Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla fanów tej wybitnej marki.
Nowa kampania wizerunkowa marki Oranżada Hellena Party została skierowana zarówno do młodszych jak i starszych miłośników musującego napoju. Celem prowadzonych działań jest budowanie emocjonalnej więzi z konsumentami, inspirowanie ich do odkrywania piękna w najprostszych momentach życia oraz stworzenia wspierającej się społeczności w ramach #TeamHellenaParty.
Planując kampanię „Jest okazja? Jest Party”, chcieliśmy wypracować koncept, który przemówi do dzieci, nastolatków oraz dorosłych. Dlatego nasze aktywności skupiliśmy w trzech, zróżnicowanych i odpowiednio podpasowanych do poszczególnych grup docelowych, kanałach dotarcia – mówi Katarzyna Wojcieszyńska, Brand Manager marki Oranżada Hellena Party. Warto podkreślić, że odświeżyliśmy także logotyp Oranżada Hellena Party oraz przygotowaliśmy nową, wyrazistą i zachęcającą do zabawy szatę graficzną naszych produktów – dodaje.
Konkurs, influencer marketing i działania digitalowe
Kluczowym elementem kampanii jest konkurs „Jest Party? Jest Konkurs!”, zorganizowany na profilu marki Oranżada Hellena na Instagramie. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także vouchery do Suntago i Energylandii. Akcję, która potrwa do końca stycznia 2025 roku, komunikują materiały POS, dostępne w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.oranzadahellena.pl/konkurs.
Kampania obejmuje również współpracę z zasięgowymi twórcami internetowymi, takimi jak m.in.: Malwina Balakarz, Hania Kordaszewska i Kamil Kalucha, oraz z ponad 30 mikro- i nano-influencerami. Na swoich profilach będą oni publikować różne, nieoczywiste momenty ze swojego życia, które świętują razem z Oranżadą Hellena Party.
Marka będzie także aktywna na wybranych platformach digitalowych - w serwisach popularnych wśród dzieci i młodzieży, takich jak Brainly i Kidoz, oraz na stronach skierowanych do dorosłych, m.in. Listonic.
Za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Love Brands. Materiały POS przygotowało Creative Ideas, a wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.