Podziel się swoim spojrzeniem na świat z Avon Garwolin
Wszyscy patrzymy na ten sam świat, ale każdy dostrzega w nim coś innego. A Ty jak widzisz świat? – to myśl przewodnia filmu przygotowanego na zlecenie Avon Garwolin w ramach strategii employer brandingowej, której elementem jest rekrutacja nowych pracowników, prowadzona pod hasłem #MeaningfulCareers. Poprzez ten przekaz firma pragnie podkreślić, że punkt widzenia każdego pracownika jest cenny i wnosi wartość w jej rozwój. Zgodnie z ideą #GameOn, na której opiera się kultura pracy w Avon, organizacja stanowi zbiór połączonych i stale oddziałujących na siebie jednostek, będących w stanie osiągnąć zdecydowanie więcej, kiedy działają razem oraz dzielą się swoją wiedzą i spostrzeżeniami z innymi. Dzięki temu każdy może mieć realny wpływ na rozwój firmy, a jednocześnie zdobywać wartościowe doświadczenia.
– W Avon wiemy, że kluczem do zapewnienia organizacji dalszego stabilnego rozwoju jest zaangażowanie pracowników, odkrywanie drzemiącego w nich potencjału, wzajemna współpraca oraz dzielenie się wiedzą i różnymi punktami widzenia. Z tego względu bardzo dbamy o wymianę doświadczeń pomiędzy poszczególnymi zespołami, zarówno pracującymi z nami na co dzień w Garwolinie, jak i w międzynarodowych strukturach firmy. Czerpiemy z podejścia do biznesu osób wywodzących się z różnych kultur, w różnym wieku, pracujących na różnych stanowiskach. Dodatkowo do współpracy zapraszamy zewnętrznych ekspertów czy studentów. Te różnorodne spojrzenia na świat bardzo nas wzbogacają i sprawiają, że możemy odkrywać nowe ścieżki rozwoju, zarówno dla siebie jako pracowników, jak i dla całej organizacji – mówi Bożena Mroczek, HR Manager w Avon Operations Polska.
Poszukiwanie własnej drogi
Obecnie rozwój zawodowy jest coraz bardziej powiązany z rozwojem osobistym, dlatego przy wyborze ścieżki kariery coraz większą rolę odgrywają indywidualne predyspozycje i talenty oraz zainteresowania, system wartości czy temperament. Avon oferuje więc swoim pracownikom różne możliwości rozwoju – nie tylko linearnego, w ramach jednego wybranego działu, ale także w innych zespołach, aby mogli oni odnaleźć najlepszą dla siebie drogę zawodową. Każdy może przy tym korzystać z pakietu szkoleń podnoszących zarówno kompetencje twarde, jak i miękkie. Oprócz szkoleń wewnętrznych pracownicy mają dostęp m. in. do platformy LinkedIn Learning.
Przykładem osoby, która większość swojej kariery zawodowej związała z wybranym obszarem działalności Avon, jest Radosław Włodarczyk. Zaczynał jako planista wspierający dział Operacji w planowaniu produkcji poszczególnych produktów, a obecnie pełni funkcję dyrektora wykonawczego ds. Operacji na Europę Centralną.
– W tym roku przypada dwudziestolecie mojej pracy w Avon. Polecam tę firmę wszystkim, którzy szukają możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach, cenią sobie przyjazne środowisko pracy i obcowanie z inspirującymi ludźmi – tutaj stale można uczyć się czegoś nowego. Bardzo cenię sobie współpracę z osobami z różnych kręgów kulturowych czy z odmiennym spojrzeniem na biznes – to poszerza horyzonty i stanowi podstawę sprawnego funkcjonowania tak dużych organizacji jak Avon – mówi Radosław Włodarczyk, dyrektor wykonawczy ds. Operacji Avon na Europę Centralną.
Z kolei Marcin Domarecki, również związany z Avon Garwolin od ponad 20 lat, poznawał różne obszary działalności firmy – m. in. działy analiz, obsługi klienta czy transportu, zanim zdecydował się na karierę w sprzedaży. Zaczynał jako operator linii produkcyjnej, a obecnie jest regionalnym managerem ds. sprzedaży.
– Bardzo doceniam w Avon to, że stwarza pracownikom możliwość sprawdzania się w różnych obszarach. Dzięki temu każdy ma szansę odkryć, w czym czuje się najlepiej i znaleźć odpowiednią dla siebie ścieżkę rozwoju. Na mojej drodze zawodowej stawałem przed bardzo ciekawymi, rozwijającymi wyzwaniami, które miałem szanse realizować w towarzystwie wspaniałych ludzi. W efekcie zrozumiałem, że mogę realizować się w różnych dziedzinach, a jednocześnie odkryłem, jak chcę ukierunkować swoją karierę – mówi Marcin Domarecki, regionalny manager ds. sprzedaży w Avon.
Różne podejścia i pomysły mile widziane
Rozwój pracowników i całej firmy wspierany jest także przez ciekawe projekty, angażujące i rozwijające ludzi. Flagowym programem Avon Garwolin są Orły Supply Chain. Jest to program kwartalnego oraz rocznego nagradzania pracowników za pomysły na usprawnienia w różnych obszarach działalności organizacji, obejmujący aż 1400 osób. Pierwsza edycja Orłów Supply Chain odbyła się w 2020 roku. Program od razu bardzo przypadł do gustu pracownikom.
Innym przykładem jest program mentoringowy #STEPUP, w którym 10 mentorów z zespołu zarządzającego łańcuchem dostaw w Europie Środkowo-Wschodniej przez 6 miesięcy pracuje z 10 mentees z zespołów firmy z różnych krajów. W tym roku odbyła się już 3. edycja tego projektu.
– W ramach wymiany doświadczeń, w tym roku przystąpiliśmy też do programu Top Young 100, integrującego studentów wyższych uczelni z całej Polski z pracodawcami z obszaru łańcucha dostaw. Niedawno dwie grupy, składające się łącznie z ośmiu młodych ludzi, rozpoczęły, pod okiem naszych liderów, pracę nad bardzo interesującymi projektami. Jesteśmy przekonani, że będzie to bardzo inspirujący i owocny dla obu stron czas – dodaje Bożena Mroczek.
Wśród innych tego typu programów można wymienić jeszcze #TALK2LEARN czy #MEET2LEARN, a także projekty realizowane z zewnętrznymi partnerami, np. Fundacją Business Boutique czy WellCome Institiute.
Warto dołączyć
Oprócz różnorodnych możliwości rozwoju w dynamicznym, inspirującym środowisku, pracownicy Avon mogę też liczyć na wiele atrakcyjnych benefitów, takich jak dodatki do bazowego wynagrodzenia (w tym premię kwartalną oraz dopłaty do transportu pracowniczego), opiekę medyczną, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie, dofinansowanie do wybranych badań profilaktycznych, dodatkowe dni wolne (w tym Dzień na U na badania oraz trzy dni na działania charytatywne w ramach programu Purpose at Heart), a także zniżki na produkty Avon czy paczki niespodzianki i prezenty.
#MeaningfulCareers
Film przygotowany na potrzeby działań rekrutacyjnych pod hasłem #MeaningfulCareers Avon Garwolin został zrealizowany przez agencję Human, która odpowiada również za koncepcję kreatywną, we współpracy z domem produkcyjnym Pink Media. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words. Będzie on również promowany w mediach społecznościowych oraz na stronie https://kariera.avon.pl/offers, gdzie można też znaleźć aktualne oferty pracy.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.