Komunikaty PR

Podziel się swoim spojrzeniem na świat z Avon Garwolin

2022-08-22  |  16:00
Biuro prasowe

Wszyscy patrzymy na ten sam świat, ale każdy dostrzega w nim coś innego. A Ty jak widzisz świat? – to myśl przewodnia filmu przygotowanego na zlecenie Avon Garwolin w ramach strategii employer brandingowej, której elementem jest rekrutacja nowych pracowników, prowadzona pod hasłem #MeaningfulCareers. Poprzez ten przekaz firma pragnie podkreślić, że punkt widzenia każdego pracownika jest cenny i wnosi wartość w jej rozwój. Zgodnie z ideą #GameOn, na której opiera się kultura pracy w Avon, organizacja stanowi zbiór połączonych i stale oddziałujących na siebie jednostek, będących w stanie osiągnąć zdecydowanie więcej, kiedy działają razem oraz dzielą się swoją wiedzą i spostrzeżeniami z innymi. Dzięki temu każdy może mieć realny wpływ na rozwój firmy, a jednocześnie zdobywać wartościowe doświadczenia.

W Avon wiemy, że kluczem do zapewnienia organizacji dalszego stabilnego rozwoju jest zaangażowanie pracowników, odkrywanie drzemiącego w nich potencjału, wzajemna współpraca oraz dzielenie się wiedzą i różnymi punktami widzenia. Z tego względu bardzo dbamy o wymianę doświadczeń pomiędzy poszczególnymi zespołami, zarówno pracującymi z nami na co dzień w Garwolinie, jak i w międzynarodowych strukturach firmy. Czerpiemy z podejścia do biznesu osób wywodzących się z różnych kultur, w różnym wieku, pracujących na różnych stanowiskach. Dodatkowo do współpracy zapraszamy zewnętrznych ekspertów czy studentów. Te różnorodne spojrzenia na świat bardzo nas wzbogacają i sprawiają, że możemy odkrywać nowe ścieżki rozwoju, zarówno dla siebie jako pracowników, jak i dla całej organizacji – mówi Bożena Mroczek, HR Manager w Avon Operations Polska.

Poszukiwanie własnej drogi

Obecnie rozwój zawodowy jest coraz bardziej powiązany z rozwojem osobistym, dlatego przy wyborze ścieżki kariery coraz większą rolę odgrywają indywidualne predyspozycje i talenty oraz zainteresowania, system wartości czy temperament. Avon oferuje więc swoim pracownikom różne możliwości rozwoju – nie tylko linearnego, w ramach jednego wybranego działu, ale także w innych zespołach, aby mogli oni odnaleźć najlepszą dla siebie drogę zawodową. Każdy może przy tym korzystać z pakietu szkoleń podnoszących zarówno kompetencje twarde, jak i miękkie. Oprócz szkoleń wewnętrznych pracownicy mają dostęp m. in. do platformy LinkedIn Learning.

Przykładem osoby, która większość swojej kariery zawodowej związała z wybranym obszarem działalności Avon, jest Radosław Włodarczyk. Zaczynał jako planista wspierający dział Operacji w planowaniu produkcji poszczególnych produktów, a obecnie pełni funkcję dyrektora wykonawczego ds. Operacji na Europę Centralną.

W tym roku przypada dwudziestolecie mojej pracy w Avon. Polecam tę firmę wszystkim, którzy szukają możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach, cenią sobie przyjazne środowisko pracy i obcowanie z inspirującymi ludźmi – tutaj stale można uczyć się czegoś nowego. Bardzo cenię sobie współpracę z osobami z różnych kręgów kulturowych czy z odmiennym spojrzeniem na biznes – to poszerza horyzonty i stanowi podstawę sprawnego funkcjonowania tak dużych organizacji jak Avon – mówi Radosław Włodarczyk, dyrektor wykonawczy ds. Operacji Avon na Europę Centralną.

Z kolei Marcin Domarecki, również związany z Avon Garwolin od ponad 20 lat, poznawał różne obszary działalności firmy – m. in. działy analiz, obsługi klienta czy transportu, zanim zdecydował się na karierę w sprzedaży. Zaczynał jako operator linii produkcyjnej, a obecnie jest regionalnym managerem ds. sprzedaży.

Bardzo doceniam w Avon to, że stwarza pracownikom możliwość sprawdzania się w różnych obszarach. Dzięki temu każdy ma szansę odkryć, w czym czuje się najlepiej i znaleźć odpowiednią dla siebie ścieżkę rozwoju. Na mojej drodze zawodowej stawałem przed bardzo ciekawymi, rozwijającymi wyzwaniami, które miałem szanse realizować w towarzystwie wspaniałych ludzi. W efekcie zrozumiałem, że mogę realizować się w różnych dziedzinach, a jednocześnie odkryłem, jak chcę ukierunkować swoją karierę – mówi Marcin Domarecki, regionalny manager ds. sprzedaży w Avon.

Różne podejścia i pomysły mile widziane

Rozwój pracowników i całej firmy wspierany jest także przez ciekawe projekty, angażujące i rozwijające ludzi. Flagowym programem Avon Garwolin są Orły Supply Chain. Jest to program kwartalnego oraz rocznego nagradzania pracowników za pomysły na usprawnienia w różnych obszarach działalności organizacji, obejmujący aż 1400 osób. Pierwsza edycja Orłów Supply Chain odbyła się w 2020 roku. Program od razu bardzo przypadł do gustu pracownikom.

Innym przykładem jest program mentoringowy #STEPUP, w którym 10 mentorów z zespołu zarządzającego łańcuchem dostaw w Europie Środkowo-Wschodniej przez 6 miesięcy pracuje z 10 mentees z zespołów firmy z różnych krajów. W tym roku odbyła się już 3. edycja tego projektu.

W ramach wymiany doświadczeń, w tym roku przystąpiliśmy też do programu Top Young 100, integrującego studentów wyższych uczelni z całej Polski z pracodawcami z obszaru łańcucha dostaw. Niedawno dwie grupy, składające się łącznie z ośmiu młodych ludzi, rozpoczęły, pod okiem naszych liderów, pracę nad bardzo interesującymi projektami. Jesteśmy przekonani, że będzie to bardzo inspirujący i owocny dla obu stron czas – dodaje Bożena Mroczek.

Wśród innych tego typu programów można wymienić jeszcze #TALK2LEARN czy #MEET2LEARN, a także projekty realizowane z zewnętrznymi partnerami, np. Fundacją Business Boutique czy WellCome Institiute.

 

Warto dołączyć

Oprócz różnorodnych możliwości rozwoju w dynamicznym, inspirującym środowisku, pracownicy Avon mogę też liczyć na wiele atrakcyjnych benefitów, takich jak dodatki do bazowego wynagrodzenia (w tym premię kwartalną oraz dopłaty do transportu pracowniczego), opiekę medyczną, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie, dofinansowanie do wybranych badań profilaktycznych, dodatkowe dni wolne (w tym Dzień na U na badania oraz trzy dni na działania charytatywne w ramach programu Purpose at Heart), a także zniżki na produkty Avon czy paczki niespodzianki i prezenty.

#MeaningfulCareers

Film przygotowany na potrzeby działań rekrutacyjnych pod hasłem #MeaningfulCareers Avon Garwolin został zrealizowany przez agencję Human, która odpowiada również za koncepcję kreatywną, we współpracy z domem produkcyjnym Pink Media. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words. Będzie on również promowany w mediach społecznościowych oraz na stronie https://kariera.avon.pl/offers, gdzie można też znaleźć aktualne oferty pracy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.