Komunikaty PR

Podwójne złoto dla SM Mlekpol w konkursie Złoty Paragon 2022

2022-05-27  |  15:00
Biuro prasowe

Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, która odbyła się 26 maja br., ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2022 – Nagroda Kupców Polskich”. Plebiscyt ten jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowanym przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zwyciężyły w kategoriach „Mleko” oraz „Napoje mleczne”, a ponadto zdobyły dwa wyróżnienia.

W organizowanym od 12 lat konkursie „Złoty Paragon” nagradzane są te wyroby oraz usługi z branży produktów szybko zbywalnych, które w najbardziej znaczącym stopniu wpływają na rozwój handlu, a także przynoszą kupcom największe dochody. Zwycięzcy wyłaniani są przez oddających głosy czytelników miesięcznika „Hurt&Detal”, czyli właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. W trakcie 12. edycji plebiscytu produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol doceniono w 4 spośród aż 64 kategorii konkursowych.

Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały dwa wyroby Mlekpolu:

  • Mleko Łaciate UHT 3,2% – od lat będące niekwestionowanym faworytem wśród konsumentów (kategoria „Mleko”);
  • Maślanka Mrągowska naturalna 1 l – ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kategoria „Napoje mleczne”).

Wyróżnienia, również świadczące o uznaniu ze strony głosujących, uzyskały:

  • Mix Łaciaty kubek 200 g – produkt stanowiący połączenie masła i oleju roślinnego w idealnie zbalansowanych proporcjach, dodatkowo wzbogacony maślanką (kategoria „Margaryny i miksy”);
  • Masło Extra Łaciate 200 g – odznaczające się 83% zawartości tłuszczu, wpływającej na jego unikalny i śmietankowy smak (kategoria „Masło”).

 „Tegoroczne nagrody ponownie są dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powodem do dumy. Plebiscyt ma na celu wyłonienie produktów, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego, więc docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG jest ogromnym zaszczytem. To także dowód, że wyroby Mlekpolu niezmiennie wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to przynosi największą radość” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Uroczysta gala, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu „Złoty Paragon 2022
– Nagroda Kupców Polskich” odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, gdzie po dwuletniej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, na jednej sali ponownie spotkali się liderzy rynku FMCG.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.