Podwójne złoto dla SM Mlekpol w konkursie Złoty Paragon 2022

Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, która odbyła się 26 maja br., ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2022 – Nagroda Kupców Polskich”. Plebiscyt ten jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowanym przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zwyciężyły w kategoriach „Mleko” oraz „Napoje mleczne”, a ponadto zdobyły dwa wyróżnienia.
W organizowanym od 12 lat konkursie „Złoty Paragon” nagradzane są te wyroby oraz usługi z branży produktów szybko zbywalnych, które w najbardziej znaczącym stopniu wpływają na rozwój handlu, a także przynoszą kupcom największe dochody. Zwycięzcy wyłaniani są przez oddających głosy czytelników miesięcznika „Hurt&Detal”, czyli właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. W trakcie 12. edycji plebiscytu produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol doceniono w 4 spośród aż 64 kategorii konkursowych.
Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały dwa wyroby Mlekpolu:
- Mleko Łaciate UHT 3,2% – od lat będące niekwestionowanym faworytem wśród konsumentów (kategoria „Mleko”);
- Maślanka Mrągowska naturalna 1 l – ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kategoria „Napoje mleczne”).
Wyróżnienia, również świadczące o uznaniu ze strony głosujących, uzyskały:
- Mix Łaciaty kubek 200 g – produkt stanowiący połączenie masła i oleju roślinnego w idealnie zbalansowanych proporcjach, dodatkowo wzbogacony maślanką (kategoria „Margaryny i miksy”);
- Masło Extra Łaciate 200 g – odznaczające się 83% zawartości tłuszczu, wpływającej na jego unikalny i śmietankowy smak (kategoria „Masło”).
„Tegoroczne nagrody ponownie są dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powodem do dumy. Plebiscyt ma na celu wyłonienie produktów, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego, więc docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG jest ogromnym zaszczytem. To także dowód, że wyroby Mlekpolu niezmiennie wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to przynosi największą radość” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Uroczysta gala, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu „Złoty Paragon 2022
– Nagroda Kupców Polskich” odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, gdzie po dwuletniej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, na jednej sali ponownie spotkali się liderzy rynku FMCG.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.