Komunikaty PR

Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Grupy Tubądzin

2022-11-25  |  08:00
Biuro prasowe

Znakiem rozpoznawczym kreacji Macieja Zienia jest efemeryczność i neutralna kolorystyka. Projektant przyzwyczaił nas do szerokiej gamy beży i bieli, szlachetnych materiałów oraz wyszukanego wzornictwa, które zapewniają szerokie możliwości stylizacyjne. Doskonale uwidaczniają to zarówno jego kolekcje fashion, jak i płyty ceramiczne stworzone we współpracy z Grupą Tubądzin. Tym razem jednak projektant zaskakuje zupełnie nowym dla siebie kierunkiem. W jego najnowszej kolekcji Bloom nie zabraknie żółci, beży czy różu w nietuzinkowych odcieniach, dla których piękną oprawą podczas pokazu staną się płyty wielkoformatowe Balance Stone.

- Inspiracją dla najnowszej kolekcji Bloom jest moja podróż do Paryża, który kocham za wyjątkowy klimat i niepowtarzalne podejście do sztuki. Przechodziłem właśnie obok mojego ulubionego hotelu Costes, kiedy zobaczyłem niezwykle piękny bukiet kwiatów. Bezustannie on do mnie wracał. Były to róże w rozmaitych odcieniach żółci, pomarańczy, różu i czerwieni. Razem tworzyły bajeczną kompozycję, którą postanowiłem natchnąć wiosenno-letnią kolekcję. – wyjaśnia Maciej Zień.

Projektant od lat związany jest z Grupą Tubądzin. Jego ostatnie linie płyt: Boho, Sophisticated czy Balance Stone wprowadzają do wnętrz harmonię i sznyt klasycznego piękna. Właśnie ze względu na łagodność kamiennych wzorów oraz subtelną kolorystykę, Balance Stone stanie się głównym elementem scenografii pokazu kolekcji Bloom. Neutralne, biało-szare tło inspirowane portugalskim marmurem Alpine pozwoli na wyeksponowanie żywych kolorów prezentowanych stylizacji. Jest to też hołd złożony długiej historii marki Zień słynącej z kreacji utrzymanych w stonowanej, bardzo delikatnej kolorystyce.

- Projektowanie to zadanie bardzo złożone. Najpierw pojawia się inspiracja, na podstawie której tworzę szkice. Następnie szyjemy kreacje, dobieramy modelki, makijaż i fryzurę do każdej z nich. Jednak równie istotnym elementem pracy nad nową linią jest miejsce, w którym zostaje ona pokazana. Tym razem scenografią są moje płytki Balance Stone, zaprojektowane dla Grupy Tubądzin. Myślę, że są one idealnym tłem dla bogatej feerii kolorów i kwiecistego stylu. Potrzebowałem więc czegoś, co stonuje i uspokoi otoczenie, które samo w sobie też jest wyraziste. – mówi Zień.

Pokaz Macieja Zienia, podczas którego swoją premierę będzie miała kolekcja Bloom w otoczeniu płyt wielkoformatowych Balance Stone, odbędzie się już 24 listopada 2022, we wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.