Pierwszy taki deser na rynku od SM Mlekpol z nową kampanią
W połowie maja SM Mlekpol rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię marketingową Deseru z maślanką, pierwszej takiej propozycji na rynku nabiału. Promocja ma na celu pokazać unikatowość i wyjątkowość produktu, zwracając uwagę na jego główny składnik, jakim jest maślanka.
Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów. To m.in. maślanka wpływa na bardzo charakterystyczną, aksamitną i gęstą konsystencję. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy od przekąski oczekują czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu.
Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.
Intrygujące połączenie nowoczesnych smaków z tradycyjną maślanką wymaga nieszablonowej komunikacji i zwracających uwagę kreacji. Dlatego w tegorocznych działaniach zachęcamy konsumentów do spróbowania tych ciekawych zestawień, które kryją się w kolorowych opakowaniach. Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.