Portal Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TV i radio


Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
„Tu zaczynają się emocje” — to hasło ogólnopolskiej kampanii promującej portal Nieruchomosci-online.pl, która potrwa aż do listopada. Marka będzie obecna m.in. w TVN, RMF FM i Radiu ZET.
Kampania Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w okres letnio-jesienny, który charakteryzuje się powrotem wielu Polaków do poszukiwań nieruchomości po wakacyjnej przerwie. To także najgorętszy czas na rynku najmu, dlatego kampanię zainaugurowano już pod koniec sierpnia emisją pierwszych spotów w RMF FM. We wrześniu i październiku marka będzie obecna też przy najpopularniejszych audycjach Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet.
Druga, telewizyjna część kampanii „Tu zaczynają się emocje” prowadzona będzie w październiku i listopadzie. Spoty promujące markę pojawią się w jesiennej ramówce Grupy TVN, w stacjach: TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo i TTV. Portal będzie m.in. sponsorem nowego sezonu programu „Mieszkanie na miarę”, teleturnieju „Milionerzy”, a także popularnych pasm filmowych.
— To już trzecia w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl. Działania promocyjne i wizerunkowe, jak również stała pozycja domeny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google, przynoszą efekty. Chociaż poszukujących na rynku nieruchomości jest mniej niż w 2021 r., to portal wciąż odwiedza średnio prawie 3 mln użytkowników miesięcznie — mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.