Pomóż czyli Helpuj i zrób to z klasą wspierając podopiecznych Fundacji Avalon!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Helpuj.pl to wyjątkowa platforma zbiórkowa, będąca skutecznym narzędziem niosącym realne wsparcie. Dla podopiecznych Fundacji Avalon często jedną z ważniejszych kwestii, oprócz wsparcia finansowego, jest to, że ktoś bezpośrednio interesuje się ich osobą!
Helpuję bo to czuję, Helpuję z klasą
Na portalu zostało zrealizowanych już 69 wyzwań! Zaangażowanie w wymyślanie nowych pomoże Fundacji Avalon zwiększyć tą liczbę! Zapraszamy uczniów i nauczycieli do organizowania wspólnych wyzwań, które będą wsparciem podopiecznych Fundacji Avalon. Jako klasa będziecie mieli okazję razem zmierzyć się z wymyślonym przez Was zadaniem, które wykonacie w zamian za zebranie dowolnej kwoty na rzecz wybranej osoby, która potrzebuje nie tylko finansowego wsparcia, lecz także wsparcia psychologicznego i emocjonalnego, które jest również ważne i pokazuje - nie jesteś sam! Ta osoba jest podopieczną lub podopiecznym Fundacji Avalon. Kwota, którą zgromadzicie, zasili konkretną, wybraną przez Was zbiórkę na Helpuj.pl. Aby przeprowadzić wyzwanie należy zarejestrować je na platformie Helpuj.pl. Poprzez interesujący, zabawny charakter wyzwania zwiększają się szanse na zainteresowanie darczyńców założoną zbiórką. Możecie szukać natchnienia wśród dotychczas zrealizowanych wyzwań waszych kolegów z innych szkół, jak Szkoła Podstawowa w Murowie czy Publiczna Szkoła w Zagwiździu, które zbierały fundusze dla malej podopiecznej fundacji - Amelki. Do zainspirowania się w wymyśleniu wyzwania serdecznie zapraszamy do zakładki wyzwania na www.helpuj.pl i zapoznania się z fantastycznymi pomysłami, na które wpadli nasi dotychczasowi „helperzy”!
Drodzy uczniowie i nauczyciele, już dzisiaj wspólnie wybierzcie podopiecznego, któremu chcecie okazać wsparcie i załóżcie wyzwanie, które pomoże osiągnąć ten cel! Wasza pomysłowość może nie znać granic, zaangażujcie w wyzwanie pasje, talenty i serca!
Do udziału w programie, Helpuj z klasą, serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów szkół podstawowych oraz ich nauczycieli. Każdy uczestnik wyzwania otrzyma certyfikat akcji „Helpuj z klasą!”!
Proste i przejrzyste zasady zbiórek
Portal Helpuj.pl jest portalem, który cechuje się wysoką wiarygodnością wśród podopiecznych oraz darczyńców. We wrześniu obchodził 4 urodziny i może pochwalić się wspaniałymi wynikami. Liczba zbiórek to 687, całkowita liczba wpłat to 42 522, a łącza kwota zebrana do tej pory to aż 4 190 165,09 zł!
Zbiórkę może założyć jedynie podopieczny Fundacji Avalon i zbiórka może być prowadzona na konkretny cel – który jest wnikliwie weryfikowany, zarówno na etapie przygotowań jak i rozliczania środków. Nie ma żadnych ukrytych opłat. Pobierane jest jedynie 4,5% prowizji na pokrycie opłaty manipulacyjnej, reszta – trafia do zbiórkowicza.
Portal funkcjonuje według modelu „Weź, co zbierzesz”, co oznacza, że uzyskana w czasie kampanii kwota zawsze trafi na subkonto – bez względu na to, jaki procent celu finansowego udało się osiągnąć. Osoby potrzebujące mogą założyć zbiórkę na cele związane z pokryciem kosztów medycznych, rehabilitacji czy transportu, ale też realizacji marzeń, co ma ogromny wymiar terapeutyczny w procesie leczenia czy radzenia sobie z chorobą bądź niepełnosprawnością.
Pracownicy Helpuj.pl indywidualnie weryfikują, konsultują i fachowo redagują każde otrzymane zgłoszenie. Służą również wsparciem merytorycznym i praktycznymi radami w zakresie skutecznego pozyskiwania funduszy. Osoby zakładające zbiórki mają możliwość otrzymania spersonalizowanych materiałów promocyjnych.
Fundacja Avalon niesie bezinteresowną pomoc, poprzez różne inicjatywy prospołeczne takie jak: stworzenie unikatowego muralu na rondzie Unii Europejskiej na Warszawskim Mokotowie czy poprzez przeprowadzenie Kampanii Świątecznej: Helpuj w Święta! W Kampanii została wykorzystana piosenka o tym samym tytule, stworzona przez pracowników Fundacji Avalon. Do piosenki powstał teledysk, w którym udział wzięła ambasadorka naszej fundacji, Monika Szynkowska.
Sam portal – zaprojektowany z myślą o różnych Podopiecznych – jest stale ulepszany i rozwijany. Pełni funkcję skutecznego narzędzia do pozyskiwania środków finansowych i, co niezwykle ważne, nawiązywania relacji z Darczyńcami. Użytkownicy Serwisu chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i wspierają innych zbiórkowiczów za pośrednictwem Grupy Podopiecznych Fundacji Avalon na Facebooku. Niedawno uruchomiona została możliwość stacjonarnego zakładanie zbiórek w siedzibie fundacji - każda osoba, która ma trudności z pisaniem na komputerze oraz z jego obsługą, może się zapisać na dyżur, podczas którego założy zbiórkę z pomocą pracownika portalu Helpuj.pl. A w niedługiej przyszłości wgrany zostanie nowy, prostszy, intuicyjny formularz zakładania zbiórki.
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski.
Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie.
Fundacja Avalon aktualnie wspiera ponad 13000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.