Portal Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TV i radio
Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
„Tu zaczynają się emocje” — to hasło ogólnopolskiej kampanii promującej portal Nieruchomosci-online.pl, która potrwa aż do listopada. Marka będzie obecna m.in. w TVN, RMF FM i Radiu ZET.
Kampania Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w okres letnio-jesienny, który charakteryzuje się powrotem wielu Polaków do poszukiwań nieruchomości po wakacyjnej przerwie. To także najgorętszy czas na rynku najmu, dlatego kampanię zainaugurowano już pod koniec sierpnia emisją pierwszych spotów w RMF FM. We wrześniu i październiku marka będzie obecna też przy najpopularniejszych audycjach Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet.
Druga, telewizyjna część kampanii „Tu zaczynają się emocje” prowadzona będzie w październiku i listopadzie. Spoty promujące markę pojawią się w jesiennej ramówce Grupy TVN, w stacjach: TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo i TTV. Portal będzie m.in. sponsorem nowego sezonu programu „Mieszkanie na miarę”, teleturnieju „Milionerzy”, a także popularnych pasm filmowych.
— To już trzecia w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl. Działania promocyjne i wizerunkowe, jak również stała pozycja domeny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google, przynoszą efekty. Chociaż poszukujących na rynku nieruchomości jest mniej niż w 2021 r., to portal wciąż odwiedza średnio prawie 3 mln użytkowników miesięcznie — mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.