Komunikaty PR

Ponad 7000 szkół dołączyło do pierwszej w Polsce kampanii typu „Community”.

2022-10-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kępa
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
kinga.kepa|247.com.pl| |kinga.kepa|247.com.pl
501090578
https://247.com.pl/

Ponad 7000 polskich szkół w zaledwie miesiąc dołączyło do grona beneficjentów pierwszej w Polsce kampanii typu „Community” pt.: „Szkoły Pełne Talentów” realizowanej przez Lidl Polska we współpracy z agencją TCC Global. Dzięki niej klienci sieci handlowej mogą przekazywać specjalne kupony otrzymane za zakupy na rzecz dowolnie wybranej szkoły. Ta nowa na polskim rynku kampania angażuje coraz więcej klientów i szkół. Według TCC Global - jej twórcy, może ona przyczynić się do rozwoju i popularyzacji nowego trendu, który sprawdził się i na dobre zadomowił już m.in.: we Włoszech i Niemczech.

 

Kampania „Szkoły Pełne Talentów” realizowana przez Lidl Polska to pierwsze w kraju działanie o charakterze społecznościowym, w którym klienci robiąc zakupy, mogą zdobywać, a następnie przekazywać na rzecz szkół uczestniczących w akcji kupony zwane „Talenciakami”. Swój udział potwierdziło już ponad 7000 szkół, co stanowi ponad 30% całości placówek oświatowych. Beneficjentem może być każda szkoła niezależnie od wielkości, lokalizacji czy jej profilu, od podstawowej, zawodowej po ogólnokształcącą. 

Liczba szkół, jaka już dołączyła do akcji, pokazuje, że w Polsce jest przestrzeń i potrzeba na tego typu działanie. Dobrze skrojona akcja marketingowa może trafiać w potrzeby różnych aktorów życia społecznego w obrębie danej społeczności lokalnej. Wystarczy mieć pomysł, sprawdzone ”know-how” i chętną do współpracy sieć, jak Lidl Polska – wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global.

Mechanizm akcji pozwala osobom mieszkającym w jednej miejscowości i robiącym zakupy w danym sklepie, wspierać szkołę, do której chodzą na przykład ich dzieci. Daje on także możliwość grupowego zaangażowania się w polepszenie choćby zaplecza technicznego czy rekreacyjnego szkoły.

Kampania „Szkoły Pełne Talentów” oficjalnie zakończy się 13 listopada br. Do tej pory uczniowie z rodzicami mogą przekazywać „Talenciaki” przynosząc i umieszczając je w odpowiedniej szkolnej skarbonce albo skanując ich kod QR w aplikacji mobilnej. Zaś otrzymane kupony szkoły mogą wymieniać  na materiały dydaktyczne, sportowe dostępne w katalogu nagród. Ponadto, w trakcie trwania kampanii szkoły mogą brać udział w losowaniu wyjątkowych nagród takich jak: interaktywna podłoga multimedialna, zestaw 6 modułów edukacyjnych z botami, monitory interaktywne oraz wyposażenie pracowni informatycznej. Do tej pory w loterii zwyciężyły już placówki z Czechowic-Dziedzic, Poznania, Kruszwicy, Namysłowa, Legnicy, Zamościa, Zawiercia i Głobina. Kolejne losowania odbędą się w dniach: 6, 20 października i 3, 18 listopada, zaś losowanie głównych nagród zaplanowane jest na 25 listopada.

 

 

 

TCC Global opracowując założenia kampanii „Szkoły Pełne Talentów”, bazowało na szerokim, międzynarodowym doświadczeniu. Na przestrzeni 7 lat zorganizowało 32 akcje typu „Community” dla sieci handlowych we Włoszech i Niemczech.

- We Włoszech tego typu kampania tak mocno została osadzona w realiach, że co roku wszyscy na nią czekają. Szkoły wiedzą, że otrzymają dodatkowe wsparcie. Klienci idąc na zakupy pamiętają o wzięciu kuponu i przekazaniu go szkole. A sklepy dają narzędzia, by cały ten proces działał prawidłowo. Ciekawi mnie, czy tak samo jak we Włoszech, ten typ kampanii przeniknie zwyczaje zakupowe Polaków. Patrząc na dotychczasowe rezultaty jest na to duża szansa, bo tak jak Włosi, my Polacy wolimy robić nawet podstawowe rzeczy, czując w nich wartość i dodatkowy sens – mówi Sebastian Knap, Commercial Director Eastern Europe w TCC Global.

Kampania typu „Community” to nowy wymiar handlu i relacji sprzedawca-klient-społeczność. Zastępuje tradycyjne zbieranie punktów z zakupów dla samych siebie, gromadzeniem ich na rzecz konkretnego ważnego miejsca, jakim jest szkoła. Dzięki niej codzienne zwyczaje zakupowe Polaków mogą mieć dodatkową wartość i misję.

 

Kontakt dla mediów:

Aleksandra Gąsowska

24/7Communication

aleksandra.gasowska@247.com.pl

+48 733 202 653

O TCC Global

TCC Global od blisko 30 lat działa na międzynarodowym rynku, współpracując z detalistami z ponad 70 krajów. Firma stworzyła ponad 8000 rozwiązań lojalnościowych, które dotarły do ponad miliarda kupujących. Powołana przez TCC Fundacja generuje 3 mln euro skumulowanego finansowania dla 20 projektów. Siłą TCC Global są ludzie, dlatego firma inwestuje w rozwój swoich zespołów, zapewniając równe i integracyjne środowisko pracy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.