Komunikaty PR

Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska

2022-08-11  |  10:10
Biuro prasowe

Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.

Miasto Gdańsk jest pierwszym miastem w Polsce, które ogłosiło casting w celu wyłonienia tiktokerów do stałej współpracy. Nasz Dział Social Media pracował nad rozwiązaniami dotyczącymi poszczególnych elementów akcji, które będą interesujące dla internetowych twórców. Kampania promująca casting zostanie poprowadzona równolegle w mediach społecznościowych i w przestrzeni miasta. Do współpracy zaprosiliśmy gdańskiego tiktokera Piotra Bylinę, znanego pod pseudonimem Edzio. Raper, posiadający 1,6 mln obserwatorów na TikToku, będzie mentorem uczestników castingu, a zwycięzcy będą budować swoje materiały pod opieką popularnego twórcy – mówi Agnieszka Gutowska, Head of Social Media, Personal PR.  

Casting podzielony został na 3 etapy. Pierwszy potrwa do 26 sierpnia. Polega na zbieraniu zgłoszeń w formie filmów, w którym uczestnicy mają wyjaśnić, dlaczego to właśnie oni stanowią idealnych kandydatów do współtworzenia materiałów wideo na gdańskie profile. Następnie wybrane osoby poproszone zostaną o zrealizowanie zadania castingowego polegającego na nagraniu tiktoka w przestrzeni miasta. Po zakończeniu zbierania materiałów i obradach komisji, wybranych zostanie maksymalnie 3 laureatów. Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września 2022 r.

– Projekt ma na celu rozwój gdańskiego profilu oraz zaangażowanie lokalnych tiktokerów w promowanie miasta. Poza możliwością tworzenia tiktoków, zwycięzcy otrzymają po 2 tysiące złotych. Wezmą również udział w warsztatach z tworzenia filmów na potrzeby mediów społecznościowych, które przeprowadzi Edzio. Zachęcamy do śledzenia informacji o castingu na oficjalnych kanałach Miasta Gdańska – dodaje Karolina Janik, CEO, Personal PR.

W 2021 roku TikTok miał 1 miliard użytkowników na świecie i 100 milionów w Europie.  Z raportu agencji OpenMobi opublikowanego w 2021 roku wynika, że 60 proc. polskich użytkowników TikToka stanowią osoby w przedziale 18-34 lat. 34 proc. to użytkownicy mający 13-17 lat. 5 proc. stanowią osoby w wieku 35-44 lat. 80 proc. użytkowników TikToka to kobiety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.