Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
– Miasto Gdańsk jest pierwszym miastem w Polsce, które ogłosiło casting w celu wyłonienia tiktokerów do stałej współpracy. Nasz Dział Social Media pracował nad rozwiązaniami dotyczącymi poszczególnych elementów akcji, które będą interesujące dla internetowych twórców. Kampania promująca casting zostanie poprowadzona równolegle w mediach społecznościowych i w przestrzeni miasta. Do współpracy zaprosiliśmy gdańskiego tiktokera Piotra Bylinę, znanego pod pseudonimem Edzio. Raper, posiadający 1,6 mln obserwatorów na TikToku, będzie mentorem uczestników castingu, a zwycięzcy będą budować swoje materiały pod opieką popularnego twórcy – mówi Agnieszka Gutowska, Head of Social Media, Personal PR.
Casting podzielony został na 3 etapy. Pierwszy potrwa do 26 sierpnia. Polega na zbieraniu zgłoszeń w formie filmów, w którym uczestnicy mają wyjaśnić, dlaczego to właśnie oni stanowią idealnych kandydatów do współtworzenia materiałów wideo na gdańskie profile. Następnie wybrane osoby poproszone zostaną o zrealizowanie zadania castingowego polegającego na nagraniu tiktoka w przestrzeni miasta. Po zakończeniu zbierania materiałów i obradach komisji, wybranych zostanie maksymalnie 3 laureatów. Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września 2022 r.
– Projekt ma na celu rozwój gdańskiego profilu oraz zaangażowanie lokalnych tiktokerów w promowanie miasta. Poza możliwością tworzenia tiktoków, zwycięzcy otrzymają po 2 tysiące złotych. Wezmą również udział w warsztatach z tworzenia filmów na potrzeby mediów społecznościowych, które przeprowadzi Edzio. Zachęcamy do śledzenia informacji o castingu na oficjalnych kanałach Miasta Gdańska – dodaje Karolina Janik, CEO, Personal PR.
W 2021 roku TikTok miał 1 miliard użytkowników na świecie i 100 milionów w Europie. Z raportu agencji OpenMobi opublikowanego w 2021 roku wynika, że 60 proc. polskich użytkowników TikToka stanowią osoby w przedziale 18-34 lat. 34 proc. to użytkownicy mający 13-17 lat. 5 proc. stanowią osoby w wieku 35-44 lat. 80 proc. użytkowników TikToka to kobiety.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.