„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją od lat są chętnie wybierane na świąteczny prezent. Czekoladowe aniołki Goplany z marcepanem, Śliwka Nałęczowska z cynamonem, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki to tylko część produktów z tegorocznej oferty sezonowej Colian, która w całości jest aktywnie wspierana w ramach nowej kampanii.
Świąteczna reklama Colian powstała w wyniku adaptacji oryginalnego tekstu Andrzeja Bianusza do piosenki Skaldów pt. „Z kopyta kulig rwie” z muzyką Andrzeja Zielińskiego. W spocie pojawia się kilka kultowych marek słodyczy. Zadanie, przed którym stanęliśmy, nie było łatwe - mówi Henryk Szymański autor i reżyser reklamy z agencji Peppers Ghost. Należało wprowadzić do filmu aż pięć produktów - Goplanę, Familijne, Śliwkę Nałęczowską, Grześki i Jeżyki. Paradoksalnie formuła piosenki była naszym sprzymierzeńcem, w przeciwnym wypadku niezwykle trudno byłoby napisać scenariusz, który byłby nieinwazyjny, prosty i przede wszystkim wiarygodnie oddający świąteczną atmosferę. Co więcej, tak znany przebój jak „Z kopyta kulig rwie” nie doczekał się wcześniej adaptacji w reklamie. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi. – dodaje Szymański.
Kampania telewizyjna potrwa do świąt w kluczowych stacjach telewizyjnych. Za kreację i produkcję odpowiada Peppers Ghost, muzykę skomponował Andrzej Zieliński (Skaldowie), spot wyreżyserował Henryk Szymański (Peppers Ghost). Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikacji telewizyjnej będą towarzyszyć działania w mediach społecznościowych i na łamach prasy branżowej. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.