Komunikaty PR

Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football

2022-11-29  |  14:50
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 0.06 MB )

Jak połączyć świat muzyki z emocjami, które daje piłka nożna? Marka Panasonic znalazła na to oryginalny pomysł, tworząc limitowaną edycję piłek do gry z designerskim wzorem fal dźwiękowych. Ten nieszablonowy projekt powstał przy współpracy z polską firmą Alternative Soccer.

Made To Move You X Football to projekt kontynuujący działania marki Panasonic zachęcające do zanurzenia się we własnym świecie muzyki i otoczeniu się emocjonującymi chwilami – tych z pewnością nie zabraknie w najbliższym czasie ze względu na święto fanów piłki nożnej z całego globu, czyli Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022.

Podobnie jak muzyka i sport, rodzina produktów audio japońskiego giganta porusza najgłębsze emocje. Krystalicznie czysty, bogaty i dynamiczny dźwięk w połączeniu z oryginalnym designem gwarantują niezapomniane wrażenia – brzmienie pojedynczych nut poczuje się każdą komórką ciała.

Dźwięk, sport i freestyle

Panasonic do współpracy przy projekcie Made To Move You X Football zaprosił polską firmę Alternative Soccer. Markę tworzy zespół młodych ludzi, pełen pasji do sportu, który rozwija piłkę uliczną od 2010 roku i stale zwiększa liczbę aktywnych graczy w Polsce.

Alternative Soccer produkuje odzież i akcesoria do piłki ulicznej – dla przyjaciół, zawodników i zawodniczek oraz osób wspierających kulturę i społeczność. Produkty Alternative Soccer są szyte w Polsce z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Wszystkie projekty powstają przy współpracy z polskimi designerami i konstruktorami odzieży.

Twarzą kampanii Made To Move You X Football jest reprezentant Alternative Soccer, producent muzyczny i kompozytor związany z kalifornijską wytwórnią Cold Busted, Michał Rycaj, „Michryc”. Prywatnie 3-krotny Mistrz Świata w piłkarskim freestyle'u, dzięki czemu
w świecie muzycznym synergicznie łączy elastyczność oraz oryginalność. Młody twórca jest jednocześnie autorem muzyki użytej w materiałach wideo przygotowanych do kampanii promocyjnej.

Cieszymy się, że razem z polskim środowiskiem freestyle'u i marką Alternative Soccer możemy rozwijać nasz długofalowy projekt Made To Move You. Wierzymy, że siła dźwięku powinna poruszać, wzbudzać emocje, dokładnie tak, jak robi to sport. Stąd też narodził się pomysł skojarzenia tych dwóch światów w koncepcję, która idealnie wpisuje się w gorący obecnie temat Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 – mówi Mateusz Stopczyński, Trade & Marketing Communication Specialist Panasonic Polska.

W ramach projektu powstanie seria materiałów multimedialnych, które doskonale zobrazują sposób połączenia muzyki i sportowych emocji w wykonaniu marek Panasonic i Alternative Soccer. Materiały zostaną wykorzystane w kampanii, którą będzie można obejrzeć w listopadzie i grudniu 2022 między innymi na kanałach społecznościowych Panasonic Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.