Komunikaty PR

Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Grupy Tubądzin

2022-11-25  |  08:00
Biuro prasowe

Znakiem rozpoznawczym kreacji Macieja Zienia jest efemeryczność i neutralna kolorystyka. Projektant przyzwyczaił nas do szerokiej gamy beży i bieli, szlachetnych materiałów oraz wyszukanego wzornictwa, które zapewniają szerokie możliwości stylizacyjne. Doskonale uwidaczniają to zarówno jego kolekcje fashion, jak i płyty ceramiczne stworzone we współpracy z Grupą Tubądzin. Tym razem jednak projektant zaskakuje zupełnie nowym dla siebie kierunkiem. W jego najnowszej kolekcji Bloom nie zabraknie żółci, beży czy różu w nietuzinkowych odcieniach, dla których piękną oprawą podczas pokazu staną się płyty wielkoformatowe Balance Stone.

- Inspiracją dla najnowszej kolekcji Bloom jest moja podróż do Paryża, który kocham za wyjątkowy klimat i niepowtarzalne podejście do sztuki. Przechodziłem właśnie obok mojego ulubionego hotelu Costes, kiedy zobaczyłem niezwykle piękny bukiet kwiatów. Bezustannie on do mnie wracał. Były to róże w rozmaitych odcieniach żółci, pomarańczy, różu i czerwieni. Razem tworzyły bajeczną kompozycję, którą postanowiłem natchnąć wiosenno-letnią kolekcję. – wyjaśnia Maciej Zień.

Projektant od lat związany jest z Grupą Tubądzin. Jego ostatnie linie płyt: Boho, Sophisticated czy Balance Stone wprowadzają do wnętrz harmonię i sznyt klasycznego piękna. Właśnie ze względu na łagodność kamiennych wzorów oraz subtelną kolorystykę, Balance Stone stanie się głównym elementem scenografii pokazu kolekcji Bloom. Neutralne, biało-szare tło inspirowane portugalskim marmurem Alpine pozwoli na wyeksponowanie żywych kolorów prezentowanych stylizacji. Jest to też hołd złożony długiej historii marki Zień słynącej z kreacji utrzymanych w stonowanej, bardzo delikatnej kolorystyce.

- Projektowanie to zadanie bardzo złożone. Najpierw pojawia się inspiracja, na podstawie której tworzę szkice. Następnie szyjemy kreacje, dobieramy modelki, makijaż i fryzurę do każdej z nich. Jednak równie istotnym elementem pracy nad nową linią jest miejsce, w którym zostaje ona pokazana. Tym razem scenografią są moje płytki Balance Stone, zaprojektowane dla Grupy Tubądzin. Myślę, że są one idealnym tłem dla bogatej feerii kolorów i kwiecistego stylu. Potrzebowałem więc czegoś, co stonuje i uspokoi otoczenie, które samo w sobie też jest wyraziste. – mówi Zień.

Pokaz Macieja Zienia, podczas którego swoją premierę będzie miała kolekcja Bloom w otoczeniu płyt wielkoformatowych Balance Stone, odbędzie się już 24 listopada 2022, we wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.