Orbit® Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
Young Leosia to młoda gwiazda, która dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z. Jej twórczość spotyka się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Nie inaczej jest teraz, gdy na kanałach społecznościowych artystki oraz w największych serwisach streamingowych pojawił się jej nowy przebój – „Noc Aniołów”.
Utwór Young Leosi to energetyczna i pozytywna kompozycja, stworzona z myślą o parkietach tanecznych w całej Polsce. Artystka opowiada w nim o swojej życiowej drodze, podkreślając, jak długo trwało, zanim zrozumiała, że miłość jest najważniejszym aspektem jej życia. „Noc Aniołów” to utwór, który powstał przy wsparciu marki Orbit®, łącząc w sobie osobiste doświadczenia artystki z komercyjną współpracą. Producentem singla jest Jonatan, znany z m.in. twórczości z Gibbsem.
Teledysk do „Nocy Aniołów” został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, niezastąpionego w temacie video – Mohera oraz markę Orbit®, łącząc wizję artystyczną z wyjątkową współpracą marketingową. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy topowej polskiej artystki młodego pokolenia z Orbit® Refreshers. Marka docenia w ten sposób osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie. Kooperacja podkreśla również rolę muzyki, która może dodać energii i radości do codzienności.
– Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy – komentuje współpracę Young Leosia.
– Jako reżyser tego projektu, jestem dumny z efektów naszej pracy, które możemy zaprezentować dzięki najnowszym osiągnięciom technologii filmowej. Teledysk został zrealizowany w rozdzielczości 8K przy użyciu najnowszej kamery Sony, co pozwoliło nam na uchwycenie niesamowitej ilości szczegółów i zapewnienie widzom niezapomnianych wrażeń wizualnych – dodaje Moher.
Link do teledysku: https://www.youtube.com/watch?v=izaO5-_nyp0
Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom, a za działania public relations agencja Garden of Words.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.