Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Grupy Tubądzin
Znakiem rozpoznawczym kreacji Macieja Zienia jest efemeryczność i neutralna kolorystyka. Projektant przyzwyczaił nas do szerokiej gamy beży i bieli, szlachetnych materiałów oraz wyszukanego wzornictwa, które zapewniają szerokie możliwości stylizacyjne. Doskonale uwidaczniają to zarówno jego kolekcje fashion, jak i płyty ceramiczne stworzone we współpracy z Grupą Tubądzin. Tym razem jednak projektant zaskakuje zupełnie nowym dla siebie kierunkiem. W jego najnowszej kolekcji Bloom nie zabraknie żółci, beży czy różu w nietuzinkowych odcieniach, dla których piękną oprawą podczas pokazu staną się płyty wielkoformatowe Balance Stone.
- Inspiracją dla najnowszej kolekcji Bloom jest moja podróż do Paryża, który kocham za wyjątkowy klimat i niepowtarzalne podejście do sztuki. Przechodziłem właśnie obok mojego ulubionego hotelu Costes, kiedy zobaczyłem niezwykle piękny bukiet kwiatów. Bezustannie on do mnie wracał. Były to róże w rozmaitych odcieniach żółci, pomarańczy, różu i czerwieni. Razem tworzyły bajeczną kompozycję, którą postanowiłem natchnąć wiosenno-letnią kolekcję. – wyjaśnia Maciej Zień.
Projektant od lat związany jest z Grupą Tubądzin. Jego ostatnie linie płyt: Boho, Sophisticated czy Balance Stone wprowadzają do wnętrz harmonię i sznyt klasycznego piękna. Właśnie ze względu na łagodność kamiennych wzorów oraz subtelną kolorystykę, Balance Stone stanie się głównym elementem scenografii pokazu kolekcji Bloom. Neutralne, biało-szare tło inspirowane portugalskim marmurem Alpine pozwoli na wyeksponowanie żywych kolorów prezentowanych stylizacji. Jest to też hołd złożony długiej historii marki Zień słynącej z kreacji utrzymanych w stonowanej, bardzo delikatnej kolorystyce.
- Projektowanie to zadanie bardzo złożone. Najpierw pojawia się inspiracja, na podstawie której tworzę szkice. Następnie szyjemy kreacje, dobieramy modelki, makijaż i fryzurę do każdej z nich. Jednak równie istotnym elementem pracy nad nową linią jest miejsce, w którym zostaje ona pokazana. Tym razem scenografią są moje płytki Balance Stone, zaprojektowane dla Grupy Tubądzin. Myślę, że są one idealnym tłem dla bogatej feerii kolorów i kwiecistego stylu. Potrzebowałem więc czegoś, co stonuje i uspokoi otoczenie, które samo w sobie też jest wyraziste. – mówi Zień.
Pokaz Macieja Zienia, podczas którego swoją premierę będzie miała kolekcja Bloom w otoczeniu płyt wielkoformatowych Balance Stone, odbędzie się już 24 listopada 2022, we wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.