Komunikaty PR

Ponad 7000 szkół dołączyło do pierwszej w Polsce kampanii typu „Community”.

2022-10-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kępa
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
kinga.kepa|247.com.pl| |kinga.kepa|247.com.pl
501090578
https://247.com.pl/

Ponad 7000 polskich szkół w zaledwie miesiąc dołączyło do grona beneficjentów pierwszej w Polsce kampanii typu „Community” pt.: „Szkoły Pełne Talentów” realizowanej przez Lidl Polska we współpracy z agencją TCC Global. Dzięki niej klienci sieci handlowej mogą przekazywać specjalne kupony otrzymane za zakupy na rzecz dowolnie wybranej szkoły. Ta nowa na polskim rynku kampania angażuje coraz więcej klientów i szkół. Według TCC Global - jej twórcy, może ona przyczynić się do rozwoju i popularyzacji nowego trendu, który sprawdził się i na dobre zadomowił już m.in.: we Włoszech i Niemczech.

 

Kampania „Szkoły Pełne Talentów” realizowana przez Lidl Polska to pierwsze w kraju działanie o charakterze społecznościowym, w którym klienci robiąc zakupy, mogą zdobywać, a następnie przekazywać na rzecz szkół uczestniczących w akcji kupony zwane „Talenciakami”. Swój udział potwierdziło już ponad 7000 szkół, co stanowi ponad 30% całości placówek oświatowych. Beneficjentem może być każda szkoła niezależnie od wielkości, lokalizacji czy jej profilu, od podstawowej, zawodowej po ogólnokształcącą. 

Liczba szkół, jaka już dołączyła do akcji, pokazuje, że w Polsce jest przestrzeń i potrzeba na tego typu działanie. Dobrze skrojona akcja marketingowa może trafiać w potrzeby różnych aktorów życia społecznego w obrębie danej społeczności lokalnej. Wystarczy mieć pomysł, sprawdzone ”know-how” i chętną do współpracy sieć, jak Lidl Polska – wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global.

Mechanizm akcji pozwala osobom mieszkającym w jednej miejscowości i robiącym zakupy w danym sklepie, wspierać szkołę, do której chodzą na przykład ich dzieci. Daje on także możliwość grupowego zaangażowania się w polepszenie choćby zaplecza technicznego czy rekreacyjnego szkoły.

Kampania „Szkoły Pełne Talentów” oficjalnie zakończy się 13 listopada br. Do tej pory uczniowie z rodzicami mogą przekazywać „Talenciaki” przynosząc i umieszczając je w odpowiedniej szkolnej skarbonce albo skanując ich kod QR w aplikacji mobilnej. Zaś otrzymane kupony szkoły mogą wymieniać  na materiały dydaktyczne, sportowe dostępne w katalogu nagród. Ponadto, w trakcie trwania kampanii szkoły mogą brać udział w losowaniu wyjątkowych nagród takich jak: interaktywna podłoga multimedialna, zestaw 6 modułów edukacyjnych z botami, monitory interaktywne oraz wyposażenie pracowni informatycznej. Do tej pory w loterii zwyciężyły już placówki z Czechowic-Dziedzic, Poznania, Kruszwicy, Namysłowa, Legnicy, Zamościa, Zawiercia i Głobina. Kolejne losowania odbędą się w dniach: 6, 20 października i 3, 18 listopada, zaś losowanie głównych nagród zaplanowane jest na 25 listopada.

 

 

 

TCC Global opracowując założenia kampanii „Szkoły Pełne Talentów”, bazowało na szerokim, międzynarodowym doświadczeniu. Na przestrzeni 7 lat zorganizowało 32 akcje typu „Community” dla sieci handlowych we Włoszech i Niemczech.

- We Włoszech tego typu kampania tak mocno została osadzona w realiach, że co roku wszyscy na nią czekają. Szkoły wiedzą, że otrzymają dodatkowe wsparcie. Klienci idąc na zakupy pamiętają o wzięciu kuponu i przekazaniu go szkole. A sklepy dają narzędzia, by cały ten proces działał prawidłowo. Ciekawi mnie, czy tak samo jak we Włoszech, ten typ kampanii przeniknie zwyczaje zakupowe Polaków. Patrząc na dotychczasowe rezultaty jest na to duża szansa, bo tak jak Włosi, my Polacy wolimy robić nawet podstawowe rzeczy, czując w nich wartość i dodatkowy sens – mówi Sebastian Knap, Commercial Director Eastern Europe w TCC Global.

Kampania typu „Community” to nowy wymiar handlu i relacji sprzedawca-klient-społeczność. Zastępuje tradycyjne zbieranie punktów z zakupów dla samych siebie, gromadzeniem ich na rzecz konkretnego ważnego miejsca, jakim jest szkoła. Dzięki niej codzienne zwyczaje zakupowe Polaków mogą mieć dodatkową wartość i misję.

 

Kontakt dla mediów:

Aleksandra Gąsowska

24/7Communication

aleksandra.gasowska@247.com.pl

+48 733 202 653

O TCC Global

TCC Global od blisko 30 lat działa na międzynarodowym rynku, współpracując z detalistami z ponad 70 krajów. Firma stworzyła ponad 8000 rozwiązań lojalnościowych, które dotarły do ponad miliarda kupujących. Powołana przez TCC Fundacja generuje 3 mln euro skumulowanego finansowania dla 20 projektów. Siłą TCC Global są ludzie, dlatego firma inwestuje w rozwój swoich zespołów, zapewniając równe i integracyjne środowisko pracy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.