Komunikaty PR

Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią Made To Move You X Football

2022-11-29  |  14:50
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 0.06 MB )

Jak połączyć świat muzyki z emocjami, które daje piłka nożna? Marka Panasonic znalazła na to oryginalny pomysł, tworząc limitowaną edycję piłek do gry z designerskim wzorem fal dźwiękowych. Ten nieszablonowy projekt powstał przy współpracy z polską firmą Alternative Soccer.

Made To Move You X Football to projekt kontynuujący działania marki Panasonic zachęcające do zanurzenia się we własnym świecie muzyki i otoczeniu się emocjonującymi chwilami – tych z pewnością nie zabraknie w najbliższym czasie ze względu na święto fanów piłki nożnej z całego globu, czyli Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022.

Podobnie jak muzyka i sport, rodzina produktów audio japońskiego giganta porusza najgłębsze emocje. Krystalicznie czysty, bogaty i dynamiczny dźwięk w połączeniu z oryginalnym designem gwarantują niezapomniane wrażenia – brzmienie pojedynczych nut poczuje się każdą komórką ciała.

Dźwięk, sport i freestyle

Panasonic do współpracy przy projekcie Made To Move You X Football zaprosił polską firmę Alternative Soccer. Markę tworzy zespół młodych ludzi, pełen pasji do sportu, który rozwija piłkę uliczną od 2010 roku i stale zwiększa liczbę aktywnych graczy w Polsce.

Alternative Soccer produkuje odzież i akcesoria do piłki ulicznej – dla przyjaciół, zawodników i zawodniczek oraz osób wspierających kulturę i społeczność. Produkty Alternative Soccer są szyte w Polsce z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Wszystkie projekty powstają przy współpracy z polskimi designerami i konstruktorami odzieży.

Twarzą kampanii Made To Move You X Football jest reprezentant Alternative Soccer, producent muzyczny i kompozytor związany z kalifornijską wytwórnią Cold Busted, Michał Rycaj, „Michryc”. Prywatnie 3-krotny Mistrz Świata w piłkarskim freestyle'u, dzięki czemu
w świecie muzycznym synergicznie łączy elastyczność oraz oryginalność. Młody twórca jest jednocześnie autorem muzyki użytej w materiałach wideo przygotowanych do kampanii promocyjnej.

Cieszymy się, że razem z polskim środowiskiem freestyle'u i marką Alternative Soccer możemy rozwijać nasz długofalowy projekt Made To Move You. Wierzymy, że siła dźwięku powinna poruszać, wzbudzać emocje, dokładnie tak, jak robi to sport. Stąd też narodził się pomysł skojarzenia tych dwóch światów w koncepcję, która idealnie wpisuje się w gorący obecnie temat Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 – mówi Mateusz Stopczyński, Trade & Marketing Communication Specialist Panasonic Polska.

W ramach projektu powstanie seria materiałów multimedialnych, które doskonale zobrazują sposób połączenia muzyki i sportowych emocji w wykonaniu marek Panasonic i Alternative Soccer. Materiały zostaną wykorzystane w kampanii, którą będzie można obejrzeć w listopadzie i grudniu 2022 między innymi na kanałach społecznościowych Panasonic Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.