Komunikaty PR

Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football

2022-11-29  |  14:50
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 0.06 MB )

Jak połączyć świat muzyki z emocjami, które daje piłka nożna? Marka Panasonic znalazła na to oryginalny pomysł, tworząc limitowaną edycję piłek do gry z designerskim wzorem fal dźwiękowych. Ten nieszablonowy projekt powstał przy współpracy z polską firmą Alternative Soccer.

Made To Move You X Football to projekt kontynuujący działania marki Panasonic zachęcające do zanurzenia się we własnym świecie muzyki i otoczeniu się emocjonującymi chwilami – tych z pewnością nie zabraknie w najbliższym czasie ze względu na święto fanów piłki nożnej z całego globu, czyli Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022.

Podobnie jak muzyka i sport, rodzina produktów audio japońskiego giganta porusza najgłębsze emocje. Krystalicznie czysty, bogaty i dynamiczny dźwięk w połączeniu z oryginalnym designem gwarantują niezapomniane wrażenia – brzmienie pojedynczych nut poczuje się każdą komórką ciała.

Dźwięk, sport i freestyle

Panasonic do współpracy przy projekcie Made To Move You X Football zaprosił polską firmę Alternative Soccer. Markę tworzy zespół młodych ludzi, pełen pasji do sportu, który rozwija piłkę uliczną od 2010 roku i stale zwiększa liczbę aktywnych graczy w Polsce.

Alternative Soccer produkuje odzież i akcesoria do piłki ulicznej – dla przyjaciół, zawodników i zawodniczek oraz osób wspierających kulturę i społeczność. Produkty Alternative Soccer są szyte w Polsce z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Wszystkie projekty powstają przy współpracy z polskimi designerami i konstruktorami odzieży.

Twarzą kampanii Made To Move You X Football jest reprezentant Alternative Soccer, producent muzyczny i kompozytor związany z kalifornijską wytwórnią Cold Busted, Michał Rycaj, „Michryc”. Prywatnie 3-krotny Mistrz Świata w piłkarskim freestyle'u, dzięki czemu
w świecie muzycznym synergicznie łączy elastyczność oraz oryginalność. Młody twórca jest jednocześnie autorem muzyki użytej w materiałach wideo przygotowanych do kampanii promocyjnej.

Cieszymy się, że razem z polskim środowiskiem freestyle'u i marką Alternative Soccer możemy rozwijać nasz długofalowy projekt Made To Move You. Wierzymy, że siła dźwięku powinna poruszać, wzbudzać emocje, dokładnie tak, jak robi to sport. Stąd też narodził się pomysł skojarzenia tych dwóch światów w koncepcję, która idealnie wpisuje się w gorący obecnie temat Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 – mówi Mateusz Stopczyński, Trade & Marketing Communication Specialist Panasonic Polska.

W ramach projektu powstanie seria materiałów multimedialnych, które doskonale zobrazują sposób połączenia muzyki i sportowych emocji w wykonaniu marek Panasonic i Alternative Soccer. Materiały zostaną wykorzystane w kampanii, którą będzie można obejrzeć w listopadzie i grudniu 2022 między innymi na kanałach społecznościowych Panasonic Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.