy i technologie analityczne, pomagamy naszym klientom rozumieć ludzi i stymulować zrównoważony wzrost.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.