Komunikaty PR

Podsumowanie działań marketingowych Galerii Młociny w obliczu epidemii COVID-19

2020-05-13  |  16:25

W związku z obowiązującymi obostrzeniami spowodowanymi COVID-19 galerie handlowe znalazły się w nietypowym położeniu, a zaplanowane działania marketingowe, podobnie jak budżet przeznaczony na ich finalizację, zostały znacznie ograniczone. Bielańskie centrum handlowe, znane z niestandardowych pomysłów, skupiło się na realizacji licznych inicjatyw w mediach społecznościowych, a także wsparciu warszawskich szpitali.

 

Choć zarządzanie galerią handlową w obliczu zagrożenia epidemicznego stanowi prawdziwe wyzwanie dla managerów, Galeria Młociny dokłada wszelkich starań, by nie zwalniać tempa i regularnie przypomina o sobie klientom, skupiając się na realizacji wielu ciekawych inicjatyw. W ubiegłych miesiącach w mediach społecznościowych bielańskiego centrum handlowego wrzało od pomysłów i licznych realizacji stworzonych z myślą o gościach galerii. Co więcej, ich finalizacja została oparta jedynie na kreatywności oraz współpracy – bez wkładu finansowego –  ponieważ budżety na działania marketingowe zostały całkowicie wstrzymane. Część z nich wciąż jest regularnie kontynuowana i na stałe wpisała się do repertuaru inicjatyw realizowanych w mediach społecznościowych.

#GaleriaZdrowychPorad to pierwsza realizacja Galerii Młociny stworzona z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie klientów odwiedzających centrum handlowe. W ramach autorskiej inicjatywy przygotowano materiały wideo zawierające praktyczne wskazówki, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości oraz minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem. Wśród nich materiały informujące o tym, jak zadbać o seniorów w czasie epidemii, domowe sposoby na dobre samopoczucie oraz zdrowe nawyki w domowym biurze.

Jedynym z pomysłów, który na stałe wpisał się w komunikację galerii w mediach społecznościowych, stało się dzielenie niecodziennymi propozycjami kulinarnymi do przygotowania w domu. Galeria Młociny we współpracy z dietetykami Alicją Wieczyńską, Alicją Jarosz oraz Justyną Świetlicką rozpoczęła cykl #GaleriaPrzepisów, w ramach którego prezentuje kreatywne, kuchenne inspiracje dla miłośników nietypowych smaków. Zainteresowani z łatwością mogą odtworzyć kulinarne propozycje w domowym zaciszu i urozmaicić tym samym swoje codzienne menu.

Warsztaty kawowe z Etno Cafe to stały punkt w repertuarze wydarzeń znajdującej się w bielańskim centrum handlowym  Hali Hutnik.  Galeria Młociny zadbała o ich realizację w nowej rzeczywistości, a miłośnicy kawy mieli okazję, by nauczyć się, jak samodzielnie przygotować swój ulubiony, poranny napój, a także poznać wszystkie sekrety związane z jego przygotowaniem bez wychodzenia z domu. Hala Hutnik wspólnie z marką Etno zrealizowała cykl Hala Hutnik TV: warsztaty kawowe Etno Cafe, w ramach których Karol Przesmycki – jeden z najlepszych trenerów baristów w Polsce, opowiedział o tajemnicach aromatycznej kawy. Zrealizowane materiały zostały opublikowane w formie wideo na profilach Galerii Młociny znajdujących się na Instagramie, Facebooku oraz platformie Youtube.

 

Lifestyle – hasło, z którym się w 100% identyfikujemy. W przypadku jakichkolwiek zmian i działań społecznych staramy się reagować natychmiast. Tak też właśnie stało się ze zmianą sposobu komunikacji i contentu w momencie wprowadzenia pierwszych restrykcji przez Ministerstwo Zdrowia. Mimo zablokowania budżetów, z którym musieliśmy się zmierzyć, udało się wprowadzić kilka niestandardowych działań, które okazały się strzałem w dziesiątkę. Bez nakładów finansowych zwiększyliśmy w kanałach SoMe zasięgi organiczne publikacji (w odniesieniu do stycznia i lutego) o ponad 39%, a wirusowe o ponad 22%. - mówi Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Bielańskiemu centrum handlowemu udało się także wesprzeć warszawskie szpitale.  Galeria Młociny przekazała do Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza przy ul. Niekłańskiej kilkaset maseczek oraz zabawek, które trafiły do gabinetów zabiegowych jako nagrody dla najmłodszych pacjentów. Pomoc w postaci maseczek, płynów do dezynfekcji oraz rękawiczek nitrylowych otrzymał także Szpital MSWiA na Wołoskiej. W ramach prywatnej zbiórki pracowników sklepu Hebe w Galerii Młociny przekazano również paczkę środków do higieny osobistej. W paczkach znalazły się również kolorowe skarpetki dla służb medycznych, mające choć na chwilę wywołać uśmiech na twarzach naszych bohaterów.

 

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nasze wsparcie było jedynie kroplą w morzu potrzeb. W związku z panującą sytuacją, która znacząco wpłynęła na funkcjonowanie naszej branży, cieszymy się, że udało nam się zorganizować pomoc chociaż w takiej formie. Od początku funkcjonowania Galerii Młociny staraliśmy się wspierać lokalne społeczności oraz inicjatywy, a wszelkie działania CSR, które popieraliśmy miały na celu zacieśnianie więzi z naszymi klientami oraz poparcie idei, że galeria handlowa to nie tylko miejsce zakupów, ale i życia społecznego. W przypadku problemów, z jakimi spotykały się szpitale, nie mogło być inaczej i musieliśmy podjąć kroki na miarę możliwości. – dodaje Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Więcej informacji na temat realizowanych inicjatyw znajduje się na stronie www.galeriamlociny.pl/. Wszystkie opisane materiały, a także zdjęcia możemy obejrzeć na profilu Galerii Młociny na Instagramie - @galeriamlociny Facebooku – Galeria Młociny, a także na platformie Youtube, wpisując nazwę kanału – „Galeria Młociny”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.