Poznaj dziedzictwo branży mleczarskiej – Światowy Dzień Mleka w Grajewie
Już 4 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. Partnerem wydarzenia jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, jeden z liderów branży mleczarskiej.
Inicjatywa Centrum Tradycji Mleczarstwa ma nie tylko propagować i przybliżać działalność polskiej branży mleczarskiej, ale także edukować na temat korzyści płynących ze spożywania nabiału. Choć w obchodach udział biorą całe rodziny, program zaplanowany został z myślą o najmłodszych – dzieci będą mogły wziąć udział m.in. w warsztatach z pieczenia serniczków czy wytwarzania sera. Na uczestników czekać będą także zabawy, konkursy i żywa zagroda, a całość umili występ Zespołu Pieśni i Tańca „Grajewianie”.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol od lat aktywnie włącza się w edukowanie najmłodszego pokolenia dotyczącego dobrych nawyków żywieniowych i prowadzenia zdrowego stylu życia.
„Edukacja jest kluczem do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Chętnie angażujemy się w inicjatywy, które uczą poprzez zabawę, dlatego Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa – to wspaniała okazja, by spędzić aktywnie czas, a przy tym skosztować ulubionych produktów Mlekpolu” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Jako partner Światowego Dnia Mleka, Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.
Wydarzenie odbędzie się 4 czerwca w godz. 11-14 za siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.
Serdecznie zapraszamy!

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.