Komunikaty PR

Poznaj dziedzictwo branży mleczarskiej – Światowy Dzień Mleka w Grajewie

2022-06-02  |  16:00
Biuro prasowe

Już 4 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. Partnerem wydarzenia jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, jeden z liderów branży mleczarskiej.

Inicjatywa Centrum Tradycji Mleczarstwa ma nie tylko propagować i przybliżać działalność polskiej branży mleczarskiej, ale także edukować na temat korzyści płynących ze spożywania nabiału. Choć w obchodach udział biorą całe rodziny, program zaplanowany został z myślą o najmłodszych – dzieci będą mogły wziąć udział m.in. w warsztatach z pieczenia serniczków czy wytwarzania sera. Na uczestników czekać będą także zabawy, konkursy i żywa zagroda, a całość umili występ Zespołu Pieśni i Tańca „Grajewianie”.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol od lat aktywnie włącza się w edukowanie najmłodszego pokolenia dotyczącego dobrych nawyków żywieniowych i prowadzenia zdrowego stylu życia.

Edukacja jest kluczem do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Chętnie angażujemy się w inicjatywy, które uczą poprzez zabawę, dlatego Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa – to wspaniała okazja, by spędzić aktywnie czas, a przy tym skosztować ulubionych produktów Mlekpolu” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Jako partner Światowego Dnia Mleka, Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.

Wydarzenie odbędzie się 4 czerwca w godz. 11-14 za siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.