Poznaj dziedzictwo branży mleczarskiej – Światowy Dzień Mleka w Grajewie
Już 4 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. Partnerem wydarzenia jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, jeden z liderów branży mleczarskiej.
Inicjatywa Centrum Tradycji Mleczarstwa ma nie tylko propagować i przybliżać działalność polskiej branży mleczarskiej, ale także edukować na temat korzyści płynących ze spożywania nabiału. Choć w obchodach udział biorą całe rodziny, program zaplanowany został z myślą o najmłodszych – dzieci będą mogły wziąć udział m.in. w warsztatach z pieczenia serniczków czy wytwarzania sera. Na uczestników czekać będą także zabawy, konkursy i żywa zagroda, a całość umili występ Zespołu Pieśni i Tańca „Grajewianie”.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol od lat aktywnie włącza się w edukowanie najmłodszego pokolenia dotyczącego dobrych nawyków żywieniowych i prowadzenia zdrowego stylu życia.
„Edukacja jest kluczem do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Chętnie angażujemy się w inicjatywy, które uczą poprzez zabawę, dlatego Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa – to wspaniała okazja, by spędzić aktywnie czas, a przy tym skosztować ulubionych produktów Mlekpolu” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Jako partner Światowego Dnia Mleka, Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.
Wydarzenie odbędzie się 4 czerwca w godz. 11-14 za siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.
Serdecznie zapraszamy!

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.