Komunikaty PR

Pierwsza kampania typu Community zaprojektowana przez TCC dla Lidl Polska

2022-09-06  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Wraz z ogłoszoną przez Lidl Polska akcją „Szkoły pełne Talentów” TCC Global wprowadza na polski rynek detalistów nowy trend budowania relacji sprzedawca-klient-społeczność. Tworząc tym samym pierwszą w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kampanię typu "community”, w której nadrzędnym celem jest wspieranie społeczności lokalnych.

Dzięki pomysłowi TCC Global i otwartości Lidl Polska na nowy rodzaj akcji dla klientów, szkoły w całej Polsce będą mogły zdobywać niezbędne materiały eksploatacyjne i technologiczne: od piłek po sprzęt komputerowy, zaś klienci sieci zdecydują jakiej szkole chcą pomóc. Kampania została zaprojektowana tak, by każda nawet najmniejsza szkoła miała szansę stać się jej beneficjentem.

Kampania „Szkoły pełne Talentów”, której ambasadorami są wybitni polscy sportowcy Anna i Robert Lewandowscy, to forma podziękowania naszym klientom, że są z nami od 20 lat. To okazja do przekonania się, że razem jesteśmy w stanie robić rzeczy ważne, takie jak pomaganie w edukacji kolejnych pokoleń. Teraz nasi klienci robiąc codzienne zakupy, mogą wspierać wybrane przez siebie szkoły w całej Polsce – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.  

Według TCC Global, międzynarodowej agencji marketingu lojalnościowego projektującej rozwiązania dla branży retail, handel może mieć zupełnie inny wymiar. Może przyświecać mu cel nie tylko zaspakajania indywidualnych potrzeb klientów, ale także wspierania interesu wspólnego dla całej społeczności. Kampania stworzona dla Lidl Polska pokazuje, że możliwe jest połączenie sił w jednym, pożytecznym działaniu sieci handlowej, klientów i, w tym przypadku, szkół.

- Podejście klientów do zakupów cały czas się zmienia. Owszem, nadal wybierają oni sklepy, sugerując się dużym wyborem i cenami, jednak to przestaje im wystarczać. Przychodząc do sklepu kilka razy w tygodniu, chcą swój czas, pieniądze inwestować w miejsce, które nie jest tylko zwykłym punktem usługowo-handlowym. Wolą sieci, które rozumieją ich potrzeby. Dlatego zaangażowanie sklepu w społeczność lokalną jest dla nich bardzo ważne– mówi Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global

Akcja organizowana dla Lidl Polska to absolutne novum. Wykorzystuje zwyczaje konsumenckie i systemy sprzedażowe w celu działania pożytecznego dla całej społeczności. Buduje w klientach postawę zaangażowania społecznego oraz uczy młode pokolenia, że współdziałając można pomóc każdemu. Tworząc założenia „Szkoły Pełnej Talentów”, firma TCC Global korzystała z najnowszych światowych trendów „Community Shopping”, kierowała się doświadczeniem zdobytym na rynkach zagranicznych, gdzie tego typu kampanie z sukcesem prowadzone są już od kliku lat, ale także dostosowała ją do lokalnych potrzeb polskich odbiorców.

- Bardzo ważne jest, żeby tego typu działania przynosiły zamierzony efekt. Dlatego zanim przystąpiliśmy do ich planowania, przeprowadziliśmy badanie wśród dyrektorów szkół na temat tego, co sądzą o samym pomyśle i jakie są rzeczywiste potrzeby danej placówki i jej uczniów. Analiza i wnioski posłużyły nam do stworzenia koncepcji adekwatnej do realnych oczekiwań – dodaje Sebastian Knap, Commercial Director Eastern Europe w TCC Global

TCC Global współpracuje z sieciami handlu detalicznego na całym świecie, projektując dla nich kampanie marketingu lojalnościowego dopasowane do specyfiki ich działalności. Innowacyjność tworzonych rozwiązań agencja wypracowuje w oparciu o szczegółową analizę możliwości i potrzeb konsumentów, śledzenie trendów, przygotowanie kompletnego „know-how” projektu, prostego planu wdrożeniowego, a także wykorzystaniu nowoczesnej technologii. To kompleksowe podejście zapewnia nie tylko nowoczesny wymiar działania, ale także jego przydatność oraz łatwość wdrożenia w każdym środowisku.

 

 

O TCC Global

TCC Global od blisko 30 lat działa na międzynarodowym rynku, współpracując z detalistami z ponad 70 krajów. Firma stworzyła ponad 8000 rozwiązań lojalnościowych, które dotarły do ponad miliarda kupujących. Powołana przez TCC Fundacja generuje 3 mln euro skumulowanego finansowania dla 20 projektów. Siłą TCC Global są ludzie, dlatego firma inwestuje w rozwój swoich zespołów, zapewniając równe i integracyjne środowisko pracy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.